• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • DoriaP
    Tirin skrev 2018-11-09 15:05:19 följande:

Äl på ingång, helg och allt blir lite festligare! Trevlig helg önskas!

Trevlig helg Flört.
  • Mia86a
    Jagerika skrev 2018-11-09 13:23:29 följande:

Jag får ÄL flytningar några dagar innan, och lite molvärk. Sen en dag får jag fruktansvärt ont i några minuter, antagligen då ägget släpper! Sedan får jag starkare molvärk till och från i en hel dag, knappt så man kan sitta rakt! Sen går det bara över tvärt och då vet man att ÄL är slut!

Tack! Jag måste stämma av min värk med äl-stickor nästa månad känner jag. Så spännande det här med hur kroppen fungerar!
  • Mia86a
    JohannaLi skrev 2018-11-09 16:14:37 följande:

Sist hade jag molande värk en hel vecka innan och på äl-dagen som Starkast för att sedan försvinna helt dagen efter.

Åh tack! Verkar som att det generellt tar slut tvärt vid äl alltså eller dagen efter, spännande!
  • JohannaLi
    Anonym (Vågarintebliglad) skrev 2018-11-09 16:32:41 följande:

Fått 4 svaga positiva, digital ?ej gravid?, är på BIM-1, konstant ?mensvärk? som går ner i benen, kommer lite blod endast när jag torkar mig. Vad tror ni? Testar jag för tidigt eller är det väldigt tidigt missfall? De känns för rosa och blått för att vara spöksträck :/

Ja ser verkligen ut som svagt positiv snarare än spökstreck så märkligt att du får ej negativ på digitala. Jag hade samma förförra månaden.. fick ett svagt streck på en sticka på testlagret sen dagen efter fick jag mens, blev så besviken och misstänker kanske tidigt missfall? Hade även jätteömma bröst hela veckan innan, så ömmma att jag inte ens kunde springa utan att hålla i dom. Har aldrig ömma bröst innan mens annars..
  • Onlyme86
    Anonym (Trean) skrev 2018-11-09 07:43:30 följande:

Jag tjyvtestade igår på äl +9 ( se bild tidigare i tråden) men misstänker jag fick spökstreck då jag har lite småblödningar och känner mig pms:ig i största allmänhet. Nästa månad ska jsg göra som du och testa på bim!

Håller tummarna att det ändå blir ett pluss för dig :)
  • Johannamari

Ni som går och väntar på BIM, hur mår ni?

Min app (FLO) flyttade fram BIM från 13 nov till 16-17nov. Jag mår precis som vanligt. Några dagar efter ÄL så stramade det lite i äggstockar annars inget märkbart. Har nu upptäckt en hel del småfinnar (röda och jävliga).. Vilket jag brukar få strax innan mens, så känns väl som att den knackar på dörren i nästa vecka. 

• Onlyme86
    Johannamari skrev 2018-11-09 20:23:32 följande:

Min app (FLO) flyttade fram BIM från 13 nov till 16-17nov. Jag mår precis som vanligt. Några dagar efter ÄL så stramade det lite i äggstockar annars inget märkbart. Har nu upptäckt en hel del småfinnar (röda och jävliga).. Vilket jag brukar få strax innan mens, så känns väl som att den knackar på dörren i nästa vecka. 

Just nu känner jag inte så mycket. Lite stick i magen ibland. Annars har jag mått illa och haft lite metallsmak i munnen. Men jag vet inte längre. Tempen sjönk i dag. Dock inte under min soverline. I morgon vet jag väl om mensen är på G. Brukar flo flytta fram din BIM så många dagar?
  • EliMil

Jag känner ingenting, inte heller några tecken på mens. Bim var igår men har inte vågat testa. Vill inte få ett negativt test. Har i bakhuvudet också att man efter piller stopp kan få både långa och oregelbundna cykler. Idag är cd33. Tror att jag kanske testar imorgon ändå om jag inte känt någon annat i natt, brukar kunna vakna av mensvärk natten innan den kommer.
  • EllieJo

Vilken lång framflyttning, men fler dagar att hoppas på! :) har också BIM 16:e november. Inte känt något speciellt förns imorse då jag fick en plötslig järnsmak i munnen, aldrig känt förut. Öm i munnen överlag, kan vara all annans jag ätit dock haha! Småfinnar har letat sig fram även här - ljuvligt!
  • mangon

Har bim 14e enligt flo.

Hade dock bara sex äl-4 & äl+1 så chansen är väldigt liten. Känner absolut ingenting.

Så ne. Blir nog inget denna månad
Svar på tråden Vi som har BIM november 18