• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Anonym (Trean)

Hej. Jag har bim ca söndag 11/11. Har följt tråden i sept okt och nu nov men inte skrivit ngt i nov tråden förrän nu. Ni som är experter kanske vill tolka dessa test som jag tog idag (9 dagar efter äl)). Båda testen togs samtidigt nu på morgonen. Vågar man hoppas eller ser det ut som spökstreck?

• LoveEver

Alltså WOOOOW !!!!

Har legat vaken sedan ca 05.15 .. vaknade av att jag vart kissnödig men ville inte ta gravtestet nu så tidigt så försökte somna om men det gick sig verkligen inte

Så 05.30 blir testet gjort och WOW vilken känsla !! :))

Att det syns så stark hoppas jag på att det är ett starkt embroy som stannar kvar <3

Har såklart inte kunnat somna om fast att hjärnan är trött ..

Legat och funderat och sökt på Hur jag ska berätta det för mannen ?! Jag hoppas ju på att kunna hålla tyst om det fram till söndag.

Men hur ska jag göra ? Något tips ?

• Jojjans

Inatt/imorse kom mensen. All min molande känsla och spänningar i svank/blygdben är nog bara nya starkare pms-symptom som kommit efter missfallet. Det var väl väntat efter alla negativa test dock, samt att jag hade ägglossning från min dåliga sida - den sidan det inte tog sig på i våras när vi började försöka.

Ingen juli-bebis för mig, så jag lämnar gruppen nu. Lycka till alla!

• LoveEver
    Jojjans skrev 2018-11-08 07:05:59 följande:

Å vad härligt att mensen inte kommit än!! Tycker symptomen låter lovande. Spännande med test när du vaknar. :)

Yeyyy det blev ett plus :) :) :)

Hur går det för dig ? Någon känning idag ?
  • LoveEver
    Jojjans skrev 2018-11-08 07:09:54 följande:

Inatt/imorse kom mensen. All min molande känsla och spänningar i svank/blygdben är nog bara nya starkare pms-symptom som kommit efter missfallet. Det var väl väntat efter alla negativa test dock, samt att jag hade ägglossning från min dåliga sida - den sidan det inte tog sig på i våras när vi började försöka.

Ingen juli-bebis för mig, så jag lämnar gruppen nu. Lycka till alla!

Ååh nej :(

Jag hoppas ni får ert efterlängtade plus nästa månad <3

Jag hejjar på er.

Styrkekramar
  • LoveEver
    Anonym (Trean) skrev 2018-11-08 07:08:51 följande:

Hej. Jag har bim ca söndag 11/11. Har följt tråden i sept okt och nu nov men inte skrivit ngt i nov tråden förrän nu. Ni som är experter kanske vill tolka dessa test som jag tog idag (9 dagar efter äl)). Båda testen togs samtidigt nu på morgonen. Vågar man hoppas eller ser det ut som spökstreck?

Jag tycker mig allt skymta ett svagt plus på översta stickan.

Tycker du ska ta ett nytt test igen om några dagar, men tror nog allt att det blir en Juli bebis för er ;)
  • Jojjans
    LoveEver skrev 2018-11-08 07:11:29 följande:

Yeyyy det blev ett plus :) :) :)

Hur går det för dig ? Någon känning idag ?

Åååå grattis!!!! :) och tack för styrkekramarna
  • Anonym (Trean)
    LoveEver skrev 2018-11-08 07:15:53 följande:

Jag tycker mig allt skymta ett svagt plus på översta stickan.

Tycker du ska ta ett nytt test igen om några dagar, men tror nog allt att det blir en Juli bebis för er ;)

Först - stort grattis till ditt supertydliga plus!!! Så kul att fundera över hur man vill berätta men galet svårt att hålla tyst! Tack för tyckandet också - man blir så knäpp av allt detta testande :). Jag tar nog ett till test på lördag och hoppas kunna ge mannen en extra fin present på söndag jag också. Hoppas lite försiktigt än så länge men iaf!
  • LoveEver
    Anonym (Trean) skrev 2018-11-08 07:38:52 följande:

Först - stort grattis till ditt supertydliga plus!!! Så kul att fundera över hur man vill berätta men galet svårt att hålla tyst! Tack för tyckandet också - man blir så knäpp av allt detta testande :). Jag tar nog ett till test på lördag och hoppas kunna ge mannen en extra fin present på söndag jag också. Hoppas lite försiktigt än så länge men iaf!

Tack så mycket fina du :)

Ja, det skulle vart roligt att berätta det som en suprice. Dock tror jag han redan anar då han såg hur jag mådde igår och frågade om mensen kommit då han visstr drn skullr komma igår haha

Ja det där med att testa för tidigt är JÄTTE jobbigt och frustrerande när man inte får sitt efterlängtade plus. Så glad att jag faktiskt kunde hålla mig denna gången till Bim+1 :)

Lycka nu till så kanske vi ses i Juli-tråden :)
  • Jagerika
    LoveEver skrev 2018-11-08 07:09:36 följande:

Alltså WOOOOW !!!!

Har legat vaken sedan ca 05.15 .. vaknade av att jag vart kissnödig men ville inte ta gravtestet nu så tidigt så försökte somna om men det gick sig verkligen inte

Så 05.30 blir testet gjort och WOW vilken känsla !! :))

Att det syns så stark hoppas jag på att det är ett starkt embroy som stannar kvar <3

Har såklart inte kunnat somna om fast att hjärnan är trött ..

Legat och funderat och sökt på Hur jag ska berätta det för mannen ?! Jag hoppas ju på att kunna hålla tyst om det fram till söndag.

Men hur ska jag göra ? Något tips ?

STOR GRATTIS! Min plan är att vänta tills efter jobbet då jag alltid kommer hem tidigare än sambon. Köpa blommor och lägga testet som en present vid middagsbordet och innan vi äter ska han få öppna och se testet med en liten lapp där det står att han ska bli pappa <3 sen till föräldrarna tänkte vi samla alla också inför middag men att sambon ska *ta kort* men istället filma. Och när alla sitter där framför bordet och ler in i kameran så ska min sambo säga * nu får ni vara lite glada, för Erika är gravid * så får man alla reaktionerna på film!

Längtar såå till ett plus!!
Svar på tråden Vi som har BIM november 18