• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • HejsanJenny

BIM +3 här men alla test visar negativt. Inte minsta antydan till streck. ???? Känner mig så besviken och ledsen.

• Anonym (Trean)
    HejsanJenny skrev 2018-11-10 09:35:49 följande:

BIM +3 här men alla test visar negativt. Inte minsta antydan till streck. ???? Känner mig så besviken och ledsen.

Å jag förstår dig verkligen men så länge inte mensen dyker upp så lever ju hoppet tänker jag. Styrkekramar
  • EllieJo
    Anonym (Trean) skrev 2018-11-10 09:23:16 följande:

Mina spökstreck var inga spökstreck och nu har det bruna börjat avta och ett svagt illamående börjat infinna sig. Verkar som om vi kanske får en julibebis ändå :). Tack alla fina här inne för pepp och stöd. Önskar er alla finfina plus. Nu hoppas jag bara att denna lilla håller sig kvar. Imorgon blir det fin present till ?far?!

Stort grattis :)!!
  • Anonym (Trean)
    EllieJo skrev 2018-11-10 09:46:34 följande:

Stort grattis :)!!

Tack. Sååå svårt att inte säga ngt men jag ska vänta till fars dag - är ju ändå imorgon.
  • HejsanJenny

Tack!<3 Har inte fått några finnar eller andra menssymptom men så än lever hoppet! Men känns mörkt :(

Anonym (Trean) skrev 2018-11-10 09:43:01 följande:

Å jag förstår dig verkligen men så länge inte mensen dyker upp så lever ju hoppet tänker jag. Styrkekramar

• HejsanJenny

stort grattis till er förresten <3

Anonym (Trean) skrev 2018-11-10 09:43:01 följande:

• Livethänder

Mina spökstreck var inga spökstreck och nu har det bruna börjat avta och ett svagt illamående börjat infinna sig. Verkar som om vi kanske får en julibebis ändå :). Tack alla fina här inne för pepp och stöd. Önskar er alla finfina plus. Nu hoppas jag bara att denna lilla håller sig kvar. Imorgon blir det fin present till ?far?!

Åhh vad kul! Stort grattis!!! :)
  • Johannamari
    mangon skrev 2018-11-09 23:42:20 följande:
    Tog ut spiralen i slutet av augusti. Fick första mensen efter spiral 17 september. Så detta blir min 3e mens som är beräknad nu o veckan.

Nidå? :)
    Åh, samma här. Inget aktivt försök när den tog ut. Utan började försöka ordentligt i september. Vill så gärna att de tagit sig nu men det bara känns omöjligt. Även om vi tror att vi prickade in ÄL. 
  • Johannamari

Stort Grattis! 
    vilken underbar fars-dag present! 
Svar på tråden Vi som har BIM november 18