• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • mammsenS

Stort grattis till alla pluss :D

Jag har bim om 8 dagar men har inte fått nån ägglossning enligt cb advance :(

• SofiaS95
    SofieElise skrev 2018-11-11 08:26:45 följande:

Hej, det stämmer att temperaturen kan gå upp ytterligare efter det att ägget fäst. Man kan även få spottings eller en implantationsdip (tempdipp). Men att man får något av det innebär ingen garanti för graviditet. Och man kan vara gravid utan något av det.

Jag är också på ÄL+7 lr +8, och min ser lite annorlunda ut än mina tidigare månader tycker jag.

Okej tack för ditt svar. Idag gick tempeb ner lite så hoppet sjönk. Får väl bara försöka hålla ut några dagar till. Men försöker förbereda mig på att mensen kommer. Spännande med en lite annorlunda kurva även om det inte behöver betyda något. Håller tummarna för dig!
  • Evi82
    EllieJo skrev 2018-11-11 07:27:12 följande:

Spännande! Kikar in & ser hur det har gått sen :)

Blev negativt tyvärr men det kanske är för tidigt
  • norrsken91

Hoppar in i denna tråd nu! BIM 20.e november. Enligt NC satte den ut ÄL i torsdags. Har i helgen haft sjuk värk i högra äggstocken, riktigt ont till och från. Blir fundersam om ÄL sker först nu? För man kan väll inte känna av symptom så pass tidigt efter ägglossning?

Vad tror ni. Någon i samma sits tidigare?

• HejsanJenny

Håller tummarna för ett plus hos dig <3

Pixma skrev 2018-11-11 10:46:45 följande:

Åh, det ger ju mig lite extra hopp! Bim-1 idag och negativt test i morse. Vi väntar och ser...

• SofieElise
    SofiaS95 skrev 2018-11-11 11:25:23 följande:

Okej tack för ditt svar. Idag gick tempeb ner lite så hoppet sjönk. Får väl bara försöka hålla ut några dagar till. Men försöker förbereda mig på att mensen kommer. Spännande med en lite annorlunda kurva även om det inte behöver betyda något. Håller tummarna för dig!

Tack! Håller tummarna för dig med. När har du bim? Hur mkt sjönk den? Den kan absolut gå upp igen om det är ett tag kvar
  • SofiaS95
    SofieElise skrev 2018-11-11 13:52:52 följande:

Tack! Håller tummarna för dig med. När har du bim? Hur mkt sjönk den? Den kan absolut gå upp igen om det är ett tag kvar

Jag har borde ha BIM 15.11 eller 16.11, är lite osäker vilken dag ÄL var. Tempen sjönk från 36,74 till 36,62, min vanliga temp är 36,26 så det är en bit kvar dit. Men oftast börjar min temp gå ner flera dagar innan BIM :/
  • SofieElise
    SofiaS95 skrev 2018-11-11 14:15:40 följande:

Jag har borde ha BIM 15.11 eller 16.11, är lite osäker vilken dag ÄL var. Tempen sjönk från 36,74 till 36,62, min vanliga temp är 36,26 så det är en bit kvar dit. Men oftast börjar min temp gå ner flera dagar innan BIM :/

Det låter inte kört än, så håller tummarna!
  • Canary

Har idag känt lite lite mensvärk så det kanske är äl ändå, fem dagar för tidigt! Vi får väl se när mensen kommer, om man ska ha lite galghumor. För jag tror jag alltid får mens 14 dagar efter äl.

Vi ligger väl på, men den här månaden kommer jag nog inte äl-testa.

Lycka till alla!

• LinaLinnea

Hej! Ska ha ÄL när som helst nu tror jag. CB digital har visat blinkande gubbe 4 dagar i rad men på Testlagrets ÄL-stickor tycker jag mig se en stegring. Betyder detta att ÄL är på G tro?

De två testen längst ned på bilden är tagna idag med ca 5 timmars mellanrum.

Svar på tråden Vi som har BIM november 18