• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Onlyme86
    Anonym (Trean) skrev 2018-11-08 10:23:12 följande:

Spännande! Duktigt av dig att vänta på bim. Sååå svårt tycker jag.

Ja verkligen. Men när jag har bestämt mig så håller jag fast vid det. Jag lär väl ångra det snart haha ;) När ska du testa?
  • Pixma

Bim -4 och jag kunde inte hålla mig i morse...helt blankt...:( Känns som det är kört nu. Men vet samtidigt att det är tidigt.
    Någon annan som testat på bim-4 men ändå fått ett plus sen?
    Är på försök tre.

• Livethänder
    Anonym (Trean) skrev 2018-11-08 17:05:05 följande:

Spännande. Finns ju lite blödningar man kan ha i början. Jag har haft det i två av mina tre grav (varav två resulterade i barn)). En gång gick det dåligt men då var det inte bara rosa utan blödningen tilltog. Den andra gången blödde jag mestadels brunt men även lite rött till och från fram till vecka 8 ca och då gick det fint. Svårt att säga alltså men ta ett test imorgon tycker jag. Molvärk kan ju vara tecken både på mens men också på bebis ju! Håller tummarna för plus!

Ja sjukt spännande! :) tack för ditt svar! Håller tummarna stenhårt att de inte ökar och bara var någon annan blödning än mens.
  • cassandra92

Fråga. MASSA ÄL flytningar idag haha men kan det stämma att jag ska ha ÄL på tisdag då??? Kan man ha det så långt innan?

• Anonym (Ängel)
    cassandra92 skrev 2018-11-08 18:45:32 följande:

Fråga. MASSA ÄL flytningar idag haha men kan det stämma att jag ska ha ÄL på tisdag då??? Kan man ha det så långt innan?

Ja, jag har hört att det kan vara jätteolika. men för att inte missa ÄL så hade jag nog börjat testa med ÄL-test typ idag/imorgon. Jag fick Äl mycket tidigare denna månad. 
  • cassandra92
    Anonym (Ängel) skrev 2018-11-08 19:15:04 följande:
    Ja, jag har hört att det kan vara jätteolika. men för att inte missa ÄL så hade jag nog börjat testa med ÄL-test typ idag/imorgon. Jag fick Äl mycket tidigare denna månad. 
    Jag hade blinkande gubbe imorse så därför jag är lite förvirrad...? Hade blinkande 5 dagfar innan fast förra månaden. Jaa du, man blir så förvirrad. Får bli att förföra mannen ifall om att ;) 
  • Miichaella
    cassandra92 skrev 2018-11-08 19:25:55 följande:

Jag hade blinkande gubbe imorse så därför jag är lite förvirrad...? Hade blinkande 5 dagfar innan fast förra månaden. Jaa du, man blir så förvirrad. Får bli att förföra mannen ifall om att ;) 

Kör kör kör från och med nu! Spermierna simmar enklast upp i den typen av sekret. Kul! Jag har också det idag men mannen kommer hem på lördag kväll... han blev också besviken att det är idag. Förhoppningsvis har vi ändå en chans men tror inte det.
  • cassandra92
    Miichaella skrev 2018-11-08 19:38:24 följande:
    Kör kör kör från och med nu! Spermierna simmar enklast upp i den typen av sekret. Kul! Jag har också det idag men mannen kommer hem på lördag kväll... han blev också besviken att det är idag. Förhoppningsvis har vi ändå en chans men tror inte det.
    Ja jag får göra det. Åh nej, hoppas ni får till det ändå!! <3
  • Livethänder
    Miichaella skrev 2018-11-08 19:39:26 följande:

Hittar ingen decembertråd. Någon som hittat en? Eller är den kanske inte skapad än.

Inte heller sett någon, får starta en :) min mens kom igång nu på kvällen :(
Svar på tråden Vi som har BIM november 18