• Anonym (Mannen)

Helt såld på rakad fitta.

Hej alla!

Hustrun överraskade mig härom veckan med att ha rakat fittan, jag blev helt såld så vacker fittan blev då man såg blygdläpparna och så len den blev att smeka och slicka. Jag vill aldrig mer att hon har hår på fittan, känns som hon blev nöjd själv över resultatet och över min reaktion så just nu känns det som att hon kommer att fortsätta raka sig.
    Kan tillägga att vi varit ett par i snart fyrtio år och att det var första gången jag såg och kände en rakad fitta i verkligheten.

Ville bara dela med mig av något för mig fantastiskt.

En stilla undra, är det vanligt med rakad fitta?

• Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.
  • lindeerik
    Anonym (Mannen) skrev 2018-08-17 13:21:10 följande:

Hej alla!

Hustrun överraskade mig härom veckan med att ha rakat fittan, jag blev helt såld så vacker fittan blev då man såg blygdläpparna och så len den blev att smeka och slicka. Jag vill aldrig mer att hon har hår på fittan, känns som hon blev nöjd själv över resultatet och över min reaktion så just nu känns det som att hon kommer att fortsätta raka sig.

Kan tillägga att vi varit ett par i snart fyrtio år och att det var första gången jag såg och kände en rakad fitta i verkligheten.

Ville bara dela med mig av något för mig fantastiskt.

En stilla undra, är det vanligt med rakad fitta?

Härligt! Älskar rakad fitta. Frugan har oftast helrakat, ibland kan det växa ut lite men det stör mig inte direkt heller. Men en nyrakad fitta är underbar att smeka, lite glid på det så är kvällen räddad :)
  • Anonym (Slät)
    Anonym (Buskman) skrev 2021-08-30 09:48:00 följande:

Lägger en handduk under hennes stjärt i sängen. Tar fram min Philips OneBlade och rakar försiktigt längs blygdläpparna som blir slickvänligt släta. Kolonilotten på venusberget får vara kvar. 

Låter underbart
  • Anonym (Kille44)

Mycket trevligare med hår kvar i mitt tycke, mycket mera kvinnligt.

• Anonym (Slät)
    Anonym (Kille44) skrev 2021-08-30 12:41:58 följande:

Mycket trevligare med hår kvar i mitt tycke, mycket mera kvinnligt.

Genuin fråga; slickar och suger du på håret? En riktig buske som aldrig ansats?
  • Bättre Beg

Jag började raka min mus i 20års åldern och gör det fortfarande 30 år senare. Har gjort några tappra försök att låta det växa tillbaka. Men detta går inte, får småsår när håret är på g ut. Sen känns det ofräscht. Kommer köra rakat ( kan ha nån frisyr på venusberget)så länge jag har förmågan att raka det.

• lindeerik
    Bättre Beg skrev 2021-08-30 13:05:49 följande:

Jag började raka min mus i 20års åldern och gör det fortfarande 30 år senare. Har gjort några tappra försök att låta det växa tillbaka. Men detta går inte, får småsår när håret är på g ut. Sen känns det ofräscht. Kommer köra rakat ( kan ha nån frisyr på venusberget)så länge jag har förmågan att raka det.

Fräscht och fint :)
  • lindeerik
    Anonym (Kvinna 33år) skrev 2021-08-29 12:51:34 följande:

Jag hatar könshåret så jag är alltid hel rakad 

Läckert!
  • lindeerik

Läckert!
  • Anonym (Kille44)
    Anonym (Slät) skrev 2021-08-30 12:51:10 följande:
    Genuin fråga; slickar och suger du på håret? En riktig buske som aldrig ansats?
    Har hänt, men det får gärna vara ansat för min del, jag vill bara inte att allt är borta.
  • AliUmeå

Könshåret är en del av kroppen alla ha rätt behålla eller raka 

men vissa har problem att raka eller vill inte då är helt acceptabl. 

Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.