Inlägg från: Anonym (Lisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lisa)

Helt såld på rakad fitta.

Om man tittar på andra unga tjejer  i ett omklädningsrum så är det hälften som är rakade och ca 45% ansar håret så då kan att det är ca 5% som har en riktig buske.
    Jag är själv 25 år och jag kör med hel rakat för det känns så mycket fräschare 

• Anonym (Lisa)
    Anonym (sockersöt) skrev 2018-08-18 11:14:15 följande:
    Jag har aldrig i hela mitt liv sett en kvinna med helrakad fitta i något omklädningsrum, vare sig på gymmet eller i simhallen. Tror knappast att det är speciellt vanligt. Unga tjejer kanske ansar bikini linjen på sin höjd, men en majoritet av kvinnorna i de omklädningsrum jag gått till har buske.

Själv skulle jag aldrig raka fittan. Provade sin tonåring och det var tortyr. Kändes bra i någon timme innan håret började växa ut igen. Aldrig mer. Provade också att vaxa, men det tog också förskräckligt ont. Numera går jag till en salong och får håret borttaget med socker (sk. sugaring). Tar också ont de första gångerna, men inte i närheten av hur fruktansvärt rakning och vaxning var. Sparar en liten triangel eftersom jag inte vill vara helt bar.
    Där jag bor är nästan alla tjejer i min ålder rakade mellan benen 
  • Anonym (Lisa)
    Sexlicens skrev 2018-08-19 10:25:32 följande:
    Härligt Lisa och alla andra tjejer/kvinnor som väljer att raka sig. Älskar personligen att slicka och det är så mycket skönare när man slipper hår i maten:)

Jag har rakat mig sedan jag var 14år för jag tyckte att det var så fult när jag fick min buske och killen gillar det ju också
  • Anonym (Lisa)
    Jannne k skrev 2018-08-24 10:29:28 följande:
    Nä mannen min fru säger de är 50/50 ca rakat eller orakat bara kolla på oss killar tycker de verkar va något liknande min fru å jag rakar oss regelbundet .
    Jag har konstaterat detsamma bland tjejer
  • Anonym (Lisa)
    Djuping skrev 2018-08-24 23:30:37 följande:
    En vetenskaplig studie?
    Min egna studie som baserar sig på omklädningsrum 
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Tobbe) skrev 2018-09-19 21:41:20 följande:
    Nä fy.. man vill väl inte att ens kvinna ska se ut som ett barn heller. Hon är kvinna, kvinnor har hår.
    Om du inte ser skillnad på ett barn och en vuxen kvinnas kön och ett barn så borde du gå till en optiker 
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Lisa) skrev 2018-09-19 21:49:54 följande:
    Om du inte ser skillnad på ett barn och en vuxen kvinnas kön och ett barn så borde du gå till en optiker 
    Det blev en del fel med stavningen här men du fattar nog vad jag menar 
  • Anonym (Lisa)

Jag rakar mig två gånger i veckan och jag lider inte av röda prickar.
    Har man en vass rakhyvel och rakar sig medhårs så är det mindre risk att man får röda prickar 

Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.