• LoveEver

Vi som har BIM november 18

Tjolahopp

Tänkte att jag hoppar in här i värmen :)

Har inte kollat tillbaks något i tråden men ser i de sista inläggen att det allt blivit några plus här redan UNDERBART Grattis till er <3

Själv går man och väntar .. mensen ska komma idag alt. på Onsdag ...

Dock har jag lite känningar i ryggslutet som om mensen är påväg .. men tycker tappen spelar lite ett spratt med mig denna månaden ena dagen är den låg andra dagen är den högt. Dock är en stängd (hoppas den förblir så) !!

Är det någon mer här som har bim idag eller på Onsdag ?

• LoveEver
    Jojjans skrev 2018-11-06 07:15:36 följande:

Jag har bim på torsdag, har redan tagit några test, senast ett testa tidigt igår, men alla visar toknegativt. Har inte mycket hopp kvar. När ska du testa?

Ååh ge inte upp än .. är ju fortfarande 2 dagar kvar till mensen ju .. med min första så fick jag STARKT plus några dagar innan Bim.. med mina andra två (plus 2 mf) vart de alltid svagare i pluset.

Eftersom jag testat så många gånger tidigare innan bim och bara fått neg svar så väntar jag nog till torsdag innan test. Har också lite små känning i ländryggen och amdra symptom som om mensen är påväg så bättre och försöka hålla på testet ????

Har du några symptomer ? Är det första försöket ? Har du barn sedan tidigare ?
  • LoveEver
    Reflexgarn skrev 2018-11-06 16:30:43 följande:

Jag har bim idag eller imorgon :) Är 34 och jobbar på första bebben, karln är 2 år äldre. Har försökt halvhjärtat ett tag pga mycket stress kring jobbet främst för honom. Jag har inga menskänningar än men brukar vara standard att bli väckt av mensvärk på natten. Öm i brösten dock vilket jag inte brukar vara innan mens. Får se när/om den dyker upp helt enkelt >.< håller tummarna för oss!

Ååh låter lite lovande då för er del ???? håller verkligen tummarna för oss att vi INTE får vår mens !!

Jag har lite känningar i ländryggen och har lite olika andra symptom jag brukar ha innan mensen .. fast de försvinner också har jag lite känninar mellan åt också på att det kanske tagit sig .. som inatt när jag skulle ge lillen välling så fick jag fruktansvärd halsbränna,vilket jag aldrig har annars.

Vet inte om kroppen spelar ett litet spratt med mig eftersom man vill detta så mycket ?!
  • LoveEver
    mysius skrev 2018-11-07 04:51:49 följande:

Bilden överst är igår bim-1 och under idag på bim. Bilden längst ner är 15 min efter att testet togs (vet att man ej ska kolla då men..)

Jag skulle nog vilja mig på och säga Grattis wooow vad kul
  • LoveEver
    Jojjans skrev 2018-11-07 06:30:43 följande:

Har haft lite molvärk vilket jag inte brukar ha. Som stickningar i svanken och i blygdbenet. Och känns mig lite gasig/uppsvälld. Men det är allt.

Försöker få första barnet. Har gjort 3 aborter så vet att jag kan bli gravid. Blev gravid i juni men slutade i ett missfall i vecka 16. Så nu försöker vi igen efter det.

Når är det bim för dig?

Ååh nej vad hemskt jag beklagar verkligen <3

Jag håller alla tummar och tår på att ni snart får ert plus och att det håller sig <3 <3 <3

Alla upplever ju olika vid alla graviditeter så hoppas att de känningar du har är tecken på ett litet frö där inne :))

Idag är den stora dagen (BIM) :/

Men har svettats sådär mycket inatt som jag brukar göra vid mens :( så blev väl inget denna gången heller

Men men bara att ta nya tag och hoppas på ett plus snart :))
  • LoveEver
    mysius skrev 2018-11-07 07:55:36 följande:

Jag tänkte köpa ett cb digitalt idag, men vet inte om jag ska testa ikväll eller imorgonbitti? Vad tror ni?

Det är andra barnet för mig isf, har en dotter på 1,5 år :) förra gången plussade jag på bim+2. Kan tillägga att jag tempar varje dag och att min temp stiger...

Jag tror det kommer synas om du tar idag .. men känn efter själv vad du själv tror :)
  • LoveEver
    Jojjans skrev 2018-11-07 10:06:55 följande:

Å jag svettades också hela natten! Kom på nu att jag ju brukar sova dåligt natten innan mens... men tempen imorse hade inte sjunkit. Ska inte ta något test idag, utan börjar med att tempa imorgonbitti för att se vad som händer. Min temp brukar gå ner samma dag som mensen börjar så är den fortsatt hög så kanske jag vågar tro på att det finns en chans...

Hur går det för dig, har du fått mens än? Hade du testat nåt tidigare denna månad?

Ingen mens änsålänge och nu när jag kände på tappen så har den kupit upp och blivit lite bakåtvänd så vet inte riktigt när mensen tänkt komma ..

Just nu ligger jag på soffan och fryser :/ så den kommer väl säkert snart :(

Nej inte testat något.
  • LoveEver
    Anonym (Hoppas på nr 2) skrev 2018-11-07 10:32:32 följande:

Hej tjejer, BIM+4 här och fick detta testet idag. Ser ni någonting?

Jag tycker jag skymtar ett svagt streck :)

Tog du på morgon urin ?
  • LoveEver
    Jojjans skrev 2018-11-07 10:31:27 följande:

Å vad spännande! Frusenhet kan ju absolut också vara ett tecken... eftersom kroppstemperaturen ökar av progrsteron så fryser man lättare. Håll oss uppdaterade! Jag håller tummarna för dig

Ja vi får se .. har också upptäckt nu att jag fått en lättare "dos" av svamp :(

Hade väldiga problem med det med min förstfödda .. dock inte såhär tidigt .. men .. vi får se .. kommer inte mensen idag blir det test imorgon :)

Nu sitter jag i ett varmt bad pgr av all huttrande :D
  • LoveEver
    Anonym (Hoppas på nr 2) skrev 2018-11-07 11:02:36 följande:

Yes det gjorde jag. Får vänta 1 dag o pröva igen. Hoppas såå :)

Jag vet inte hur dessa testen ska se ut men jag tycker skymta svagt streck ca 2-3 millimeter från slutet av testet.

Testa och köp ett digitalt så kanske du får bättre resultat ?! :)
Svar på tråden Vi som har BIM november 18