Inlägg från: Anonym (Mannen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mannen)

Helt såld på rakad fitta.

Hej alla!

Hustrun överraskade mig härom veckan med att ha rakat fittan, jag blev helt såld så vacker fittan blev då man såg blygdläpparna och så len den blev att smeka och slicka. Jag vill aldrig mer att hon har hår på fittan, känns som hon blev nöjd själv över resultatet och över min reaktion så just nu känns det som att hon kommer att fortsätta raka sig.
    Kan tillägga att vi varit ett par i snart fyrtio år och att det var första gången jag såg och kände en rakad fitta i verkligheten.

Ville bara dela med mig av något för mig fantastiskt.

En stilla undra, är det vanligt med rakad fitta?

• Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (50 years of grey) skrev 2018-08-17 13:47:12 följande:
    Man får gratulera! Tänk om kvinnor i större utsträckning förstod att det ofta är sådana här små detaljer som kan vända både sex och samliv till det bättre. Jag har själv rakat mej de senaste åren. Har frågat om inte hon skulle kunna testa det med, men icke. Förresten, det enda jag kan tycka är lite motbjudande med att slicka musen (de fåtal gånger man nu får det) är just håren man får i munnen å näsan. Hade ju varit Mums mums om det varit helt slätt =)
    Tack, ja det är helt fantastiskt att slicka en len fitta.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Wow.) skrev 2018-08-17 15:58:41 följande:

Kul för dig ta. Och jag tycker att det är helt fantastiskt att ni varit ett par i 40 år. Gratulerar. Det är nog inte vanligt idag. Hoppas att ni får många lyckliga år tillsammans.

Tack!
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Man 37) skrev 2018-08-17 16:14:56 följande:

Min tjej tappade allt hår under en behandling (medicinsk) och jag berättade att jag gillade hur len den var och framförallt att man kunde se den. Har inte sett hennes fitta så tydligt under typ 10-15 år. Jag både gillade mjukheten och att titta på den under den tiden. Efter ett tag fick hon tillbaka håret och då även på fittan.

För några månader sedan märkte jag att den var nyrakad igen till min förtjusning. Jag påtalade åter igen för henne hur len och fin den är och hon har fått väldigt mycket oralt första tiden. Nu verkar hon hålla i rakningen och inte mig emot, snarare tvärtom.

Jag tror även det har att göra att vi kollade lite porrfilm tillsammans. Hon valde filmer på mobilen och i porren ör ju alla rakade (typ).

Just att slippa få hårstrån i munnen och att se och känns hur len den är är faktiskt det bästa. Älskar hennes rakade fitta. Kom inte och säg att man inte får hår i munnen av att slicka en hårig fitta, jag har slickat flera och återkommande är hårstrån i munnen. Nu slipper jag det och är väldigt nöjd.

Hoppas behandlingen gick bra! Kul att den hade en så positiv bieffekt.
  • Anonym (Mannen)
    Hasse99 skrev 2018-08-17 15:11:56 följande:

Min kvinna går på en salong och vaxar musen den vart så mycket lenare än att raka och så varar det längre innan stubben kommer och stråna är då mycket mjukare hoppas hon aldrig slutar med det.

Låter härligt, kanske något man ska föreslå i framtiden.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Me) skrev 2018-08-18 19:25:28 följande:

Tycker att alla kvinnor har rakad mus nu, själv började jag raka mig för 15 år sedan då min nya man bara älskar det . Inte lika vanligt då men som sagt väldigt vanligt nu.

Ja, jag verkligen älskar att se hennes rakade fitta, den är så fin, det pirrar i mig varje morgon och kväll då jag ser henne naken, vilken kick!
  • Anonym (Mannen)
    Underbaraälskade skrev 2018-08-19 19:54:25 följande:

Härlig överraskningSkrattande
    Kanske är din tur att överraska tillbaks nu då!?

Vi är bägge helt rakade och att ha sex så med den närheten är sjukt härligt,använd gärna lite olja för att höja känslan ytligare....  Flört

Har varit rakad några år, började raka mig som en hint till henne men trivdes med känslan så jag fortsatte, det tog ju några år men klart värt väntan, hoppas hon aldrig slutar.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Varför?) skrev 2018-08-20 19:33:30 följande:

Jag tycker att kvinnor skall ha hår, rakat fatta, verkar bisarrt och äckligt, får mig att tänka på äckliga pedofiler, som vill ha små nakna. Tvi!

