• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Anonym (Trean)
    DoriaP skrev 2018-11-10 12:33:12 följande:

Så roligt !! Stort grattis !!

Tack!!!
  • Johannamari
    mangon skrev 2018-11-10 13:07:33 följande:
    Så nu mer känslor.

Vi prickade in äl förra månaden som var vårt första försök. Men tog sig inte. Och denna månad hade vi ju ej sex u det just äl dagarna. Endast dagen efter äl så inget riktigt aktivt försök denna månad ;) vi har inte bråttom men hoppas SÅ ändå. Tog sig på första med dottern vilket gör än ännu mer otålig.

Men....idag kom mensvärk. Som jag brukar få några dagar innan mens. Vet ju att den kommer dyka upp med 99% men ändå så.hoppas jag så att den inte gör det.
    Jo, men samma här. Vill som sagt inte tro på att de tagit sig för när mensen kommer blir jag så satans besviken. 
    Ingen direkt mensvärk, utan bara finnar som dykt upp. Kul..! 

Min dotter var inte riktigt planerad men är så älskad ändå. Hon är nu fem och ett halvt och känner väl att det är verkligen dags för syskon. Är väl egentligen ingen brådska här heller men vill ju såklart bara att det ska gå. 
  • Honsomlängtar
    Canary skrev 2018-11-10 13:14:58 följande:

En fråga! Är på dag 10 i cykeln nu. I morse var jag sexuellt upphetsad och när jag sen skulle gå på toa så såg jag att jag hade långt och trådigt sekret, en bro på typ 10-12 cm! Kan det vara äl eller var det pga upphetsningen? Har inte ens börjat med äl-testerna än, ska enligt appen ha äl på torsdag 15 nov.

Skyndade mig iaf att ligga med min man när jag sett detta...

Kan stämma fick ägglossning dag 11 denna månad så min app stämde inte heller denna månad
  • EllieJo

Sitter & väntar på att golvet ska torka efter moppning. Läser om alla era fina resultat <3 suckar över att BIM är långt borta.. 17 nov (efter en missräkning) har ett test hemma. Testar bara för att jag (på riktigt) har blivit knäpp. Och får detta resultat!! Är detta ens möjligt så långt innan BIM?! Hjälp!
  • Evi82
    EllieJo skrev 2018-11-10 13:48:10 följande:

Sitter & väntar på att golvet ska torka efter moppning. Läser om alla era fina resultat <3 suckar över att BIM är långt borta.. 17 nov (efter en missräkning) har ett test hemma. Testar bara för att jag (på riktigt) har blivit knäpp. Och får detta resultat!! Är detta ens möjligt så långt innan BIM?! Hjälp!

Du kanske hade ägglossning tidigare ?
  • EllieJo
    Evi82 skrev 2018-11-10 13:59:50 följande:

Du kanske hade ägglossning tidigare ?

Ja det kan kanske stämma! Är lite chockad, har alltid en 31 dagars cykel, mensen kommer som ett brev på posten dag 32. Men jag hoppas SÅ att detta test stämmer!
  • Evi82
    EllieJo skrev 2018-11-10 14:03:48 följande:

Ja det kan kanske stämma! Är lite chockad, har alltid en 31 dagars cykel, mensen kommer som ett brev på posten dag 32. Men jag hoppas SÅ att detta test stämmer!

De testen brukar inte ge fel så du är gravid grattis :)

Vilken dag hade du ägglossning ?
  • EllieJo
    Evi82 skrev 2018-11-10 14:13:13 följande:

De testen brukar inte ge fel så du är gravid grattis :)

Vilken dag hade du ägglossning ?

Åh tack! Hoppas verkligen att du har rätt! :)

Jag har haft problem med att förstå ÄL-stickorna så jag har inte tagit några denna månad, hade tänkt prova digitala nästa månad efter tips härifrån! men enligt Flo så var det den 2:a nov! Så jag vet egentligen inte alls!
  • Evi82
    EllieJo skrev 2018-11-10 14:22:53 följande:

Åh tack! Hoppas verkligen att du har rätt! :)

Jag har haft problem med att förstå ÄL-stickorna så jag har inte tagit några denna månad, hade tänkt prova digitala nästa månad efter tips härifrån! men enligt Flo så var det den 2:a nov! Så jag vet egentligen inte alls!

Ok:) hade också äl från 1-3 november
  • kladdkaka82
    HejsanJenny skrev 2018-11-10 12:41:32 följande:

Tack! Är helt skakig än!! Från och med i tisdags denna vecka så provade jag varje morgon med RFSUs tester! Senast igår, fredag morgon visade det negativt. Är så himla glad!!!!

Oj! Ja det förstår jag, gud sån lycka:)
Svar på tråden Vi som har BIM november 18