Inlägg från: Anonym (Trean) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trean)

Vi som har BIM november 18

Hej. Jag har bim ca söndag 11/11. Har följt tråden i sept okt och nu nov men inte skrivit ngt i nov tråden förrän nu. Ni som är experter kanske vill tolka dessa test som jag tog idag (9 dagar efter äl)). Båda testen togs samtidigt nu på morgonen. Vågar man hoppas eller ser det ut som spökstreck?

• Anonym (Trean)
    LoveEver skrev 2018-11-08 07:15:53 följande:

Jag tycker mig allt skymta ett svagt plus på översta stickan.

Tycker du ska ta ett nytt test igen om några dagar, men tror nog allt att det blir en Juli bebis för er ;)

Först - stort grattis till ditt supertydliga plus!!! Så kul att fundera över hur man vill berätta men galet svårt att hålla tyst! Tack för tyckandet också - man blir så knäpp av allt detta testande :). Jag tar nog ett till test på lördag och hoppas kunna ge mannen en extra fin present på söndag jag också. Hoppas lite försiktigt än så länge men iaf!
  • Anonym (Trean)
    Evi82 skrev 2018-11-08 09:32:22 följande:

Grattis det är ett plus:)

Å tror du det. Jag vågar inte riktigt lita på det ännu men testar igen på lördag så får vi se. Tack för ditt grattis :)
  • Anonym (Trean)
    Onlyme86 skrev 2018-11-08 09:49:15 följande:

Den 13/11 så jag går och väntar tålmodigt. Hoppas så på ett plus jag med :)

Spännande! Duktigt av dig att vänta på bim. Sååå svårt tycker jag.
  • Anonym (Trean)
    Livethänder skrev 2018-11-08 16:49:46 följande:

Alltså det har inte kommit något mer rosa på hela dagen, kan det vara något annat än mellanblödningar? Har haft molvärk från och till i flera dagar. Brukar inte bete sig såhär normalt. Vad tror ni?

Spännande. Finns ju lite blödningar man kan ha i början. Jag har haft det i två av mina tre grav (varav två resulterade i barn)). En gång gick det dåligt men då var det inte bara rosa utan blödningen tilltog. Den andra gången blödde jag mestadels brunt men även lite rött till och från fram till vecka 8 ca och då gick det fint. Svårt att säga alltså men ta ett test imorgon tycker jag. Molvärk kan ju vara tecken både på mens men också på bebis ju! Håller tummarna för plus!
  • Anonym (Trean)
    Onlyme86 skrev 2018-11-08 18:01:59 följande:

Ja verkligen. Men när jag har bestämt mig så håller jag fast vid det. Jag lär väl ångra det snart haha ;) När ska du testa?

Jag tjyvtestade igår på äl +9 ( se bild tidigare i tråden) men misstänker jag fick spökstreck då jag har lite småblödningar och känner mig pms:ig i största allmänhet. Nästa månad ska jsg göra som du och testa på bim!
  • Anonym (Trean)
    Livethänder skrev 2018-11-08 20:00:07 följande:

Inte heller sett någon, får starta en :) min mens kom igång nu på kvällen :(

Det var tråkigt att höra. Jag tror att jag också kommer få min. Känns så i kroppen och börjat få småblödningar :(. Vi får satsa på december istället!
  • Anonym (Trean)
    Anonym (Anonymis) skrev 2018-11-09 10:57:07 följande:

Men dina test ser inte ut som spöksträck, testat igen? En hel del blöder under en gravitet.

Nej jag har inte testat ngt mer men tänkte faktiskt ta ett test imorgon eller söndag igen mest för att utesluta. Jag har varit gravid tre ggr (en gång blev det MF) vid en grav och vid missfallet hade jag en hel del småblödningar i början faktiskt men känns väldigt pms:igt nu och jag misstänker mensen drar igång med buller och brak när som helst...tyvärr.
  • Anonym (Trean)

Mina spökstreck var inga spökstreck och nu har det bruna börjat avta och ett svagt illamående börjat infinna sig. Verkar som om vi kanske får en julibebis ändå :). Tack alla fina här inne för pepp och stöd. Önskar er alla finfina plus. Nu hoppas jag bara att denna lilla håller sig kvar. Imorgon blir det fin present till ?far?!

• Anonym (Trean)
    Anonym (Trean) skrev 2018-11-10 09:23:16 följande:

Mina spökstreck var inga spökstreck och nu har det bruna börjat avta och ett svagt illamående börjat infinna sig. Verkar som om vi kanske får en julibebis ändå :). Tack alla fina här inne för pepp och stöd. Önskar er alla finfina plus. Nu hoppas jag bara att denna lilla håller sig kvar. Imorgon blir det fin present till ?far?!

Skulle inte vara frågetecken runt far haha.
Svar på tråden Vi som har BIM november 18