Antingen har du inte sett en naken flicka eller så har du inte sett en rakad kvinna, det är stor skillnad på deras kön. Min rakade frus kön liknar inte ett flickkön det minsta, då skulle jag inte vilja se henne rakad.
  • Anonym (Mannen)
    Pussan skrev 2018-08-21 22:40:17 följande:
    Med den logiken skulle inte karlar raka sig i ansiktet heller. Det tycker jag i och för sig inte att de ska (gillar skägg) men majoriteten gör det väl ändå? Är det för att det finns så många kvinnliga pedofiler som vill ha det så?
    Håller med dig.
  • Anonym (Mannen)
    Flerbarnsmamman80 skrev 2018-08-22 12:23:00 följande:

Jag låter min fiffi vara orakad, min man älskar att den är hårig! Ansar bikinilinjen emellanåt, framförallt när det är badsäsong :)
    Personligen trivs jag bra att slippa raka, slipper kliandet och alla små finnar och skit! :)

Var du rakad innan du träffade honom?
  • Anonym (Mannen)
    Underbaraälskade skrev 2018-08-24 07:10:31 följande:

Vi har lite svårt att förstå att det kan bli så mycket/stora diskussion vad som är rätt/fel. Äckligt/snyggt. Pedofil och se ut som barn mm mm mm.....
    Det är väl ändå upp till var och en hur man vill ha det!?
    Ni som vill ha en stor och burrig buske ska väl ha det och ni som vill vara renrakade är ju oxå er ensak!?
    Vi har skrivit i tråden tidigare och vi är bägge rakade och kommer alltid fortsätta med att raka oss.
    Vi för vår det kan verkligen inte med varken kön eller kropps hår varken på kvinna eller man och om vi bjuder in till sex så är det absolut rakat och hår löst som gäller,vi har haft "relation" med både kvinna och man så vi vet vad vi vill ha,det kan ju ingen här ändra på bara för att hen inte håller med.
    Ni behöver inte hålla med,vi gör som vi vill iallafall....... Cool

Sunda åsikter, önskar alla tänkte så!
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Eva) skrev 2018-08-23 16:17:20 följande:

Alltid rakad.

Blir förvånad på badet att så många har buske.

Är det så?
    Vi brukar åka och simma på badhuset ibland, hustrun har nu uttryckt oro för att hon ska bli uttittad när hon byter om och duschar, blir man det som rakad?
  • Anonym (Mannen)
    Linux1003 skrev 2018-08-23 15:00:28 följande:

Min fru är rakad men sparar alltid en toffs på venusberget. Tycker det är fortfarande sexigt, fräscht men också väldigt kvinnligt.

Vad är vitsen med att spara en liten tofs?
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Tobbe) skrev 2018-09-19 21:41:20 följande:

Nä fy.. man vill väl inte att ens kvinna ska se ut som ett barn heller. Hon är kvinna, kvinnor har hår.

Ser man inte att hon är kvinna utan hår har man problem.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (rakningsservice) skrev 2019-10-13 08:01:35 följande:
    Så har min sambo också .
    Jag rakar och hon  njuter 
    jag rakar henne i badkaret till varje helg 
    när vi är på lång  semester rakar jag henne i dunchen med hårborttanings kräm .
    jag rakar min pung åt henne oxå
    jag rakar hennes ben oxå
    sjukt sexigt med lilla totfsen kvar..
    En liten välansad tofs kan vara sexigt men jag tycker nog ändå att helt hårfritt är både vackrast och sexigast.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Berra) skrev 2019-10-13 22:50:54 följande:

Min fru rakar sig varje gång hon duschar, och när hon tycker att jag brukar bli stubbig och det kliar och sticks på henne  när vi har sex med varandra så rakar hon mig runt snorren.
    jag älskar när hon är renrakad runt sin mus dessutom är det vackert att se henne utan ett hår runt musen.

Visst är det vackert att få se blygdläpparna och inte ett hårburr då man ser henne naken.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Kodden) skrev 2019-10-14 16:06:07 följande:

Fan vill oxå att min fru rakar bort allt , finner det enormt upphetsande

Erbjud dig att hjälpa till, jag får ofta raka hustrun hon tycker det är så skönt att bara ligga på sängen och bli ompysslad.
    Hon lägger sig på sängen och jag fuktar området som ska rakas med lite vatten på  mina händer sedan löddrar jag in henne och sen rakar jag med min mach3, praktiskt att ha en skål med ljummet vatten bredvid sig för att kunna skölja ur hyveln.
    Efter rakningen torkar jag henne med en ljummen fuktig handduk och därefter med en torr handduk.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Slät) skrev 2021-09-05 23:44:59 följande:
    Jag gillar att bli omsorgsfullt rakad av en man. Det är mysigt och skönt.
    Det är trevligt och mysigt att raka sin kvinna.
Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.