• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • JohannaLi

Är på äl+7 eller 8 idag och börjar känna lite lätt molande, svårt att hålla hoppet uppe efter tre misslyckade försök. Om det inte funkar denna gången funderar jag på att fråga om min kille vill testa sånt spermaprov man kan köpa på typ testlagret. Någon som provat dom och vet om man får tillförlitliga svar?

Är lite rädd för att föreslå detta för honom ifall han tycker det känns jobbigt men samtidigtbra att veta i tid så man kan göra ngt åt det om det nu skulle va så. själv var jag precis vart på undersökning hos gyn (av andra anledningar än skaffa barn) och ingenting konstigt hittades då. (Vet såklart att det finns massa olika anledningar till att det kan va svårt för mig eller att allt är helt normalt för oss båda och att vi fortfarande är långt inom ramen för rimlig tid att lyckas) men vill som sagt utesluta anledningar så fort man kan.

Puh blev ett långt inlägg, hoppas ni orkar läsa, blir så nojig BIM-veckan och är egentligen alldeles för mkt uppe i mitt huvud.

• Anonym (Trean)
    Pixma skrev 2018-11-12 21:30:10 följande:

Tänker köpa "riktiga " test på apoteket imorgon. Vill gärna att det ska vara ännu lite mer tydligt positivt. Men tack så mycket, känns så roligt!

Förstår det. Tycker dock ditt test visar mycket tydligare än vad mitt gjorde bim-3 (bild på s 99 i tråden) och det resulterade i tydliga plus två dagar senare. Just saying :) Förstår det känns superspännande! Håller alla tummar för dig!
  • Jsv17

Kul med så mycket plus i tråden, grattis till alla som plussat!

Pojke 9-12-17
  • Jsv17
    Solgul skrev 2018-11-12 22:13:59 följande:

Tillbaka i listan efter MA. :(

7

Jag är också tillbaka, plussade i Oktober tråden, men fick ett tidigt missfall Vi får hoppas vi plussar snabbt igen! <3
    Pojke 9-12-17
  • Solgul
    Jsv17 skrev 2018-11-12 22:37:32 följande:

Jag är också tillbaka, plussade i Oktober tråden, men fick ett tidigt missfall Vi får hoppas vi plussar snabbt igen! <3

Håller tummarna för dig med! <3 Fick MA i v 11 för 2 mån sedan...

Någon tanke på när du skall testa? (Ser att du har BIM 30/11)
  • Jagerika
    Jsv17 skrev 2018-11-12 22:37:32 följande:

Nej vad tråkigt! Kommer ihåg när du plussade! Styrkekramar till dig <3
  • Milka21

Dag 29 och ingen mens ännu. Min mens har som kortast kommit efter 25 dagar och som längst 28 dagar. Varit förkyld i november månad och tänker att det kan påverka?

Svar på tråden Vi som har BIM november 18