Vi som har BIM november 18
Hej! Har bim 20 november. Provar äl tester för första gången som jag inte riktigt förstår mig på ?? Är dessa = negativa eller hur funkar det?
Hej! Har bim 20 november. Provar äl tester för första gången som jag inte riktigt förstår mig på ?? Är dessa = negativa eller hur funkar det?
BIM-lista nov:
1/11 Canary, teresee, kstadtjej87, mallllllin
2/11 Nova92, Ma18
3/11 gummsanmadde, Z1987
4/11 Pemmelie;, jagvetdåinte
5/11 mimmisen1991, Emmas92
7/11 Incognita, CE
8/11 Jojjans, Poolen, Siri88, Elimil, Noanda
9/11 ero13
11/11 Livethänder, Selmans , Carola18
12/11 Missempi , Mezzy, Pixma
13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fian82
14/11 mangon,
15/11 saraholm, April2, Granskott
16/11 SofieElise
17/11 Clemmentina
19/11 JohannaLi, Evi 82
20/11 idaisraelsson, Ängel, Tredtopp
21/11 Sara11, NervösaNatta, Skitfrustrerad
22/11 väntarpåplusset, CarrooJ
23/11 Miichaella, lw12
24/11 Persi91, Tirin
26/11 Mia86a
27/11 Cassandra92
28/11 LinaLinnea, Jagerika
29/11 minnie768
30/11 em0ma, Canary, Ma18
Tack, men vad innebär stegring? :) är det inte att det ska bli starkare varje dag. Bör ha ägglossning den 6e november ca....så när isåfall borde strecket bli starkt? Den 6e eller lite innan? Tycker detta är svårt! ????
Ok men då kanske de blir starkare om några dagar då...jag provar annars får det bli digitala nästa månad då.
Kul med de som plussat! :) Sitter och väntar på ÄL...Har en lutealfas på 11 dagar så ganska sen äl..Men när brukar sekret komma i förhållande till plus på äl test? någon som har erfarenhet?
Vad tror ni om min ÄL? Med tanke på flytningarna tror jag själv att ÄL var senast dag 16. Fick ÄLflytningar redan dag 12 eller 13 och de var helt borta dag 17...
Men alltså sååå roligt att det plussas i gruppen!!!!
Själv ligger jag till runt äl...Brukar alltid ha enorm äl smärta men nu har det bara molat sen igår morse...Ovaligt...Och idag är det 11 dagar kvar till mens och lotion flyt och molande....Fattar inte va som händer...Varför får jag inte enorm smärta som jag brukar.... :(
Hejar på er som är nära BIM!
Hej tjejer!
Jag hade äl i i fredags. Jag känner alltid av min äl så ingen tvekan om det. Idag skulle jag träna och får så fort jag ställer mig upp otroligt ont i äggstockarna. Även när jag nyser och ligger ner. Vad är detta :(
Jag har kort lutealfas (12 dagar) när tror ni man kan som tidigast testa? Äl va 9/11.
Hej, säkert JÄTTEDUM fråga men jag undrar hur ni räknar från äl? Jag hade äl smärta för en vecka sen den 9e räknas det som äl+1 eller räknar jag dagen efter som äl +1?
Testade neg imorse :( är på Äl+10 så det kanske är lite tidigt? Har kort lutealfas...så borde ha bim på onsdag (äl+12)
La till mig i pluslistan nu, eftersom plusset var mycket starkare imorse och nu kunde till och med mannen se det klart och tydligt!
Märklig känsla det här :D
Fick mens idag...fattar ingenting. Båda barnen fick vi på en gång. Vi hade sex ända till 1,5 dagar innan äl(känner den). Blir så matt....