• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Onlyme86
    LoveEver skrev 2018-11-08 09:05:51 följande:

Tack så mycket :))

När har ni BIM ?

Den 13/11 så jag går och väntar tålmodigt. Hoppas så på ett plus jag med :)
  • LoveEver
    Onlyme86 skrev 2018-11-08 09:49:15 följande:

Håller tummarna :))
  • Anonym (Trean)
    Onlyme86 skrev 2018-11-08 09:49:15 följande:

Spännande! Duktigt av dig att vänta på bim. Sååå svårt tycker jag.
  • Tredtopp

Men alltså sååå roligt att det plussas i gruppen!!!!

Själv ligger jag till runt äl...Brukar alltid ha enorm äl smärta men nu har det bara molat sen igår morse...Ovaligt...Och idag är det 11 dagar kvar till mens och lotion flyt  och molande....Fattar inte va som händer...Varför får jag inte enorm smärta som jag brukar.... :(

Hejar på er som är nära BIM!

• Mezzy
    Tredtopp skrev 2018-11-08 11:10:38 följande:

Men alltså sååå roligt att det plussas i gruppen!!!!

Själv ligger jag till runt äl...Brukar alltid ha enorm äl smärta men nu har det bara molat sen igår morse...Ovaligt...Och idag är det 11 dagar kvar till mens och lotion flyt  och molande....Fattar inte va som händer...Varför får jag inte enorm smärta som jag brukar.... :(

Hejar på er som är nära BIM!

Jag hade inte heller det denna ägglossning! Hade iof inte heller lika ont vid mensen förr månaden. Skumt!
  • DoriaP
    LoveEver skrev 2018-11-08 07:09:36 följande:

Alltså WOOOOW !!!!

Har legat vaken sedan ca 05.15 .. vaknade av att jag vart kissnödig men ville inte ta gravtestet nu så tidigt så försökte somna om men det gick sig verkligen inte

Så 05.30 blir testet gjort och WOW vilken känsla !! :))

Att det syns så stark hoppas jag på att det är ett starkt embroy som stannar kvar <3

Har såklart inte kunnat somna om fast att hjärnan är trött ..

Legat och funderat och sökt på Hur jag ska berätta det för mannen ?! Jag hoppas ju på att kunna hålla tyst om det fram till söndag.

Men hur ska jag göra ? Något tips ?

Stort grattis =).
  • DoriaP

Är tekniskt obegåvad och lyckas inte lägga in min BIM, men den är 26/11. =).

• Livethänder
    Livethänder skrev 2018-11-08 09:35:09 följande:

Jahapp rosa på pappret i morse, trots att bim är på söndag :(

Förstår inte vad kroppen håller på med :/

Kanske är munkpepparn som ställer till det, trots att det var det jag åt när jag plussade med sonen. Svårt att veta men trist oavsett. Lycka till ni andra i gruppen! Jag är rätt säker på att det är mens på g här :(

Alltså det har inte kommit något mer rosa på hela dagen, kan det vara något annat än mellanblödningar? Har haft molvärk från och till i flera dagar. Brukar inte bete sig såhär normalt. Vad tror ni?
  • Anonym (Trean)
    Livethänder skrev 2018-11-08 16:49:46 följande:

Alltså det har inte kommit något mer rosa på hela dagen, kan det vara något annat än mellanblödningar? Har haft molvärk från och till i flera dagar. Brukar inte bete sig såhär normalt. Vad tror ni?

Spännande. Finns ju lite blödningar man kan ha i början. Jag har haft det i två av mina tre grav (varav två resulterade i barn)). En gång gick det dåligt men då var det inte bara rosa utan blödningen tilltog. Den andra gången blödde jag mestadels brunt men även lite rött till och från fram till vecka 8 ca och då gick det fint. Svårt att säga alltså men ta ett test imorgon tycker jag. Molvärk kan ju vara tecken både på mens men också på bebis ju! Håller tummarna för plus!
  • Onlyme86
    LoveEver skrev 2018-11-08 09:54:56 följande:

Håller tummarna :))

Tack snälla :)
Svar på tråden Vi som har BIM november 18