• Tredtopp

Vi som har BIM november 18

Hej! Har bim 20 november. Provar äl tester för första gången som jag inte riktigt förstår mig på ?? Är dessa = negativa eller hur funkar det?

• Tredtopp

BIM-lista nov:

1/11 Canary, teresee, kstadtjej87, mallllllin

2/11 Nova92, Ma18

3/11 gummsanmadde, Z1987

4/11 Pemmelie;, jagvetdåinte

5/11 mimmisen1991, Emmas92

7/11 Incognita, CE

8/11 Jojjans, Poolen, Siri88, Elimil, Noanda

9/11 ero13

11/11 Livethänder, Selmans , Carola18

12/11 Missempi , Mezzy, Pixma

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fian82

14/11 mangon,

15/11 saraholm, April2, Granskott

16/11 SofieElise

17/11 Clemmentina

19/11 JohannaLi, Evi 82

20/11 idaisraelsson, Ängel, Tredtopp

21/11 Sara11, NervösaNatta, Skitfrustrerad

22/11 väntarpåplusset, CarrooJ

23/11 Miichaella, lw12

24/11 Persi91, Tirin

26/11 Mia86a

27/11 Cassandra92

28/11 LinaLinnea, Jagerika

29/11 minnie768

30/11 em0ma, Canary, Ma18

• Tredtopp

Tack, men vad innebär stegring? :) är det inte att det ska bli starkare varje dag. Bör ha ägglossning den 6e november ca....så när isåfall borde strecket bli starkt? Den 6e eller lite innan? Tycker detta är svårt! ????

• Tredtopp

Ok men då kanske de blir starkare om några dagar då...jag provar annars får det bli digitala nästa månad då.

• Tredtopp

Kul med de som plussat! :) Sitter och väntar på ÄL...Har en lutealfas på 11 dagar så ganska sen äl..Men när brukar sekret komma i förhållande till plus på äl test? någon som har erfarenhet?

• Tredtopp
    SofiaS95 skrev 2018-11-05 15:14:21 följande:

Vad tror ni om min ÄL? Med tanke på flytningarna tror jag själv att ÄL var senast dag 16. Fick ÄLflytningar redan dag 12 eller 13 och de var helt borta dag 17...

vad är det där för diagram? Är det en app?
  • Tredtopp

Men alltså sååå roligt att det plussas i gruppen!!!!

Själv ligger jag till runt äl...Brukar alltid ha enorm äl smärta men nu har det bara molat sen igår morse...Ovaligt...Och idag är det 11 dagar kvar till mens och lotion flyt  och molande....Fattar inte va som händer...Varför får jag inte enorm smärta som jag brukar.... :(

Hejar på er som är nära BIM!

• Tredtopp

Hej tjejer!

Jag hade äl i i fredags. Jag känner alltid av min äl så ingen tvekan om det. Idag skulle jag träna och får så fort jag ställer mig upp otroligt ont i äggstockarna. Även när jag nyser och ligger ner. Vad är detta :(

• Tredtopp

Jag har kort lutealfas (12 dagar) när tror ni man kan som tidigast testa? Äl va 9/11.

• Tredtopp

Hej, säkert JÄTTEDUM fråga men jag undrar hur ni räknar från äl? Jag hade äl smärta för en vecka sen den 9e räknas det som äl+1 eller räknar jag dagen efter som äl +1?

• Tredtopp

Testade neg imorse :( är på Äl+10 så det kanske är lite tidigt? Har kort lutealfas...så borde ha bim på onsdag (äl+12)

• Tredtopp
    sariiparii skrev 2018-11-19 14:38:48 följande:

La till mig i pluslistan nu, eftersom plusset var mycket starkare imorse och nu kunde till och med mannen se det klart och tydligt!

Märklig känsla det här :D

Grattis!! :)
  • Tredtopp

Fick mens idag...fattar ingenting. Båda barnen fick vi på en gång. Vi hade sex ända till 1,5 dagar innan äl(känner den). Blir så matt....

Svar på tråden Vi som har BIM november 18