• Anonym (Mannen)

Helt såld på rakad fitta.

Hej alla!

Hustrun överraskade mig härom veckan med att ha rakat fittan, jag blev helt såld så vacker fittan blev då man såg blygdläpparna och så len den blev att smeka och slicka. Jag vill aldrig mer att hon har hår på fittan, känns som hon blev nöjd själv över resultatet och över min reaktion så just nu känns det som att hon kommer att fortsätta raka sig.
    Kan tillägga att vi varit ett par i snart fyrtio år och att det var första gången jag såg och kände en rakad fitta i verkligheten.

Ville bara dela med mig av något för mig fantastiskt.

En stilla undra, är det vanligt med rakad fitta?

• Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.
  • felicityporter
    Anonym (sockersöt) skrev 2018-08-18 11:14:15 följande:
    Jag har aldrig i hela mitt liv sett en kvinna med helrakad fitta i något omklädningsrum, vare sig på gymmet eller i simhallen. Tror knappast att det är speciellt vanligt. Unga tjejer kanske ansar bikini linjen på sin höjd, men en majoritet av kvinnorna i de omklädningsrum jag gått till har buske.

Själv skulle jag aldrig raka fittan. Provade sin tonåring och det var tortyr. Kändes bra i någon timme innan håret började växa ut igen. Aldrig mer. Provade också att vaxa, men det tog också förskräckligt ont. Numera går jag till en salong och får håret borttaget med socker (sk. sugaring). Tar också ont de första gångerna, men inte i närheten av hur fruktansvärt rakning och vaxning var. Sparar en liten triangel eftersom jag inte vill vara helt bar.
    Får jag fråga hur gammal du är? Själv är jag strax över 30 och jag upplever det som relativt vanligt i min åldersgrupp.
  • silver33

De är vanligt nuförtiden och jag älskar det! Kan nog påstå att alla jag knullat efter skilsmässan har varit helt rakade....

Jag älskar det! Och könshår är så avtändande, så jag har inget heller...

• Anonym (sockersöt)
    felicityporter skrev 2018-08-18 12:59:40 följande:

Får jag fråga hur gammal du är? Själv är jag strax över 30 och jag upplever det som relativt vanligt i min åldersgrupp.

Jag är också strax över 30 och upplever det som extremt ovanligt i min åldersgrupp. Bor i en mindre stad. Kanske är olika var man bor.
  • felicityporter
    Anonym (sockersöt) skrev 2018-08-18 14:39:53 följande:
    Jag är också strax över 30 och upplever det som extremt ovanligt i min åldersgrupp. Bor i en mindre stad. Kanske är olika var man bor.
    Kan säkerligen också vara en faktor. Jag bor i en större stad.
  • Anonym (Maggan)

Jag började raka min fitta när jag va i 50 års åldern. 6 år sen nu.

Det började med att en kk sa att han gillar helrakad len och fin mus.

• Anonym (Me)

Tycker att alla kvinnor har rakad mus nu, själv började jag raka mig för 15 år sedan då min nya man bara älskar det . Inte lika vanligt då men som sagt väldigt vanligt nu.

• Anonym (Lisa)
    Anonym (sockersöt) skrev 2018-08-18 11:14:15 följande:
    Jag har aldrig i hela mitt liv sett en kvinna med helrakad fitta i något omklädningsrum, vare sig på gymmet eller i simhallen. Tror knappast att det är speciellt vanligt. Unga tjejer kanske ansar bikini linjen på sin höjd, men en majoritet av kvinnorna i de omklädningsrum jag gått till har buske.

Själv skulle jag aldrig raka fittan. Provade sin tonåring och det var tortyr. Kändes bra i någon timme innan håret började växa ut igen. Aldrig mer. Provade också att vaxa, men det tog också förskräckligt ont. Numera går jag till en salong och får håret borttaget med socker (sk. sugaring). Tar också ont de första gångerna, men inte i närheten av hur fruktansvärt rakning och vaxning var. Sparar en liten triangel eftersom jag inte vill vara helt bar.
    Där jag bor är nästan alla tjejer i min ålder rakade mellan benen 
  • Anonym (Grattis!)
    Anonym (Lisa) skrev 2018-08-18 00:10:24 följande:

Om man tittar på andra unga tjejer  i ett omklädningsrum så är det hälften som är rakade och ca 45% ansar håret så då kan att det är ca 5% som har en riktig buske.
    Jag är själv 25 år och jag kör med hel rakat för det känns så mycket fräschare 

Helrakade Lisa....
  • Sexlicens

Härligt Lisa och alla andra tjejer/kvinnor som väljer att raka sig.

Älskar personligen att slicka och det är så mycket skönare när man slipper hår i maten:)

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Me) skrev 2018-08-18 19:25:28 följande:

Tycker att alla kvinnor har rakad mus nu, själv började jag raka mig för 15 år sedan då min nya man bara älskar det . Inte lika vanligt då men som sagt väldigt vanligt nu.

Ja, jag verkligen älskar att se hennes rakade fitta, den är så fin, det pirrar i mig varje morgon och kväll då jag ser henne naken, vilken kick!
Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.