Inlägg från: felicityporter |Visa alla inlägg
  • felicityporter

Helt såld på rakad fitta.

Jag upplever att helrakad fitta är vanligast på kvinnor i 25-35 årsåldern, äldre har sällan helrakat och yngre har ofta helrakat - men förvånansvärt många har buske nu jämfört med när jag var i övre tonåren då de flesta (snygga) tjejer skulle ha den helt rakad och vi har så att säga fortsatt med det nu när vi är 25-35. Det är såklart en form av mode och sådant går alltid i cykler.

• felicityporter
    Anonym (sockersöt) skrev 2018-08-18 11:14:15 följande:
    Jag har aldrig i hela mitt liv sett en kvinna med helrakad fitta i något omklädningsrum, vare sig på gymmet eller i simhallen. Tror knappast att det är speciellt vanligt. Unga tjejer kanske ansar bikini linjen på sin höjd, men en majoritet av kvinnorna i de omklädningsrum jag gått till har buske.

Själv skulle jag aldrig raka fittan. Provade sin tonåring och det var tortyr. Kändes bra i någon timme innan håret började växa ut igen. Aldrig mer. Provade också att vaxa, men det tog också förskräckligt ont. Numera går jag till en salong och får håret borttaget med socker (sk. sugaring). Tar också ont de första gångerna, men inte i närheten av hur fruktansvärt rakning och vaxning var. Sparar en liten triangel eftersom jag inte vill vara helt bar.
    Får jag fråga hur gammal du är? Själv är jag strax över 30 och jag upplever det som relativt vanligt i min åldersgrupp.
  • felicityporter
    Anonym (sockersöt) skrev 2018-08-18 14:39:53 följande:
    Jag är också strax över 30 och upplever det som extremt ovanligt i min åldersgrupp. Bor i en mindre stad. Kanske är olika var man bor.
    Kan säkerligen också vara en faktor. Jag bor i en större stad.
Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.