• Anonym (Mannen)

Helt såld på rakad fitta.

Hej alla!

Hustrun överraskade mig härom veckan med att ha rakat fittan, jag blev helt såld så vacker fittan blev då man såg blygdläpparna och så len den blev att smeka och slicka. Jag vill aldrig mer att hon har hår på fittan, känns som hon blev nöjd själv över resultatet och över min reaktion så just nu känns det som att hon kommer att fortsätta raka sig.
    Kan tillägga att vi varit ett par i snart fyrtio år och att det var första gången jag såg och kände en rakad fitta i verkligheten.

Ville bara dela med mig av något för mig fantastiskt.

En stilla undra, är det vanligt med rakad fitta?

• Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.
  • Anonym (Benny)
    Anonym (Slät) skrev 2021-08-30 14:50:52 följande:

[quote=81344595][quote-nick]Anonym (Kille44) skrev 2021-08-30 14:19:11 följande:[/quote-nick]Ja för mig går väl "rankingen" såhär:

1. Ansad

2. Vildvuxen

3. Rakad

Det är min preferens, sen skulle jag väl inte avbryta något om hon var helrakad, vore ju oartigt

Ja för att inte tala om vilken konstig stämning det skulle bli

Men sånt där brukar man väl ta reda på innan?
    Typ byta bilder.
  • Anonym (Slät)
    Anonym (Benny) skrev 2021-08-30 15:58:04 följande:

Men sånt där brukar man väl ta reda på innan?

Typ byta bilder.

Ja det tror jag är ganska vanligt numer. Frågan kommer ofta tidigt i en konversation med ny person. Redan innan foton.
  • Anonym (Man 52 år gift i 25 år.)
    Anonym (Trist) skrev 2021-08-30 11:29:15 följande:

Har ni inte pratat om varför hon inte vill? Isåfall varför respekterar du inte det?

Tror nog att många män är lite ego på denna punkten och förstår inte vilket besvär det kan bli med kli, svamp och andra problem för kvinnan, utan tycker att man ska ställa upp för hans skull.

Hej!

Intressant att du tolkar mitt inlägg som att jag inte respekterar min fru.

Vi har pratat om varför hon inte vill ansa sitt könshår och det handlar om att hon tycker att det är för mycket arbete att hålla det kort. Jag vet själv vilket arbete som krävs eftersom jag själv har det rakat eller ansat för det mesta på mig.

Självklart respekterar jag hennes val, jag har inte på något annat sätt än vid nåt enstaka tillfälle för jättemånga år sedan frågat om hon inte skulle kunna tycka det var intressant att testa om än bara en gång för att sedan avgöra om hon inte gillar det eller ej att fortsätta att ansa eller raka. När hon då svarade att det tänkte hon aldrig testa har jag heller aldrig mer frågat. Men jag tycker fortfarande att det är synd att hon inte kunde iallafall prova en enda gång och därefter ta ställning. Och jag sörjer att aldrig få testa med henne.

Hon ägnar allt mindre tid till att sköta om.sig själv och försöka hålla sig fräsch. Jag har alltid varit den av oss som är mer noggrann med sånt och skillnaden blir snarare större för varje år, jag blir mer mån om saken och hon allt mindre.

I ca 98 fall av 100 ger jag henne oral stimulans när vi har sex. I ca 3 fall av 100 ger hon mig oral stimulans när vi har sex. Jag ger henne mycket gärna oralsex, hon ger mig inte särskilt gärna detsamma. Jag skulle tycka det vore kul som sagt om så ändå bara en gång få uppleva att göra detta utan att ha ansiktet fullt med hår. Men det kommer jag aldrig få göra.

Men återigen, intressant att du tycker att jag inte respekterar henne och att män är ego.

Ha det gott

Mvh

Slätrakade hakan
  • lindeerik

Min fru gillar tyvärr inte att bli slickad. Annars är en renrakad fitta underbart att slicka. Hon är oftast rakad, men det händer ibland att det växer ut lite. Är hon lite stubbig så klagar hon på att det sticks när jag pullar henne, så oftast är hon helrakad.

• Anonym (Per)

Hos mig är det frugan som gillar att raka mig. Var tveksam från början men jag tycker det är fantastiskt skön känsla att vara renrakad. Även när hon rakar mig är en fin stund.

• Anonym (Slät)
    Anonym (Per) skrev 2021-09-05 23:31:59 följande:

Hos mig är det frugan som gillar att raka mig. Var tveksam från början men jag tycker det är fantastiskt skön känsla att vara renrakad. Även när hon rakar mig är en fin stund.

Jag gillar att bli omsorgsfullt rakad av en man. Det är mysigt och skönt.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Slät) skrev 2021-09-05 23:44:59 följande:
    Jag gillar att bli omsorgsfullt rakad av en man. Det är mysigt och skönt.
    Det är trevligt och mysigt att raka sin kvinna.
  • Anonym (Eva)

Jag älskar oralsex. Och ett bra sett att trigga igång en lång och skön slickning är att på något sätt låta maken ?upptäcka? att jag är nyrakad, len och fin.

• Anonym (Hacke)

Är också helt såld på helrakad fitta.

Ibland när livet känns svårt brukar jag tänka på att det alltid kommer finnas helrada fitta i framtiden oavsett vad som annars händer.

Då känns livet lättare att leva.

Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.