• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Onlyme86
    Jojjans skrev 2018-11-08 07:09:54 följande:

Inatt/imorse kom mensen. All min molande känsla och spänningar i svank/blygdben är nog bara nya starkare pms-symptom som kommit efter missfallet. Det var väl väntat efter alla negativa test dock, samt att jag hade ägglossning från min dåliga sida - den sidan det inte tog sig på i våras när vi började försöka.

Ingen juli-bebis för mig, så jag lämnar gruppen nu. Lycka till alla!

Tråkigt att läsa :( Håller tummarna för er nästa månad. Kanske vi syns i Decembertråden.
  • Granskott
    LoveEver skrev 2018-11-08 07:09:36 följande:

Alltså WOOOOW !!!!

Har legat vaken sedan ca 05.15 .. vaknade av att jag vart kissnödig men ville inte ta gravtestet nu så tidigt så försökte somna om men det gick sig verkligen inte

Så 05.30 blir testet gjort och WOW vilken känsla !! :))

Att det syns så stark hoppas jag på att det är ett starkt embroy som stannar kvar <3

Har såklart inte kunnat somna om fast att hjärnan är trött ..

Legat och funderat och sökt på Hur jag ska berätta det för mannen ?! Jag hoppas ju på att kunna hålla tyst om det fram till söndag.

Men hur ska jag göra ? Något tips ?

Tjoho så kul! Stort grattis
  • Onlyme86
    LoveEver skrev 2018-11-08 07:09:36 följande:

Alltså WOOOOW !!!!

Har legat vaken sedan ca 05.15 .. vaknade av att jag vart kissnödig men ville inte ta gravtestet nu så tidigt så försökte somna om men det gick sig verkligen inte

Så 05.30 blir testet gjort och WOW vilken känsla !! :))

Att det syns så stark hoppas jag på att det är ett starkt embroy som stannar kvar <3

Har såklart inte kunnat somna om fast att hjärnan är trött ..

Legat och funderat och sökt på Hur jag ska berätta det för mannen ?! Jag hoppas ju på att kunna hålla tyst om det fram till söndag.

Men hur ska jag göra ? Något tips ?

Vad häftigt med ditt starka plus. Ett stort grattis! :)
  • LoveEver
    Jagerika skrev 2018-11-08 07:55:43 följande:

STOR GRATTIS! Min plan är att vänta tills efter jobbet då jag alltid kommer hem tidigare än sambon. Köpa blommor och lägga testet som en present vid middagsbordet och innan vi äter ska han få öppna och se testet med en liten lapp där det står att han ska bli pappa <3 sen till föräldrarna tänkte vi samla alla också inför middag men att sambon ska *ta kort* men istället filma. Och när alla sitter där framför bordet och ler in i kameran så ska min sambo säga * nu får ni vara lite glada, för Erika är gravid * så får man alla reaktionerna på film!

Längtar såå till ett plus!!

Tack så mycket :))

Låter roligt :))

Har nu kommit fram till att OM jag kan hålla mig till söndag så ska jag skriva ett kort från barnen som vi brukar göra till varandra och när jag avslutar med barnens namn så skriver jag dit "mini-2019" också :))

Till familjen har jag haft en idé hela tiden (hoppats på att bli gravida innan Jul)

Ska göra en kalender till våra närmsta och på Juli bilden är det graviditetstestet och kanske en Ul bild, med texten "Mini nr.6 beräknas komma denna månaden" och sedan ringa in eller skriva på datumet.
  • LoveEver
    Granskott skrev 2018-11-08 08:38:29 följande:

Tjoho så kul! Stort grattis

Onlyme86 skrev 2018-11-08 08:41:30 följande:

Vad häftigt med ditt starka plus. Ett stort grattis! :)

Tack så mycket :))

När har ni BIM ?
  • Miichaella

ÄL idag. Haft äl-flytningar sedan i tisdag. Kan vara munkpepparn. Idag är flytningarna optimala! Gjorde cellprovstagning nu på morgonen också och hon kunde se att jag har ägglossning då min livmodertapp även var vidgad. Det är ju bara det att sambon kommer hem lördag kväll. Han har varit borta i 2 veckor då så vi har inte heller legat innan. Jag kan nog lila gärna hoppa över i decembertråden. Hänger kvar här och läser hur det går för er andra. Håller tummarna för er alla.

• Miichaella

Och det här var sista försöket innan 17:e december då vi hade bf och skulle fått träffa plutten som fanns i magen...

• Evi82
    Anonym (Trean) skrev 2018-11-08 07:08:51 följande:

Hej. Jag har bim ca söndag 11/11. Har följt tråden i sept okt och nu nov men inte skrivit ngt i nov tråden förrän nu. Ni som är experter kanske vill tolka dessa test som jag tog idag (9 dagar efter äl)). Båda testen togs samtidigt nu på morgonen. Vågar man hoppas eller ser det ut som spökstreck?

Grattis det är ett plus:)
  • Livethänder

Jahapp rosa på pappret i morse, trots att bim är på söndag :(

Förstår inte vad kroppen håller på med :/

Kanske är munkpepparn som ställer till det, trots att det var det jag åt när jag plussade med sonen. Svårt att veta men trist oavsett. Lycka till ni andra i gruppen! Jag är rätt säker på att det är mens på g här :(

• Anonym (Trean)
    Evi82 skrev 2018-11-08 09:32:22 följande:

Grattis det är ett plus:)

Å tror du det. Jag vågar inte riktigt lita på det ännu men testar igen på lördag så får vi se. Tack för ditt grattis :)
Svar på tråden Vi som har BIM november 18