• Anonym (Orättvist!)

Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.

Visst är det orättvist?

• Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.
  • Anonym (fetfulkille)
    Anonym (Trött, bitter och fet kvinna.) skrev 2018-04-25 07:22:20 följande:

Det kanske är attityden hos de feta killarna i tråden som får de att inte ligga istället för själva vikten. Offerkoftan och dålig självförtroende har aldrig varit sexig oavsett hur smal/fet en kille (eller tjej) är.

Fast det roliga är att tjejer får fortfarande ligga.

Tro mig, jag har varit smal. Inte supervältränad men absolut inte fet.
    Självförtroendet har varit bättre men aldrig superbra. Och när man inser att man är oattraktiv så blir det ju ännu sämre.
    Jag är snart 40, så att hålla på och försöka ragga och få uppleva sånt som snyggare människor fick uppleva mellan ~16-30 eller så, det kommer man aldrig göra.
    Klart som fan man blir bitter tyvärr.
  • Anonym (Trött, bitter och fet kvinna.)
    Anonym (fetfulkille) skrev 2018-04-25 07:29:37 följande:

Självförtroendet har varit bättre men aldrig superbra. Och när man inser att man är oattraktiv så blir det ju ännu sämre.

Jag är snart 40, så att hålla på och försöka ragga och få uppleva sånt som snyggare människor fick uppleva mellan ~16-30 eller så, det kommer man aldrig göra.

Ja det är synd dig. Buhuu.
  • Anonym (tjock)
    Anonym (Mc) skrev 2018-04-24 20:59:54 följande:

För att killar är mer desperata på krogen att få ligga överhuvudtaget. Samma sak gäller om man skulle ta en smal tjej respektive smal kille som är lika snygga. Nog fan får tjejer överlag fler dreglande killar på sig än tvärtom. Varför? För att killar är mer angelägna att få ligga. Framförallt på krogen.

OK om man har en likvärdig kille och tjej så blir tjejen raggad på och det är orättvist tycker TS. Vad ska man göra åt orättvisan i samhället då? Förbjuda killar att ragga på tjejer?
  • Anonym (tjock)

Vem blir du bitter mot?
  • Anonym (anonym)

Det finns med stor säkerhet ensamma kvinnor i din ålder som du är intressant för de som också anser sig som feta och fula, klart att du som 40-åringen inte har en chans i åldersgruppen snygga människor 16-30 år inte minst för att du är för gammal för dem
  • Anonym (eller hur)
    Anonym (anonym) skrev 2018-04-25 11:24:58 följande:
    Det finns med stor säkerhet ensamma kvinnor i din ålder som du är intressant för de som också anser sig som feta och fula, klart att du som 40-åringen inte har en chans i åldersgruppen snygga människor 16-30 år inte minst för att du är för gammal för dem
    Mmm men annars tror jag du förstod ganska väl att fetfulkille inte menade att han raggar på 16-30 åringar utan att han inte är så sugen på att hålla på och ragga för att vid 40 få uppleva det andra upplevde vid 16-30. 

Men visst, vi kan ju alla spela dumma och förvanska varandras inlägg och se hur bra det går, eller hur?
  • Anonym (eller hur)
    Anonym (Trött, bitter och fet kvinna.) skrev 2018-04-25 07:22:20 följande:

Det kanske är attityden hos de feta killarna i tråden som får de att inte ligga istället för själva vikten. Offerkoftan och dålig självförtroende har aldrig varit sexig oavsett hur smal/fet en kille (eller tjej) är.

Är en så pass missnöjd med sin kropp och vad den skickar ut för signaler till motsatta könet så är det väl bara att göra nåt åt saken. Gå på gym, ut och promenera, ät nyttigare. Att sitta och hata framför datorn och beklaga sig över att alla feta kvinnor får ligga kommer ju knappast att ge en flera ligg. Troligtvis sitter ni där med en påse godis bredvid också.

Sluta gnäll. Ändra attityd och levnadsvanor så kommer resten att sköta sig självt.

Om du har svaret på alla frågor (som gå på gym , promenera, ät nyttigare) hur kommer det sig att du är trött, bitter och fet?
  • Anonym (eller hur)
    Anonym (asta) skrev 2018-04-25 06:08:48 följande:

När jag tänker fet kille så tänker jag stor svullen mage och om man ska ligga med honom måste man sitta ovanpå för det behövs en två meter lång snopp för att nå förbi magen..................typ. I takt med att folk blir allt fetare så kanske evolutionen kommer lösa detta om några miljoner år.................

Med samma logik kan man ju fundera över om det inte behövs en 2 meter lång kuk för att nå in mellan två 30 kilos lår, 50 kg arsel och en fet mage. Men det kanske evolutionen kommer lösa om några miljarder år genom att flytta på musen så den hamnar vid naveln?
  • Anonym (Majken)
    Anonym (fetfulkille) skrev 2018-04-25 07:11:35 följande:
    Haha. Dröm vidare du.

Att tjejer får ligga lättare än killar vet väl alla om? Dessutom behöver dom inte göra något mer än att STÅ eller öppna ett konto på någon dejtingsajt.
    Killarna gör som vanligt jobbet.

Jag har en tjejkompis som är väldigt fet och oattraktiv. Läkare har varnat henne om att hon kan dö närsomhelst av sin övervikt och hon är bara 27 år.

Hon berättade att hon hatade sig själv så mycket så hon "skadade sig själv" genom att ha mycket sex.
    Jag önskar jag också kunde skada mig på samma sätt!

Det är tur att det finns mediciner som gör att behovet av sex, närhet och kärlek mer eller mindre försvinner och de gör även att jag känner mig gladare eftersom jag är "bedövad" större delen av min vakna tid.

Visste ni att man förresten dör ~10 år tidigare i genomsnitt om man lever i ensamhet och inte har fysisk och social kontakt som man känner man behöver?
    Varför gör du inget åt det om du nu mår så dåligt, gå ner i vikt? Önskar du kunde skada dig själv på samma sätt, vidrigt skrivet av dig! Stackars din "tjejkompis". Du kanske ska skaffa empati och bli snäll så får du säkert knulla du med! 

Men de flesta killar jag känner har legat mer än mina tjejkompisar, hur funkar det om det bara är tjejer som lätt får ligga? 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (eller hur) skrev 2018-04-25 11:39:23 följande:
    Mmm men annars tror jag du förstod ganska väl att fetfulkille inte menade att han raggar på 16-30 åringar utan att han inte är så sugen på att hålla på och ragga för att vid 40 få uppleva det andra upplevde vid 16-30. 

Men visst, vi kan ju alla spela dumma och förvanska varandras inlägg och se hur bra det går, eller hur?
    uppleva det snygga människor upplevde vid 16-30 år skriver han så då bör det ju vara det han menar att han vill uppleva som medelålders och fet
Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.