• Anonym (Mannen)

Helt såld på rakad fitta.

Hej alla!

Hustrun överraskade mig härom veckan med att ha rakat fittan, jag blev helt såld så vacker fittan blev då man såg blygdläpparna och så len den blev att smeka och slicka. Jag vill aldrig mer att hon har hår på fittan, känns som hon blev nöjd själv över resultatet och över min reaktion så just nu känns det som att hon kommer att fortsätta raka sig.
    Kan tillägga att vi varit ett par i snart fyrtio år och att det var första gången jag såg och kände en rakad fitta i verkligheten.

Ville bara dela med mig av något för mig fantastiskt.

En stilla undra, är det vanligt med rakad fitta?

• Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.
  • Anonym (Man 37)
    Postman skrev 2021-08-28 23:59:44 följande:

Jag förstår inte denna fixering vid kvinnors underliv som många har. Jag är totalt ointresserad utav hur hon eller andra kvinnor ser ut därnere.

Det är inte fel att gilla killar!
  • Postman
    Anonym (Man 37) skrev 2021-08-29 04:47:05 följande:

Det är inte fel att gilla killar!

Absolut inte fel att gilla killar men deras underliv är lika ointressanta. Extremt sällan också man ser kvinnor skriva om det som många män gör. Återigen, jag förstår inte fascinationen.
  • Anonym (Man 52 år gift i 25 år.)

Åhh så avundsjuk jag blir på er som får njuta av en rakad och/ eller välansad mus.

Min fru, vi har levt ihop väldigt länge, vet väl att jag drömmer om att hon så bara någon gång skulle kunna raka eller ansa ordentligt, men hon vill inte...

Jag själv är alltid välansad och periodvis också helrakad. Skulle vara så härligt att åtminstone nån gång få njuta av att ge henne oralsex (vilket jag i princip alltid gärna gör när vi har sex) och att hon var.välansad/ rakad...

Men kommer aldrig hända.

• Anonym (Trist)

Kan inte intimraka mig längre, har fått mindre åderbrock på blygdläpparna av för mkt rakning/vaxning så har fått sluta. Blir att trimma ner det lite istället.

• Anonym (Kvinna 33år)

Jag hatar könshåret så jag är alltid hel rakad 

• MammaMusan
    Anonym (Buskman) skrev 2018-08-17 14:26:15 följande:

Vi är runt 60. Jag har ansat runt kuken och bett henne göra likaledes. Det gör hon inte. Men hon har inget emot att jag ansar henne. Har skaffat en trimmer som jag klipper med runt skåran. Ingen hårtofs i munnen längre, mysigt.

Men hur får man sin kvinna att bejaka sin lust...

Bejaka sin lust? Låter som att du vill att hon ska bejaka din.
  • Anonym (Skönt)

Det är upp till var och en vad man trivs med. Jag är 34 år och rakat mig där nere sedan jag var tonåring, trivs bäst med det. Och jag rakar mig för min egen skull och inte för någon annans.

• Anonym (Buskman)
    Anonym (Man 52 år gift i 25 år.) skrev 2021-08-29 10:51:37 följande:

Åhh så avundsjuk jag blir på er som får njuta av en rakad och/ eller välansad mus.

Min fru, vi har levt ihop väldigt länge, vet väl att jag drömmer om att hon så bara någon gång skulle kunna raka eller ansa ordentligt, men hon vill inte...

Jag själv är alltid välansad och periodvis också helrakad. Skulle vara så härligt att åtminstone nån gång få njuta av att ge henne oralsex (vilket jag i princip alltid gärna gör när vi har sex) och att hon var.välansad/ rakad...

Men kommer aldrig hända.

Lägger en handduk under hennes stjärt i sängen. Tar fram min Philips OneBlade och rakar försiktigt längs blygdläpparna som blir slickvänligt släta. Kolonilotten på venusberget får vara kvar. 
  • Jonnynilsson
    Anonym (Buskman) skrev 2021-08-30 09:48:00 följande:
    Lägger en handduk under hennes stjärt i sängen. Tar fram min Philips OneBlade och rakar försiktigt längs blygdläpparna som blir slickvänligt släta. Kolonilotten på venusberget får vara kvar. 
    Philips OneBlade är suverän för intimrakning. Rekommenderas.
  • Anonym (Trist)
    Anonym (Man 52 år gift i 25 år.) skrev 2021-08-29 10:51:37 följande:

Men kommer aldrig hända.

Har ni inte pratat om varför hon inte vill? Isåfall varför respekterar du inte det?

Tror nog att många män är lite ego på denna punkten och förstår inte vilket besvär det kan bli med kli, svamp och andra problem för kvinnan, utan tycker att man ska ställa upp för hans skull.
Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.