• Anonym (Mannen)

Helt såld på rakad fitta.

Hej alla!

Hustrun överraskade mig härom veckan med att ha rakat fittan, jag blev helt såld så vacker fittan blev då man såg blygdläpparna och så len den blev att smeka och slicka. Jag vill aldrig mer att hon har hår på fittan, känns som hon blev nöjd själv över resultatet och över min reaktion så just nu känns det som att hon kommer att fortsätta raka sig.
    Kan tillägga att vi varit ett par i snart fyrtio år och att det var första gången jag såg och kände en rakad fitta i verkligheten.

Ville bara dela med mig av något för mig fantastiskt.

En stilla undra, är det vanligt med rakad fitta?

• Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.
  • RuneBert
    Anonym (Hacke) skrev 2022-12-23 20:09:05 följande:

Är också helt såld på helrakad fitta.

Ibland när livet känns svårt brukar jag tänka på att det alltid kommer finnas helrada fitta i framtiden oavsett vad som annars händer.

Då känns livet lättare att leva.

Melodi: Dagen är kommen/ Adeste fideles 

Fittan är vaxad
    Smord med lite olja
    Glänser så va-a-cker
    I gryningens sken

Nu är jag ledig
    Då blir tid att nj-u-ta

Så kom då med din tunga
    Så kom med dina läppar
    Så kom då med din stake
    ... Och spruta mig full!!

God jul och njut av all slät och fin fitta du kan få!
  • Jim84

Föredrar ansad fitta.

Naturligt hårig är okej men trist om man ska skicka.

Helt rakad är nice direkt efter men inte så nice att slicka med stubb.

Vaxad vore nice att testa.

• Anonym (Pull)

hon kan få eksem och sår! i värsta fall behöva uppsöka sjukvård! är det värt det? Det finns bilder ni kan titta på tillsammans av rakade kön när ni ska ha kuttrasju. Förr i tiden hade ingen rakade kön, det kom först på 80-talet i o m porrindustrin. Var ska du dra gränsen? Ska hon tvingas filma. Sig själv också? Förstå hur kränkt hon kommer bli av detta. Alla bör ha hår det är naturligt 

• Anonym (Pull)
    Anonym (Buskman) skrev 2018-08-17 14:26:15 följande:

Vi är runt 60. Jag har ansat runt kuken och bett henne göra likaledes. Det gör hon inte. Men hon har inget emot att jag ansar henne. Har skaffat en trimmer som jag klipper med runt skåran. Ingen hårtofs i munnen längre, mysigt.

Men hur får man sin kvinna att bejaka sin lust...

Har hon en kuk 
  • Anonym (Hacke)
    Anonym (Pull) skrev 2024-09-28 18:37:44 följande:

hon kan få eksem och sår! i värsta fall behöva uppsöka sjukvård! är det värt det? Det finns bilder ni kan titta på tillsammans av rakade kön när ni ska ha kuttrasju. Förr i tiden hade ingen rakade kön, det kom först på 80-talet i o m porrindustrin. Var ska du dra gränsen? Ska hon tvingas filma. Sig själv också? Förstå hur kränkt hon kommer bli av detta. Alla bör ha hår det är naturligt 

Helrakat i porren på 80-talet? Nej.
  • Anonym (Pull)
    Anonym (Hacke) skrev 2024-09-28 18:41:56 följande:
    Helrakat i porren på 80-talet? Nej.
    Förr om åren var detta inget normalt. detta är kränkande 
  • Anonym (Hacke)
    Anonym (Pull) skrev 2024-09-28 19:24:16 följande:
    Förr om åren var detta inget normalt. detta är kränkande 
    det förekom knappast på 80-talet, extremt ovanligt
  • Anonym (Göran.)

Jag gillar både en rejäl buske och rakat. 

ska jag slicka känns rakat sexigare och fräschare. 

• Gaskarl
    Anonym (Slät) skrev 2021-09-05 23:44:59 följande:
    Jag gillar att bli omsorgsfullt rakad av en man. Det är mysigt och skönt.
    Väldigt trevligt att få den tilliten av en kvinna.
  • Anonym (Hårklyverier)
    Anonym (Hacke) skrev 2024-09-28 20:08:57 följande:
    det förekom knappast på 80-talet, extremt ovanligt
    90 talet först som jag började raka. Innan var jag alltid orakad. Nu är jag så van så nu kan jag inte gå tillbaka!
  • Anonym (Hårklyverier)
    Anonym (Hårklyverier) skrev 2024-09-30 17:55:18 följande:
    90 talet först som jag började raka. Innan var jag alltid orakad. Nu är jag så van så nu kan jag inte gå tillbaka!

Fasiken sa fel. 2000 var det visst.

Tror det blev vanligast då.

• Anonym (Vart är buskarna)

Att alla tycker olika får man acceptera så är läget! Att väldigt många beskriver i sådana hör trådar att det verkar vara 50/50 hos kvinnor så undrar ju man var.. 😂 jag föredrar en rejäl buske och har enbart upplevt det 2 gånger av ungefär 30 kvinnor jag varit med. Och då är jag 35 idag och har varit med kvinnor i olika åldrar allt från 25-63. Dom 2 med buske hade inte det förens jag bad om det en tid in i relationen... saknar att slicka en rejäl mysig buske 🤭

Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.