Onlyme86 skrev 2018-11-09 20:31:55 följande:
Just nu känner jag inte så mycket. Lite stick i magen ibland. Annars har jag mått illa och haft lite metallsmak i munnen. Men jag vet inte längre. Tempen sjönk i dag. Dock inte under min soverline. I morgon vet jag väl om mensen är på G. Brukar flo flytta fram din BIM så många dagar?
Nä, alltså mensen har varit regelbunden under tiden jag haft spiral. Kom som en klocka när jag plockade ut den. Vid utplocket gjorde de ett VUL som såg början av ÄL och någon dag efter kände jag vanlig ÄL-värk som när ägget släpper antar jag. Har styrt appen efter de symtom jag haft + när mensen kommit.
Förra månaden (försök 1) ville jag så gärna ha ett plus. Fick en liten mörkbrun blödning på BIM och tre dagar senare kom mensen. ÄL enligt appen var då 13. Gjorde sedan på chansning ÄL-test lite senare och fick glad gubbe, när man la in det i appen flyttades automatiskt mensen fram.
Så inväntar mens i veckan. Hade regelbundet sex på ÄL-dagar enl. app. Och sedan när glad gubbe visades. Så får hoppas att något tagit sig, men jag vet inte. Känner som sagt ingenting och ska försöka hålla mig till nästa helg att testa.