• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • EllieJo
    mysius skrev 2018-11-06 21:27:09 följande:

Åh hoppas!! Jag tänkte testa imorgonbitti igen med liladant test, och dyker inte mensen upp så köper jag ett digitalt clearblue som jag kan testa med i övermorgon i sådant fall. Men mam vet aldrig, mensen kanske dyker upp imorgon bitti som den brukar göra.. :/

Ska bli spännande att höra fortsättningen imorgon :)!!
  • LoveEver
    Jojjans skrev 2018-11-06 07:15:36 följande:

Jag har bim på torsdag, har redan tagit några test, senast ett testa tidigt igår, men alla visar toknegativt. Har inte mycket hopp kvar. När ska du testa?

Ååh ge inte upp än .. är ju fortfarande 2 dagar kvar till mensen ju .. med min första så fick jag STARKT plus några dagar innan Bim.. med mina andra två (plus 2 mf) vart de alltid svagare i pluset.

Eftersom jag testat så många gånger tidigare innan bim och bara fått neg svar så väntar jag nog till torsdag innan test. Har också lite små känning i ländryggen och amdra symptom som om mensen är påväg så bättre och försöka hålla på testet ????

Har du några symptomer ? Är det första försöket ? Har du barn sedan tidigare ?
  • LoveEver
    Reflexgarn skrev 2018-11-06 16:30:43 följande:

Jag har bim idag eller imorgon :) Är 34 och jobbar på första bebben, karln är 2 år äldre. Har försökt halvhjärtat ett tag pga mycket stress kring jobbet främst för honom. Jag har inga menskänningar än men brukar vara standard att bli väckt av mensvärk på natten. Öm i brösten dock vilket jag inte brukar vara innan mens. Får se när/om den dyker upp helt enkelt >.< håller tummarna för oss!

Ååh låter lite lovande då för er del ???? håller verkligen tummarna för oss att vi INTE får vår mens !!

Jag har lite känningar i ländryggen och har lite olika andra symptom jag brukar ha innan mensen .. fast de försvinner också har jag lite känninar mellan åt också på att det kanske tagit sig .. som inatt när jag skulle ge lillen välling så fick jag fruktansvärd halsbränna,vilket jag aldrig har annars.

Vet inte om kroppen spelar ett litet spratt med mig eftersom man vill detta så mycket ?!
  • Evi82
    mysius skrev 2018-11-06 20:27:18 följande:

Ser du bilden nu? :)

Som skugga :)
  • Anonym (Milla)

Hej hej! Hoppar in här om det går för sig :)

Har BIM 21/11, vi är på andra försöket nu. Har en son sedan tidigare men för min sambo blir detta första bio-barnet. Hoppas innerligt på plus denna månad!

• Mia86a
    Anonym (Ängel) skrev 2018-11-06 16:21:51 följande:

Vilket försök är alla på här i tråden? 

Vi är på andra försöket till tredje barnet. Har blivit gravid på första eller andra försöket med bägge barnen så jag hoppas verkligen det tar sig snabbt även denna gång.
  • Siri88

Dags för mig att lämna tråden.. idag kom mensen och nästa BIM är i december. Det blir då fjärde försöket. Till er som fortfarande väntar på BIM önskar jag er all lycka och till er som plussat säger jag grattis!

• Anonym (Therese)

Fick ?mellanblödning? nu :( får alltid det i ca 1 vecka innan mens. Nu är det 4 dagar tills mens så jag har gått och haft så mycket förhoppningar om att jag kanske blivit gravid men nu när mellanblödningar kom så betyder det säkert att mensen kommer som den ska på fredag :(

Fler som brukar få mellanblödningar innan mens?

• mysius
    EllieJo skrev 2018-11-06 21:32:47 följande:

Ska bli spännande att höra fortsättningen imorgon :)!!

Vaknade nu av att jag var kissnödig och tog ett test. Tycker ändå att strecket är starkare sen det jag tog igår men fortfarande känns jag lika ovetande. Bilden ovan är igår (Bim-1) och nedan är nu idag på bim.

• mysius
    Teresee skrev 2018-11-06 20:40:03 följande:

Jag ser något. Så såg mitt första också ut. Sen tog jag Clearblue early dagen efter och det blev jättetydligt plus. Jag håller tummarna!

Bilden överst är igår bim-1 och under idag på bim. Bilden längst ner är 15 min efter att testet togs (vet att man ej ska kolla då men..)
Svar på tråden Vi som har BIM november 18