Jagerika skrev 2018-11-08 07:55:43 följande:
STOR GRATTIS! Min plan är att vänta tills efter jobbet då jag alltid kommer hem tidigare än sambon. Köpa blommor och lägga testet som en present vid middagsbordet och innan vi äter ska han få öppna och se testet med en liten lapp där det står att han ska bli pappa <3 sen till föräldrarna tänkte vi samla alla också inför middag men att sambon ska *ta kort* men istället filma. Och när alla sitter där framför bordet och ler in i kameran så ska min sambo säga * nu får ni vara lite glada, för Erika är gravid * så får man alla reaktionerna på film!
Längtar såå till ett plus!!
Tack så mycket :))
Låter roligt :))
Har nu kommit fram till att OM jag kan hålla mig till söndag så ska jag skriva ett kort från barnen som vi brukar göra till varandra och när jag avslutar med barnens namn så skriver jag dit "mini-2019" också :))
Till familjen har jag haft en idé hela tiden (hoppats på att bli gravida innan Jul)
Ska göra en kalender till våra närmsta och på Juli bilden är det graviditetstestet och kanske en Ul bild, med texten "Mini nr.6 beräknas komma denna månaden" och sedan ringa in eller skriva på datumet.