• Anonym (Mannen)

Helt såld på rakad fitta.

Hej alla!

Hustrun överraskade mig härom veckan med att ha rakat fittan, jag blev helt såld så vacker fittan blev då man såg blygdläpparna och så len den blev att smeka och slicka. Jag vill aldrig mer att hon har hår på fittan, känns som hon blev nöjd själv över resultatet och över min reaktion så just nu känns det som att hon kommer att fortsätta raka sig.
    Kan tillägga att vi varit ett par i snart fyrtio år och att det var första gången jag såg och kände en rakad fitta i verkligheten.

Ville bara dela med mig av något för mig fantastiskt.

En stilla undra, är det vanligt med rakad fitta?

• Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.
  • Anonym (Hmmm)

Koppla rakning till pedofili är vääääääldigt långsökt tycker jag.
    Även jag klarar att skilja ett barn från en rakad vuxen kvinna.
    Faktiskt!
    Har inget emot hår - gumman rakar inte (även om jag fått göra det på henne i badet ibland) men trimmar. Funkar för mig!!

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Varför?) skrev 2018-08-20 19:33:30 följande:

Jag tycker att kvinnor skall ha hår, rakat fatta, verkar bisarrt och äckligt, får mig att tänka på äckliga pedofiler, som vill ha små nakna. Tvi!

Antingen har du inte sett en naken flicka eller så har du inte sett en rakad kvinna, det är stor skillnad på deras kön. Min rakade frus kön liknar inte ett flickkön det minsta, då skulle jag inte vilja se henne rakad.
  • Anonym (H)

Jag har rakat fittan sen den dagen ett pubishår ploppade upp där. Idag är jag 28 år och ja, jag kommer fortsätta livet ut, haha.

• Pussan
    Anonym (Varför?) skrev 2018-08-20 19:33:30 följande:

Jag tycker att kvinnor skall ha hår, rakat fatta, verkar bisarrt och äckligt, får mig att tänka på äckliga pedofiler, som vill ha små nakna. Tvi!

Med den logiken skulle inte karlar raka sig i ansiktet heller. Det tycker jag i och för sig inte att de ska (gillar skägg) men majoriteten gör det väl ändå? Är det för att det finns så många kvinnliga pedofiler som vill ha det så?
  • Anonym (Mannen)
    Pussan skrev 2018-08-21 22:40:17 följande:
    Med den logiken skulle inte karlar raka sig i ansiktet heller. Det tycker jag i och för sig inte att de ska (gillar skägg) men majoriteten gör det väl ändå? Är det för att det finns så många kvinnliga pedofiler som vill ha det så?
    Håller med dig.
  • Flerbarnsmamman80

Jag låter min fiffi vara orakad, min man älskar att den är hårig! Ansar bikinilinjen emellanåt, framförallt när det är badsäsong :)
    Personligen trivs jag bra att slippa raka, slipper kliandet och alla små finnar och skit! :)

• Pussan
    Sexlicens skrev 2018-08-22 17:14:24 följande:

Alla är vi olika - visst är det fantastiskt:)

Just! Jag har också skrivit det i några trådar här på FL. För tänk så tråkigt livet vore annars. Det svåra för en del är att acceptera att det finns andr
  • Pussan
    Pussan skrev 2018-08-23 00:06:19 följande:
    Just! Jag har också skrivit det i några trådar här på FL. För tänk så tråkigt livet vore annars. Det svåra för en del är att acceptera att det finns andr
    ...andra uppfattningar än deras egen, skulle jag ha skrivit om jag inte hade tryckt på fel knapp...
  • Anonym (Mannen)
    Flerbarnsmamman80 skrev 2018-08-22 12:23:00 följande:

Jag låter min fiffi vara orakad, min man älskar att den är hårig! Ansar bikinilinjen emellanåt, framförallt när det är badsäsong :)
    Personligen trivs jag bra att slippa raka, slipper kliandet och alla små finnar och skit! :)

Var du rakad innan du träffade honom?
Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.