• Anonym (Mannen)

Helt såld på rakad fitta.

Hej alla!

Hustrun överraskade mig härom veckan med att ha rakat fittan, jag blev helt såld så vacker fittan blev då man såg blygdläpparna och så len den blev att smeka och slicka. Jag vill aldrig mer att hon har hår på fittan, känns som hon blev nöjd själv över resultatet och över min reaktion så just nu känns det som att hon kommer att fortsätta raka sig.
    Kan tillägga att vi varit ett par i snart fyrtio år och att det var första gången jag såg och kände en rakad fitta i verkligheten.

Ville bara dela med mig av något för mig fantastiskt.

En stilla undra, är det vanligt med rakad fitta?

• Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.
  • Anonym (Slät)
    Anonym (Kille44) skrev 2021-08-30 13:16:14 följande:

Har hänt, men det får gärna vara ansat för min del, jag vill bara inte att allt är borta.

Ok så du vill att det ska vara borta på blygdläpparna där man slickar men kan vara kvar på uppe på venusberget?

Vad hände med kvinnlighet och att ha hår?
  • Anonym (Slät)
    Jonnynilsson skrev 2021-08-30 10:15:28 följande:

Philips OneBlade är suverän för intimrakning. Rekommenderas.

Blir man helt slät?
  • Anonym (Kille44)
    Anonym (Slät) skrev 2021-08-30 13:22:24 följande:
    Ok så du vill att det ska vara borta på blygdläpparna där man slickar men kan vara kvar på uppe på venusberget?

Vad hände med kvinnlighet och att ha hår?
    Nej, det kan vara kvar där nere också, men det kan kortas ner.

Håret är ju fortfarande kvar, förstår inte varför det måste vara allt eller inget. Sålänge det inte är slätrakat med allt hår borta så är det bra för min del.
  • Anonym (Slät)
    Anonym (Kille44) skrev 2021-08-30 13:45:35 följande:

Nej, det kan vara kvar där nere också, men det kan kortas ner.

Håret är ju fortfarande kvar, förstår inte varför det måste vara allt eller inget. Sålänge det inte är slätrakat med allt hår borta så är det bra för min del.

Ok. Jag pressar dig lite nu. Jag vill bara kolla hur du ser på en helt oansad fitta. Du föredrar ändå att kvinna håller efter lite. Intressant.....

Många säger jo men hår är ok, kvinnligt, bls bla och tror nog de plockar pluspoäng men när det kommer till kritan så vill samma personer att kvinnan ansar. "Man vill ju inte ha hår i maten hö hö)
  • Anonym (Kille44)
    Anonym (Slät) skrev 2021-08-30 14:10:05 följande:
    Ok. Jag pressar dig lite nu. Jag vill bara kolla hur du ser på en helt oansad fitta. Du föredrar ändå att kvinna håller efter lite. Intressant.....

Många säger jo men hår är ok, kvinnligt, bls bla och tror nog de plockar pluspoäng men när det kommer till kritan så vill samma personer att kvinnan ansar. "Man vill ju inte ha hår i maten hö hö)
    Ja för mig går väl "rankingen" såhär:

1. Ansad
    2. Vildvuxen
    3. Rakad

Det är min preferens, sen skulle jag väl inte avbryta något om hon var helrakad, vore ju oartigt XD.
  • Bättre Beg
    Anonym (Kille44) skrev 2021-08-30 12:41:58 följande:

Mycket trevligare med hår kvar i mitt tycke, mycket mera kvinnligt.

Har en fråga: vad har håret på tuvan att göra m kvinnlighet? Kvinnlighet har väl med hela kvinnokroppen att göra? En stake med eller utan buskage är fortfarande manlig
  • Anonym (Kille44)
    Bättre Beg skrev 2021-08-30 14:32:39 följande:
    Har en fråga: vad har håret på tuvan att göra m kvinnlighet? Kvinnlighet har väl med hela kvinnokroppen att göra? En stake med eller utan buskage är fortfarande manlig
    Vet inte, bara den känslan jag får. Det är ju en del av helheten i det kvinnliga.
  • Anonym (Slät)

[quote=81344595][quote-nick]Anonym (Kille44) skrev 2021-08-30 14:19:11 följande:[/quote-nick]Ja för mig går väl "rankingen" såhär:

1. Ansad

2. Vildvuxen

3. Rakad

Det är min preferens, sen skulle jag väl inte avbryta något om hon var helrakad, vore ju oartigt

Ja för att inte tala om vilken konstig stämning det skulle bli

• Jonnynilsson
    Anonym (Slät) skrev 2021-08-30 13:26:49 följande:
    Blir man helt slät?
    Inte som en vaxning eller med vanligt rakblad. Men när nog. Och du slipper oftast infekterade hårsäckar eftersom den inte är och skär i huden som ett rakblad gör. Och vi killar kan utan problem raka pungen.

Både frugan och jag har vars en och rakar oss där nere ett par gånger i veckan får att hålla det rent och snyggt från hår.
  • Anonym (Slät)
    Jonnynilsson skrev 2021-08-30 15:17:52 följande:

Inte som en vaxning eller med vanligt rakblad. Men när nog. Och du slipper oftast infekterade hårsäckar eftersom den inte är och skär i huden som ett rakblad gör. Och vi killar kan utan problem raka pungen.

Både frugan och jag har vars en och rakar oss där nere ett par gånger i veckan får att hålla det rent och snyggt från hår.

Der låter som ett bra alternativ. Prickarna som ofta blir är inte snyggt och så är det lite meckigt att raka själv.
Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.