Helt såld på rakad fitta.
Lägger en handduk under hennes stjärt i sängen. Tar fram min Philips OneBlade och rakar försiktigt längs blygdläpparna som blir slickvänligt släta. Kolonilotten på venusberget får vara kvar.
Lägger en handduk under hennes stjärt i sängen. Tar fram min Philips OneBlade och rakar försiktigt längs blygdläpparna som blir slickvänligt släta. Kolonilotten på venusberget får vara kvar.
Mycket trevligare med hår kvar i mitt tycke, mycket mera kvinnligt.
Har hänt, men det får gärna vara ansat för min del, jag vill bara inte att allt är borta.
Philips OneBlade är suverän för intimrakning. Rekommenderas.
Nej, det kan vara kvar där nere också, men det kan kortas ner.
Håret är ju fortfarande kvar, förstår inte varför det måste vara allt eller inget. Sålänge det inte är slätrakat med allt hår borta så är det bra för min del.
[quote=81344595][quote-nick]Anonym (Kille44) skrev 2021-08-30 14:19:11 följande:[/quote-nick]Ja för mig går väl "rankingen" såhär:
1. Ansad
2. Vildvuxen
3. Rakad
Det är min preferens, sen skulle jag väl inte avbryta något om hon var helrakad, vore ju oartigt
Ja för att inte tala om vilken konstig stämning det skulle bli
Inte som en vaxning eller med vanligt rakblad. Men när nog. Och du slipper oftast infekterade hårsäckar eftersom den inte är och skär i huden som ett rakblad gör. Och vi killar kan utan problem raka pungen.
Både frugan och jag har vars en och rakar oss där nere ett par gånger i veckan får att hålla det rent och snyggt från hår.
Men sånt där brukar man väl ta reda på innan?
Typ byta bilder.
Hos mig är det frugan som gillar att raka mig. Var tveksam från början men jag tycker det är fantastiskt skön känsla att vara renrakad. Även när hon rakar mig är en fin stund.