• Anonym (Mannen)

Helt såld på rakad fitta.

Hej alla!

Hustrun överraskade mig härom veckan med att ha rakat fittan, jag blev helt såld så vacker fittan blev då man såg blygdläpparna och så len den blev att smeka och slicka. Jag vill aldrig mer att hon har hår på fittan, känns som hon blev nöjd själv över resultatet och över min reaktion så just nu känns det som att hon kommer att fortsätta raka sig.
    Kan tillägga att vi varit ett par i snart fyrtio år och att det var första gången jag såg och kände en rakad fitta i verkligheten.

Ville bara dela med mig av något för mig fantastiskt.

En stilla undra, är det vanligt med rakad fitta?

• Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Kodden) skrev 2019-10-14 16:06:07 följande:

Fan vill oxå att min fru rakar bort allt , finner det enormt upphetsande

Erbjud dig att hjälpa till, jag får ofta raka hustrun hon tycker det är så skönt att bara ligga på sängen och bli ompysslad.
    Hon lägger sig på sängen och jag fuktar området som ska rakas med lite vatten på  mina händer sedan löddrar jag in henne och sen rakar jag med min mach3, praktiskt att ha en skål med ljummet vatten bredvid sig för att kunna skölja ur hyveln.
    Efter rakningen torkar jag henne med en ljummen fuktig handduk och därefter med en torr handduk.
  • MammAmma

Hade gärna haft helrakat, känns som att det är rätt low maintenance, om det funkar för en dvs. Men min hud gillar inte rakhyveln alls. Hår är definitivt sexigare än massakern det ser ut att vara efter ett par dagar. Jag kan göra enligt konstens alla regler, men likt förbannat blir VARENDA jävla hårsäck inflammerad om jag rakar, så jag får nöja mig med att ha det korttrimmat helt enkelt. Det är okej, känns rätt kvinnligt och sexigt det med.

• Anonym (Lisa)

Jag rakar mig två gånger i veckan och jag lider inte av röda prickar.
    Har man en vass rakhyvel och rakar sig medhårs så är det mindre risk att man får röda prickar 

• Anonym (rakningsservice)
    Anonym (Lisa) skrev 2019-10-15 19:42:34 följande:

Har man en vass rakhyvel och rakar sig medhårs så är det mindre risk att man får röda prickar 

så är det riktiga grejer , sen blir som gubbar och sitt skägg . man får tåligare hud , vasst och med hårs med bra lödder eller schampo. 
    gärna rakningsolja för kvinnor efteråt med ..
  • MammAmma
    Anonym (Lisa) skrev 2019-10-15 19:42:34 följande:

Som sagt, jag har gjort enligt konstens alla regler och t o m vaxat mig professionellt, vissa av oss har helt enkelt för känslig hud.
  • TomAnd

[vilken trevlig salong är det:), presentkort till frun :)

quote=79959859][quote-nick]Anonym (HannaSophia) skrev 2019-10-13 10:09:43 följande:[/quote-nick]

Helvaxar fitta och stjärt på salong varje månad året om sedan många år. Kommer aldrig låta håret växa till buske igen.

Skönast så för både mig och min man.

[/quote]

• Anonym (rakningsservice)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-10-13 10:09:43 följande:

Helvaxar fitta och stjärt på salong varje månad året om sedan många år. Kommer aldrig låta håret växa till buske igen.

Skönast så för både mig och min man.

Vad kostar en hel vaxning tro ??

• Anonym (HannaSophia)
    Anonym (rakningsservice) skrev 2019-11-06 23:05:07 följande:

Vad kostar en hel vaxning tro ??

440 pix. Vaxar en gång per månad året runt. Ompyssling och kvalitetstid. Obeskrivligt lent och skönt. Inbjuder till mjuka våta upptäcktsfärder för min makes ljuvliga tunga. Värt varje krona många gånger om. Rekommenderas varmt... och vått... och omslutande....
  • Anonym (Emma)

Jag föredrar att vara rakad. Tycker personligen att jag blir känsligare för beröring utan hår i vägen. Samma vid samlag, blir en hud-mot-hud-känsla som jag inte känner på samma sätt när jag är orakad.

Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.