• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Evi82
    Anonym (Hoppas på nr 2) skrev 2018-11-07 10:32:32 följande:

Hej tjejer, BIM+4 här och fick detta testet idag. Ser ni någonting?

Ser ett svagt streck
  • LoveEver

Jag tycker jag skymtar ett svagt streck :)

Tog du på morgon urin ?
  • Jojjans

Jag tycker att jag ser ett svagt streck, men på fel ställe...
  • LoveEver
    Jojjans skrev 2018-11-07 10:31:27 följande:

Å vad spännande! Frusenhet kan ju absolut också vara ett tecken... eftersom kroppstemperaturen ökar av progrsteron så fryser man lättare. Håll oss uppdaterade! Jag håller tummarna för dig

Ja vi får se .. har också upptäckt nu att jag fått en lättare "dos" av svamp :(

Hade väldiga problem med det med min förstfödda .. dock inte såhär tidigt .. men .. vi får se .. kommer inte mensen idag blir det test imorgon :)

Nu sitter jag i ett varmt bad pgr av all huttrande :D
  • Anonym (Hoppas på nr 2)
    LoveEver skrev 2018-11-07 10:52:18 följande:

Jag tycker jag skymtar ett svagt streck :)

Tog du på morgon urin ?

Yes det gjorde jag. Får vänta 1 dag o pröva igen. Hoppas såå :)
  • Anonym (Hoppas på nr 2)
    Jojjans skrev 2018-11-07 10:52:38 följande:

Jag tycker att jag ser ett svagt streck, men på fel ställe...

Jag tänkte det samma, men har 1 likadant test som jag tog i går och det ser ut som själva testpinnen som är inuti har förflyttats (alltså inte ligger på samma plats) på de 2 testerna.

Får testa imorgon igen. :)
  • Mezzy
    Jojjans skrev 2018-11-07 10:09:59 följande:
    Det är ju samma hormon som stiger i mitten av lutealfasen som när man är gravid, så att du har dina vanliga symptom behöver verkligen inte betyda att det är kört... många dagar till bim ännu!
    Är det så? Det visste jag faktiskt inte! Är så rädd att för att hoppas då man blir så himla ledsen när mensen sen kommer :( 
    Men ska väl inte räkna bort det helt ännu tills mensen faktiskt kommer! :)
  • LoveEver
    Anonym (Hoppas på nr 2) skrev 2018-11-07 11:02:36 följande:

Yes det gjorde jag. Får vänta 1 dag o pröva igen. Hoppas såå :)

Jag vet inte hur dessa testen ska se ut men jag tycker skymta svagt streck ca 2-3 millimeter från slutet av testet.

Testa och köp ett digitalt så kanske du får bättre resultat ?! :)
  • Mezzy
    Jojjans skrev 2018-11-07 10:09:59 följande:
    Det är ju samma hormon som stiger i mitten av lutealfasen som när man är gravid, så att du har dina vanliga symptom behöver verkligen inte betyda att det är kört... många dagar till bim ännu!
    Läste dock nu att anledningen till att man kan ha svårt att sova några dagar innan mensen (som jag oftast alltid har) är för att nivåerna av progesteron och östrogen minskar då. Och är man gravid så minskar de inte! :(
Svar på tråden Vi som har BIM november 18