• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Em0ma
    Canary skrev 2018-11-07 08:50:05 följande:
    16:e enligt min app, P-tracker. ska börja testa från 12:e typ. Du då?
    15e enligt app, flo. 17e enligt min fitbit. Hoppas på 17e då min sambo åker iväg 12-16e och vill inte missa denna månad :/ börjar nog också testa den 12e med stickor, aldrig testat innan :)
  • Tiolina

Hej! Lägger till mig själv. Har ÄL idag eller imorgon, BIM 22/23 november, men skriver in mig på 22a!! Försöker få första barnet efter MA i februari. Hoppas att November är vår månad :)

1/11 Canary, teresee, kstadtjej87, mallllllin 

2/11 Nova92, Ma18 

3/11 gummsanmadde, Z1987 

4/11 Pemmelie;, jagvetdåinte 

5/11 mimmisen1991, Emmas92 

6/11 Va1kyrja, Sångfågeln87 

7/11 Incognita, CE, LoveEver

8/11 Jojjans, Poolen, Siri88, Elimil, Noanda 

9/11 ero13 

10/11 Strösocker 

11/11 Livethänder, Selmans , Carola18 

12/11 Missempi , Mezzy, Pixma 

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fian82 

14/11 mangon, 

15/11 April2, Granskott 

16/11 SofieElise, EllieJo 

17/11 Clemmentina 

19/11 JohannaLi, Evi 82 , MammsenS

20/11 idaisraelsson, Ängel, Tredtopp 

21/11 Sara11, NervösaNatta, Skitfrustrerad 

22/11 väntarpåplusset, CarrooJ, Tiolina

23/11 Miichaella, lw12 

24/11 Persi91, Tirin

25/11 saraholm

26/11 Mia86a, Piffan87

27/11 Cassandra92 

28/11 LinaLinnea, Jagerika 

29/11 minnie768 

30/11 em0ma, Canary, Ma18, Jsv17, Kstadtjej87 

Pluslista: 

Emmas92 bim -1 

Pemmelie BIM -1 

Va1kyrja BIM -3

• Em0ma
    Anonym (Ängel) skrev 2018-11-07 13:14:29 följande:
    Stämmer dina Äl-dagar enligt P-tracker? Jag tycker det är så konstigt. Enligt appen ska jag ha ÄL nu på lördag, den 10/11 men av en slump (kände lite på mig att det skulle vara tidigare) så testade jag med stickor förra fredagen. Fick då blinkande och sedan på lör fick jag fast glad gubbe. Hade jag gått enligt appen och börjat testa idag som appen tycker, så hade jag missat äl helt. Visst vi kanske hade han sex ändå under förra veckan men om man nu inte haft det. 
    Flyttades din mens fram en vecka då eller har du fortfarande samma datum för bim även att din äl skedde 7dagar tidigare? 
  • Anonym (Längtaneftersyskon)

Hej allihopa! Läst i tråden länge men inte skrivit något själv. Vårat första barn som är 2 år blev till på 1a försöket, och den här gången är vi inne på 7e försöket utan reslutat... längtan är så enorm efter ett syskon.

Men så igår skulle min mens ha kommit, den är alltid punktlig eller 1 dag tidig, men nu är den fortfarande inte här. Har galen mensvärk och ont i svanken dock. Tog ett test ikväll (bim +2 då) men det var negativt? :( kan det finnas en chans ändå? Sist väntade jag en vecka med att testa, så kanske jag testat för tidigt nu om man ens kan göra det när mensen är sen... behöver stöttning och råd känner jag :( kram till er alla!

• LoveEver

Gud vad tankarna spinner ..

BIM idag ingen mens kommen och ingen i sikte .. får mer o mer känsla av att det kanske tagit sig :)

Har lite värk i ländryggen lite likt växtvärk, illamående som kommer lika snabbt som det försvinner, likadant med hungerkänsla, yr, feberkänsla och nu sedan ca 17 så har jag iprencip bara legat och kännt mig sjuk eller påväg till att bli sjuk :/ sjukt sugen på smoothie (/frukdryck) hela tiden vilket jag även var senaste graviditeten, har inte tempat men tempen visar 0.4 mer än vad jag brukar ha ..

Imorgon blir det test :)

Någon mer med symptom/känningar/känsla ?

• LoveEver

BIM idag ingen mens kommen och ingen i sikte .. får mer o mer känsla av att det kanske tagit sig :)

Har lite värk i ländryggen lite likt växtvärk, illamående som kommer lika snabbt som det försvinner, likadant med hungerkänsla, yr, feberkänsla och nu sedan ca 17 så har jag iprencip bara legat och kännt mig sjuk eller påväg till att bli sjuk :/ sjukt sugen på smoothie (/frukdryck) hela tiden vilket jag även var senaste graviditeten, har inte tempat men tempen visar 0.4 mer än vad jag brukar ha ..

• DoriaP

Enligt apparna så är det snart dags för min ÄL och jag är sjukt nervös. Nervös för att det inte ska bli någon ÄL, nervös för att missa den, nervös för att det inte ska ta.
    Hur blev det såhär ?? Trodde det skulle vara roligt att skaffa barn :/ .

• DoriaP
    mysius skrev 2018-11-07 11:21:08 följande:
    Uppdatering! Tog ett digitalt test och jag är gravid :D
    Grattis !!
  • Jojjans
    LoveEver skrev 2018-11-07 21:53:04 följande:

Å vad härligt att mensen inte kommit än!! Tycker symptomen låter lovande. Spännande med test när du vaknar. :)
  • Jagerika
    DoriaP skrev 2018-11-08 06:57:45 följande:

Enligt apparna så är det snart dags för min ÄL och jag är sjukt nervös. Nervös för att det inte ska bli någon ÄL, nervös för att missa den, nervös för att det inte ska ta.

Hur blev det såhär ?? Trodde det skulle vara roligt att skaffa barn :/ .

Är i exakt samma sits som dig, ÄL närmar sig antingen till helgen eller början på nästan vecka och är så rädd för att missa den. Min sambo är inne i en svacka där han inte är direkt sugen. Försökte få till det igår men han avbröt och jag blev så ledsen :( vi har försökt i 11 månader och jag tror han typ har gett upp hoppet nu vilket gör att jag blir ledsen gör hans skull också!
Svar på tråden Vi som har BIM november 18