Inlägg från: Anonym (Slät) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Slät)

Helt såld på rakad fitta.

Anonym (Buskman) skrev 2021-08-30 09:48:00 följande:

Lägger en handduk under hennes stjärt i sängen. Tar fram min Philips OneBlade och rakar försiktigt längs blygdläpparna som blir slickvänligt släta. Kolonilotten på venusberget får vara kvar. 

Låter underbart
  • Anonym (Slät)
    Anonym (Kille44) skrev 2021-08-30 12:41:58 följande:

Mycket trevligare med hår kvar i mitt tycke, mycket mera kvinnligt.

Genuin fråga; slickar och suger du på håret? En riktig buske som aldrig ansats?
  • Anonym (Slät)
    Anonym (Kille44) skrev 2021-08-30 13:16:14 följande:

Har hänt, men det får gärna vara ansat för min del, jag vill bara inte att allt är borta.

Ok så du vill att det ska vara borta på blygdläpparna där man slickar men kan vara kvar på uppe på venusberget?

Vad hände med kvinnlighet och att ha hår?
  • Anonym (Slät)
    Jonnynilsson skrev 2021-08-30 10:15:28 följande:

Philips OneBlade är suverän för intimrakning. Rekommenderas.

Blir man helt slät?
  • Anonym (Slät)
    Anonym (Kille44) skrev 2021-08-30 13:45:35 följande:

Nej, det kan vara kvar där nere också, men det kan kortas ner.

Håret är ju fortfarande kvar, förstår inte varför det måste vara allt eller inget. Sålänge det inte är slätrakat med allt hår borta så är det bra för min del.

Ok. Jag pressar dig lite nu. Jag vill bara kolla hur du ser på en helt oansad fitta. Du föredrar ändå att kvinna håller efter lite. Intressant.....

Många säger jo men hår är ok, kvinnligt, bls bla och tror nog de plockar pluspoäng men när det kommer till kritan så vill samma personer att kvinnan ansar. "Man vill ju inte ha hår i maten hö hö)
  • Anonym (Slät)

[quote=81344595][quote-nick]Anonym (Kille44) skrev 2021-08-30 14:19:11 följande:[/quote-nick]Ja för mig går väl "rankingen" såhär:

1. Ansad

2. Vildvuxen

3. Rakad

Det är min preferens, sen skulle jag väl inte avbryta något om hon var helrakad, vore ju oartigt

Ja för att inte tala om vilken konstig stämning det skulle bli

• Anonym (Slät)
    Jonnynilsson skrev 2021-08-30 15:17:52 följande:

Inte som en vaxning eller med vanligt rakblad. Men när nog. Och du slipper oftast infekterade hårsäckar eftersom den inte är och skär i huden som ett rakblad gör. Och vi killar kan utan problem raka pungen.

Både frugan och jag har vars en och rakar oss där nere ett par gånger i veckan får att hålla det rent och snyggt från hår.

Der låter som ett bra alternativ. Prickarna som ofta blir är inte snyggt och så är det lite meckigt att raka själv.
  • Anonym (Slät)
    Anonym (Benny) skrev 2021-08-30 15:58:04 följande:

Men sånt där brukar man väl ta reda på innan?

Typ byta bilder.

Ja det tror jag är ganska vanligt numer. Frågan kommer ofta tidigt i en konversation med ny person. Redan innan foton.
  • Anonym (Slät)
    Anonym (Per) skrev 2021-09-05 23:31:59 följande:

Hos mig är det frugan som gillar att raka mig. Var tveksam från början men jag tycker det är fantastiskt skön känsla att vara renrakad. Även när hon rakar mig är en fin stund.

Jag gillar att bli omsorgsfullt rakad av en man. Det är mysigt och skönt.
Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.