Inlägg från: Anonym (Kille44) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille44)

Helt såld på rakad fitta.

Mycket trevligare med hår kvar i mitt tycke, mycket mera kvinnligt.

• Anonym (Kille44)
    Anonym (Slät) skrev 2021-08-30 12:51:10 följande:
    Genuin fråga; slickar och suger du på håret? En riktig buske som aldrig ansats?
    Har hänt, men det får gärna vara ansat för min del, jag vill bara inte att allt är borta.
  • Anonym (Kille44)
    Anonym (Slät) skrev 2021-08-30 13:22:24 följande:
    Ok så du vill att det ska vara borta på blygdläpparna där man slickar men kan vara kvar på uppe på venusberget?

Vad hände med kvinnlighet och att ha hår?
    Nej, det kan vara kvar där nere också, men det kan kortas ner.

Håret är ju fortfarande kvar, förstår inte varför det måste vara allt eller inget. Sålänge det inte är slätrakat med allt hår borta så är det bra för min del.
  • Anonym (Kille44)
    Anonym (Slät) skrev 2021-08-30 14:10:05 följande:
    Ok. Jag pressar dig lite nu. Jag vill bara kolla hur du ser på en helt oansad fitta. Du föredrar ändå att kvinna håller efter lite. Intressant.....

Många säger jo men hår är ok, kvinnligt, bls bla och tror nog de plockar pluspoäng men när det kommer till kritan så vill samma personer att kvinnan ansar. "Man vill ju inte ha hår i maten hö hö)
    Ja för mig går väl "rankingen" såhär:

1. Ansad
    2. Vildvuxen
    3. Rakad

Det är min preferens, sen skulle jag väl inte avbryta något om hon var helrakad, vore ju oartigt XD.
  • Anonym (Kille44)
    Bättre Beg skrev 2021-08-30 14:32:39 följande:
    Har en fråga: vad har håret på tuvan att göra m kvinnlighet? Kvinnlighet har väl med hela kvinnokroppen att göra? En stake med eller utan buskage är fortfarande manlig
    Vet inte, bara den känslan jag får. Det är ju en del av helheten i det kvinnliga.
Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.