• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • mysius
    Teresee skrev 2018-11-06 20:40:03 följande:

Jag ser något. Så såg mitt första också ut. Sen tog jag Clearblue early dagen efter och det blev jättetydligt plus. Jag håller tummarna!

Vad spännande att du haft ett liknande resultat innan du plussade! :D när tog du ditt första test? Var det innan bim?
  • MissKelli
    Anonym (Ängel) skrev 2018-11-06 16:21:51 följande:

Vilket försök är alla på här i tråden? 

Vi är på första försöket. Superspännande!!
  • Jojjans
    Teresee skrev 2018-11-06 20:41:54 följande:

Hur går det för dig!? :D

Testade igår med ett testa tidigt (äl+10, bim-3) men visade verkligen ingenting... har gett upp lite och väntar på mensen. Har den inte kommit på fredag så testar jag på lördag.
  • Jojjans
    Teresee skrev 2018-11-06 20:41:54 följande:

Hur går det för dig!? :D

Hur går det för dig?
  • Em0ma
    Canary skrev 2018-11-03 06:17:53 följande:
    Det tycker jag vi gör, det är dags!
    Ja verkligen :D När har du äl? :)
  • EllieJo
    mysius skrev 2018-11-06 20:27:18 följande:

Ser du bilden nu? :)

Ser absolut ett svaaaagt streck! Håller tummarna :)
  • Teresee
    Jojjans skrev 2018-11-06 20:53:36 följande:

Testade igår med ett testa tidigt (äl+10, bim-3) men visade verkligen ingenting... har gett upp lite och väntar på mensen. Har den inte kommit på fredag så testar jag på lördag.

Jag skulle absolut inte ge upp! Du kan ju haft ÄL lite senare eller vara låghormonare? Jorå det knallar på här, börjar försiktigt förstå att jag är gravid och har bokat inskrivning nästa fredag..
  • Jojjans
    Teresee skrev 2018-11-06 21:11:53 följande:

Jag skulle absolut inte ge upp! Du kan ju haft ÄL lite senare eller vara låghormonare? Jorå det knallar på här, börjar försiktigt förstå att jag är gravid och har bokat inskrivning nästa fredag..

Åå så härligt!

Nja jag tempar och temperaturen gick upp tydligt efter äl. Har ingen tidigare graviditet testat pos bim-3 så tänkte att det skulle vara samma. Men vet inte det kanske kan vara olika från graviditet till graviditet även för samma person.
  • Teresee
    Jojjans skrev 2018-11-06 21:14:19 följande:

Åå så härligt!

Nja jag tempar och temperaturen gick upp tydligt efter äl. Har ingen tidigare graviditet testat pos bim-3 så tänkte att det skulle vara samma. Men vet inte det kanske kan vara olika från graviditet till graviditet även för samma person.

Ja det tror jag! Sen kan ju själva befruktningen skett i senaste laget, alltså precis innan det räknas som ?dött? och då är det ju ytterligare +24 timmar. Jag håller mina tummar stenhårt för att det visst är något där!
  • mysius
    EllieJo skrev 2018-11-06 20:59:13 följande:

Ser absolut ett svaaaagt streck! Håller tummarna :)

Åh hoppas!! Jag tänkte testa imorgonbitti igen med liladant test, och dyker inte mensen upp så köper jag ett digitalt clearblue som jag kan testa med i övermorgon i sådant fall. Men mam vet aldrig, mensen kanske dyker upp imorgon bitti som den brukar göra.. :/
Svar på tråden Vi som har BIM november 18