• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Incognita
    Pemmelie skrev 2018-11-03 07:29:01 följande:

BIM -1 idag och vi har fått ett plus.

Nu håller jag alla tummar för er andra de närmsta veckorna.

Stort grattis till er ????
  • cassandra92
    EllieJo skrev 2018-11-03 11:33:16 följande:

Hej! :)

Tänkte vara lite modig & hänga med i denna november-sväng! BIM 16 nov.

26år sambo med min pojkvän (34) sen fem år tillbaka.

Vi har bestämt oss för att försöka baka vårt 1:a barn! Så otroligt spännande, pirrigt & oroligt på samma gång.

Välkommen! Va roligt att ni precis har börjat försöka! Är november er första månad? :)
  • Pixma
    Va1kyrja skrev 2018-11-03 11:49:17 följande:

Bim -3. Ett svagt plus. (:

Grattis!!
  • JohannaLi
    Pemmelie skrev 2018-11-03 07:29:01 följande:

BIM -1 idag och vi har fått ett plus.

Nu håller jag alla tummar för er andra de närmsta veckorna.

Grattis!! :)
  • JohannaLi
    Va1kyrja skrev 2018-11-03 11:49:17 följande:

Bim -3. Ett svagt plus. (:

Det där ser definitivt positivt ut, grattis!!
  • EllieJo
    cassandra92 skrev 2018-11-03 11:48:37 följande:

Välkommen! Va roligt att ni precis har börjat försöka! Är november er första månad? :)

Åh ja pirrigt är det! ???? jag slutade med p-piller i augusti, & haft oskyddat sex sedan dess! Men nu när de gått ett par månader så tänker man ju mer & mer på det så nu börjar man smålängta! Antar att det blir försök nr.3 då jag haft regelbunden mens sedan dess :)

-Vilket försök är ni på Cassandra92? :)
  • JohannaLi

Börjar trilla in lite plus nu, kan inte alla som plussat skriva in sig i BIM-listan, är så peppande att se alla som lyckas :)

• cassandra92
    EllieJo skrev 2018-11-03 11:59:28 följande:
    Åh ja pirrigt är det! ???? jag slutade med p-piller i augusti, & haft oskyddat sex sedan dess! Men nu när de gått ett par månader så tänker man ju mer & mer på det så nu börjar man smålängta! Antar att det blir försök nr.3 då jag haft regelbunden mens sedan dess :)

-Vilket försök är ni på Cassandra92? :)
    Jaa okej. Vet du om ni har prickat in ÄL de gångerna? :D Spännande, håller alla tummar för er :D Vi är på vårt 11e försök den här månadeen. 
  • EllieJo
    cassandra92 skrev 2018-11-03 12:03:14 följande:

Jaa okej. Vet du om ni har prickat in ÄL de gångerna? :D Spännande, håller alla tummar för er :D Vi är på vårt 11e försök den här månadeen. 

Vad gullig du är, tack! Nja, gjorde några försök med stickor för att utläsa ÄL, förstod NOLL av det! Enligt Flo så hade jag ÄL igår. Så jag famlar lite mörkret än så länge. Får aktivt sätta mig in i det om det inte fungerar med att gissa. Har super trofast mens, alltid på pricken dag 32! Haha!

Håller verkligen en tumme för er med! Ska bli kul att följa dig! :)
Svar på tråden Vi som har BIM november 18