• Anonym (Mannen)

Helt såld på rakad fitta.

Hej alla!

Hustrun överraskade mig härom veckan med att ha rakat fittan, jag blev helt såld så vacker fittan blev då man såg blygdläpparna och så len den blev att smeka och slicka. Jag vill aldrig mer att hon har hår på fittan, känns som hon blev nöjd själv över resultatet och över min reaktion så just nu känns det som att hon kommer att fortsätta raka sig.
    Kan tillägga att vi varit ett par i snart fyrtio år och att det var första gången jag såg och kände en rakad fitta i verkligheten.

Ville bara dela med mig av något för mig fantastiskt.

En stilla undra, är det vanligt med rakad fitta?

• Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.
  • Anonym (rakningsservice)
    Linux1003 skrev 2018-08-23 15:00:28 följande:

Min fru är rakad men sparar alltid en toffs på venusberget. Tycker det är fortfarande sexigt, fräscht men också väldigt kvinnligt.

Så har min sambo också .
    Jag rakar och hon  njuter 
    jag rakar henne i badkaret till varje helg 
    när vi är på lång  semester rakar jag henne i dunchen med hårborttanings kräm .
    jag rakar min pung åt henne oxå
    jag rakar hennes ben oxå
    sjukt sexigt med lilla totfsen kvar..
  • Anonym (rakningsservice)
    Anonym (Mannen) skrev 2018-08-26 06:48:48 följande:
    Vad är vitsen med att spara en liten tofs?
    min fru ville spara en till hon skulle till gyn ,sen blev den kvar .men i bland åker den bort också. då får man börja spara till en ny, på sommarn hon ha hel rakat ,
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (rakningsservice) skrev 2019-10-13 08:01:35 följande:
    Så har min sambo också .
    Jag rakar och hon  njuter 
    jag rakar henne i badkaret till varje helg 
    när vi är på lång  semester rakar jag henne i dunchen med hårborttanings kräm .
    jag rakar min pung åt henne oxå
    jag rakar hennes ben oxå
    sjukt sexigt med lilla totfsen kvar..
    En liten välansad tofs kan vara sexigt men jag tycker nog ändå att helt hårfritt är både vackrast och sexigast.
  • Anonym (HannaSophia)

Helvaxar fitta och stjärt på salong varje månad året om sedan många år. Kommer aldrig låta håret växa till buske igen.

Skönast så för både mig och min man.

• Jowi82

Helrakat är bästa???? Men välansad tufs/sträng uppepå kan också vara fint????

• Anonym (Berra)

Min fru rakar sig varje gång hon duschar, och när hon tycker att jag brukar bli stubbig och det kliar och sticks på henne  när vi har sex med varandra så rakar hon mig runt snorren.
    jag älskar när hon är renrakad runt sin mus dessutom är det vackert att se henne utan ett hår runt musen.

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Berra) skrev 2019-10-13 22:50:54 följande:

Min fru rakar sig varje gång hon duschar, och när hon tycker att jag brukar bli stubbig och det kliar och sticks på henne  när vi har sex med varandra så rakar hon mig runt snorren.
    jag älskar när hon är renrakad runt sin mus dessutom är det vackert att se henne utan ett hår runt musen.

Visst är det vackert att få se blygdläpparna och inte ett hårburr då man ser henne naken.
  • Jonnynilsson

Smaken är bekant som baken... Delad! Var och en gör som dom vill.

Vi kör sedan 90-talet helrakat. Jag tycker det är så fint att se hela frugans fitta och slippa få hår i munnen vid sex. Dessutom luktar fitthår illa hur mycket man än tvättar. Vilket inte är speciellt upphetsande när man är i dom regionerna och utforskar.

• Anonym (Jodå)

Vet vad du menar... känner man där nere och den är rakad så står kompisen direkt...

Dessutom rakar hon den alltid precis innan sex, en signal om att det blir ligga gott snart

• Anonym (Kodden)

Fan vill oxå att min fru rakar bort allt , finner det enormt upphetsande

Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.