• Anonym (Mannen)

Helt såld på rakad fitta.

Hej alla!

Hustrun överraskade mig härom veckan med att ha rakat fittan, jag blev helt såld så vacker fittan blev då man såg blygdläpparna och så len den blev att smeka och slicka. Jag vill aldrig mer att hon har hår på fittan, känns som hon blev nöjd själv över resultatet och över min reaktion så just nu känns det som att hon kommer att fortsätta raka sig.
    Kan tillägga att vi varit ett par i snart fyrtio år och att det var första gången jag såg och kände en rakad fitta i verkligheten.

Ville bara dela med mig av något för mig fantastiskt.

En stilla undra, är det vanligt med rakad fitta?

• Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.
  • johanscam4
    Flerbarnsmamman80 skrev 2018-08-24 11:45:48 följande:

Till och från. Jag kunde vara aningen orakad då med, sen fick man nåt infall och renrakade fiffin :)

Jag tycker det finns charm i både rakat och orakat. En rakad fitta så ser man allt, härligt att se blygdläpparna. Sen är en orakad mycket kvinnligt och sensuellt. Gillar båda så det är bra.
  • TomAnd

Rakad mellan benen och liten tofs triangel, vilket jag gör :)

• Anonym (Lisa)
    Jannne k skrev 2018-08-24 10:29:28 följande:
    Nä mannen min fru säger de är 50/50 ca rakat eller orakat bara kolla på oss killar tycker de verkar va något liknande min fru å jag rakar oss regelbundet .
    Jag har konstaterat detsamma bland tjejer
  • Djuping
    Anonym (Lisa) skrev 2018-08-24 22:23:37 följande:
    Jag har konstaterat detsamma bland tjejer
    En vetenskaplig studie?
  • Ka11e
    Djuping skrev 2018-08-24 23:30:37 följande:

En vetenskaplig studie?

Svårt att göra en vetenskaplig studie på något så flyktigt som mode. Den skulle förmodligen vara inaktuell redan när den publiceras
  • Anonym (Mannen)
    Linux1003 skrev 2018-08-23 15:00:28 följande:

Min fru är rakad men sparar alltid en toffs på venusberget. Tycker det är fortfarande sexigt, fräscht men också väldigt kvinnligt.

Vad är vitsen med att spara en liten tofs?
  • TomAnd
    Anonym (Mannen) skrev 2018-08-26 06:48:48 följande:

Vad är vitsen med att spara en liten tofs?

Jag tycker det ör kvinnligare :)
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Man 37) skrev 2018-08-23 18:05:20 följande:

Din man eller någon annan... hur många låter du röra din fiffi?

Inte speciellt många. Men jag tycker om tjejsex, och det kan min man inte bistå med ;)
  • Wowbagger2000

Helrakat fitta är det bästa, sjukt läckert, och mycket mysigare när man ger oralsex dessutom.

• TomAnd

På Friskis där jag går är det inte ovanligt med helarket o då på yngre typ under 30.

Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.