• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • kladdkaka82
    EllieJo skrev 2018-11-10 13:48:10 följande:

Sitter & väntar på att golvet ska torka efter moppning. Läser om alla era fina resultat <3 suckar över att BIM är långt borta.. 17 nov (efter en missräkning) har ett test hemma. Testar bara för att jag (på riktigt) har blivit knäpp. Och får detta resultat!! Är detta ens möjligt så långt innan BIM?! Hjälp!

Men vad härligt, grattis:))

Blir såå glad och samtidigt så avis;) på alla härliga historier om plus idag. Så himla kul:))
  • Onlyme86
    Anonym (Trean) skrev 2018-11-10 09:23:16 följande:

Mina spökstreck var inga spökstreck och nu har det bruna börjat avta och ett svagt illamående börjat infinna sig. Verkar som om vi kanske får en julibebis ändå :). Tack alla fina här inne för pepp och stöd. Önskar er alla finfina plus. Nu hoppas jag bara att denna lilla håller sig kvar. Imorgon blir det fin present till ?far?!

Men åh så underbart! Ett stort grattis! :)
  • Granskott
    Anonym (Trean) skrev 2018-11-10 09:23:16 följande:

Mina spökstreck var inga spökstreck och nu har det bruna börjat avta och ett svagt illamående börjat infinna sig. Verkar som om vi kanske får en julibebis ändå :). Tack alla fina här inne för pepp och stöd. Önskar er alla finfina plus. Nu hoppas jag bara att denna lilla håller sig kvar. Imorgon blir det fin present till ?far?!

Grattis!!!
  • Granskott
    EllieJo skrev 2018-11-10 13:48:10 följande:

Sitter & väntar på att golvet ska torka efter moppning. Läser om alla era fina resultat <3 suckar över att BIM är långt borta.. 17 nov (efter en missräkning) har ett test hemma. Testar bara för att jag (på riktigt) har blivit knäpp. Och får detta resultat!! Är detta ens möjligt så långt innan BIM?! Hjälp!

Grattis!!
  • Granskott

ÄL+10 idag... hur tidigt har ni plussat?

Är så sugen på att testa samtidigt som jag vill fortsätta leva i ovisshet och kunna hoppas.

Jag har kännt mig helt otroligt trött den senaste veckan, men det kan ju lika gärna vara höstmörkret och ett högt jobbtempo:)

• Anonym (Ängel)

En fråga.

Jag hade äl förra söndagen, alltså 6 dagar sedan. Är ganska då säker på det, då äl-test blev fast glad gubbe och att jag var på VUL på onsdagen och hon såg ett ganska stort ägg aom hon trodde skulle släppa om några dagar.

Nu 6 dagar senare får jag blinkande gubbe på äl-testerna igen., vad kan det bero på? Släppte aldrig ägget, eller har jag äl två gånger denna månad?

• Milka21

Hej! Första inlägget här på FL någonsin! Ska ha min mens imorgon 11/11. Känner inte något mer än ömma bröstvårtor och är så nervös. Har kört med CB advanced digital, låg på dagen med fast smiley gubbe och två dagar innan det. Finns det en chans att det kan ha tagit sig?

• Anonym (Ängel)
    Milka21 skrev 2018-11-10 16:03:50 följande:

Hej! Första inlägget här på FL någonsin! Ska ha min mens imorgon 11/11. Känner inte något mer än ömma bröstvårtor och är så nervös. Har kört med CB advanced digital, låg på dagen med fast smiley gubbe och två dagar innan det. Finns det en chans att det kan ha tagit sig?

ja såklart det finns chans. det är ju störst chans att bli gravid på ägglossningsdagen och några dagar innan. Så ni har ju prickat in rätt dagar att ha sex. Så chansen att de tagit sig utifrån den aspekten är ju stor. Sen är det ju hundra andra saker som ska stämma för att det ska bli en graviditet. Håller tummarna. Om ni nu inte skulle bli gravida denna gång så skulle jag rekommendera er att ha sex någon dag efter fast smiley också. Ägget släpper cirka 12-48 timmar efter man fått utslag på Äl-tester- 
  • Milka21
    Anonym (Ängel) skrev 2018-11-10 16:30:00 följande:

ja såklart det finns chans. det är ju störst chans att bli gravid på ägglossningsdagen och några dagar innan. Så ni har ju prickat in rätt dagar att ha sex. Så chansen att de tagit sig utifrån den aspekten är ju stor. Sen är det ju hundra andra saker som ska stämma för att det ska bli en graviditet. Håller tummarna. Om ni nu inte skulle bli gravida denna gång så skulle jag rekommendera er att ha sex någon dag efter fast smiley också. Ägget släpper cirka 12-48 timmar efter man fått utslag på Äl-tester- 

Oh jag hoppas verkligen. Nu är det bara och vänta och se. Brukar ha menscykel på 25-28 dagar.
  • Längtarefterbarn83

Ny här och hoppas kunna hänga på! :)

Har försökt bli gravida sen mars förra året. Testar för första gången ägglossning med clearblue. Det har tyvärr inte gett utslag än, är på dag 16. Har en cykel på 31 dagar så hoppas att ägglossningen ligger sent.

Har BIM 25/11 och håller alla tummar i världen!

Svar på tråden Vi som har BIM november 18