• Anonym (Mannen)

Helt såld på rakad fitta.

Hej alla!

Hustrun överraskade mig härom veckan med att ha rakat fittan, jag blev helt såld så vacker fittan blev då man såg blygdläpparna och så len den blev att smeka och slicka. Jag vill aldrig mer att hon har hår på fittan, känns som hon blev nöjd själv över resultatet och över min reaktion så just nu känns det som att hon kommer att fortsätta raka sig.
    Kan tillägga att vi varit ett par i snart fyrtio år och att det var första gången jag såg och kände en rakad fitta i verkligheten.

Ville bara dela med mig av något för mig fantastiskt.

En stilla undra, är det vanligt med rakad fitta?

• Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.
  • TomAnd

På Friskis där jag går är det inte ovanligt med helarket o då på yngre typ under 30.

• Anonym (Maggan)

Min kk älskar min nyrakade mus

• Anonym (Lisa)
    Djuping skrev 2018-08-24 23:30:37 följande:
    En vetenskaplig studie?
    Min egna studie som baserar sig på omklädningsrum 
  • Anonym (Grattis!)
    Anonym (Lisa) skrev 2018-09-19 21:23:45 följande:
    Min egna studie som baserar sig på omklädningsrum 
    Litar på dig.
  • Anonym (Tobbe)

Nä fy.. man vill väl inte att ens kvinna ska se ut som ett barn heller. Hon är kvinna, kvinnor har hår.

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Tobbe) skrev 2018-09-19 21:41:20 följande:
    Nä fy.. man vill väl inte att ens kvinna ska se ut som ett barn heller. Hon är kvinna, kvinnor har hår.
    Om du inte ser skillnad på ett barn och en vuxen kvinnas kön och ett barn så borde du gå till en optiker 
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Lisa) skrev 2018-09-19 21:49:54 följande:
    Om du inte ser skillnad på ett barn och en vuxen kvinnas kön och ett barn så borde du gå till en optiker 
    Det blev en del fel med stavningen här men du fattar nog vad jag menar 
  • Anonym (sexy)

Både jag och tjejen provade att vara hel rakade, en helt annan känsla när vi hade förspel och sex.

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Tobbe) skrev 2018-09-19 21:41:20 följande:

Ser man inte att hon är kvinna utan hår har man problem.
Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.