• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • LinaLinnea

Hej! Ska ha ÄL när som helst nu tror jag. CB digital har visat blinkande gubbe 4 dagar i rad men på Testlagrets ÄL-stickor tycker jag mig se en stegring. Betyder detta att ÄL är på G tro?

De två testen längst ned på bilden är tagna idag med ca 5 timmars mellanrum.

• LinaLinnea

Hej! Ska ha ÄL när som helst nu tror jag. CB digital har visat blinkande gubbe 4 dagar i rad men på Testlagrets ÄL-stickor tycker jag mig se en stegring. Betyder detta att ÄL är på G tro?

De två testen längst ned på bilden är tagna idag med ca 5 timmars mellanrum.

• Anonym (Vågarintebliglad)

Fick GRAVID med CB digital igår, haft lite svagt rosa/ljus bruna flytningar sen min svaga plus i onsdags. Fick även lite färskt blod igår, bara när jag torkade mig och ett par droppar i trosskyddet, men bara ytterst lite och inga klumpar. Är nu helt inställd på missfall och att det är kört, så tråkigt när vi kämpat så och fått hjälp för kunna få detta plusset :(

• Milka21
    Anonym (Vågarintebliglad) skrev 2018-11-11 18:11:54 följande:

Fick GRAVID med CB digital igår, haft lite svagt rosa/ljus bruna flytningar sen min svaga plus i onsdags. Fick även lite färskt blod igår, bara när jag torkade mig och ett par droppar i trosskyddet, men bara ytterst lite och inga klumpar. Är nu helt inställd på missfall och att det är kört, så tråkigt när vi kämpat så och fått hjälp för kunna få detta plusset :(

Tror inte det behöver vara kört för din del, man läser om fler som haft blödningar i början av sin graviditet och det har gått bra. Håller mina tummar för dig!
  • Milka21

Dag 27 för mig och ingen mens! Fick den dag 25 förra månaden. Hoppas så mycket men vågar inte testa då jag har fick mens på dag 29 i augusti.

• Em0ma
    Canary skrev 2018-11-11 16:26:09 följande:

Har idag känt lite lite mensvärk så det kanske är äl ändå, fem dagar för tidigt! Vi får väl se när mensen kommer, om man ska ha lite galghumor. För jag tror jag alltid får mens 14 dagar efter äl.

Vi ligger väl på, men den här månaden kommer jag nog inte äl-testa.

Lycka till alla!

Haha, lite komiskt är det allt, jag har också känningar av äl idag + äl flytningar.. typ 5 dagar för tidigt Tungan ute så samma sits här Glad Får se när mensen dyker upp då min mens kommer 14-15 dagar efter äl. 
  • Johannamari
    Canary skrev 2018-11-11 16:26:09 följande:

Har idag känt lite lite mensvärk så det kanske är äl ändå, fem dagar för tidigt! Vi får väl se när mensen kommer, om man ska ha lite galghumor. För jag tror jag alltid får mens 14 dagar efter äl.

Vi ligger väl på, men den här månaden kommer jag nog inte äl-testa.

Lycka till alla!

Håller tummarna för plus och att ni träffar äl nu.Glad
    Jag funderar också på att strunta i att ÄL-testa nästa månad. På något sätt blir jag stressad av att hinna träffa själva ägg-lossningen. 

Går nu och väntar på mensen som borde komma i veckan. Hur håller man sig sysselsatt och tankarna borta från att grav-testa... 
  • mangon

Idag kom mensen. 2 dagar "todigt" verkar som jag har en cykel på 26 dagar och inte 28.

Då är det "bara" att invänta äl igen & ge oss på försök nr 3

• Marängsviss

Vi är inne på första försöket till första barnet. Har bim 16e eller 17e november. Testade igår med cbs testa tidigt men det visade negativt. Ska försöka att hålla mig från att testa igen förrän i helgen.

Jag har haft ont i brösten men det är i vanlig ordning mellan äl och mens, inga avvikande symtom ännu.

• småfossingar

Hejsan var med i oktobertråden, fick spökstreck eller vad det var blev less och tog en liten fl paus. Men mår bättre nu och är på äl +8 bim -6/7. Tredje barnet.

1/11 teresee, kstadtjej87, mallllllin

2/11 Nova92, Ma18

3/11 gummsanmadde, Z1987

4/11 Pemmelie;, jagvetdåinte

5/11 mimmisen1991, Emmas92

6/11 Va1kyrja, Sångfågeln87

7/11 Incognita, CE, LoveEver

8/11 Jojjans, Poolen, Siri88, Elimil, Noanda

9/11 ero13

10/11 Strösocker

11/11 Livethänder, Selmans , Carola18

12/11 Missempi , Mezzy, Pixma