• Anonym (Orättvist!)

Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.

Visst är det orättvist?

• Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.
  • Anonym (Allting är orättvist)
    Anonym (Feltänkt) skrev 2024-09-03 19:49:36 följande:
    Dags då att sex ska inte anses vara så viktigt i samhället, det skulle ju inte vara en mänsklig rättighet enligt dig och därför ska inte alla få sex? 
    Haha bra sagt
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (L) skrev 2024-09-03 19:44:32 följande:
    Här kommer något du kanske inte visste; SEX ÄR INGEN MÄNSKLIG RÄTTIGHET. 

Jag har då legat med tjocka män men förstår varför tjejer inte vill ligga med dig så som du håller på.
    Så du accepterar att du inte får ha sex exempelvis om du har ont i slidan?
    Säger du då till dig själv att alla ska inte få ha sex och sex är ingen mänsklig rättighet? 
  • Anonym (Feltänkt)

Jag har då legat med tjocka män men förstår varför tjejer inte vill ligga med dig så som du håller på.
    Varför svara på en gammal tråd?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Feltänkt)

Det svar betyder inte så mycket. 
    Sex kan anses många vara något viktigt. Samhället kan hjälpa till så olika personer kan ha ett sexliv. 
    Det går att diskutera om att sex ska vara jämställt och rättvist fast sex är ingen mänsklig rättighet. 
  • Anonym (L)
    Anonym (Feltänkt) skrev 2024-09-03 19:51:37 följande:
    Så du accepterar att du inte får ha sex exempelvis om du har ont i slidan?
    Säger du då till dig själv att alla ska inte få ha sex och sex är ingen mänsklig rättighet? 
    Hur exakt är det en rimlig liknelse? Har jag för ont i fittan för att ha sex och inget hjälper så får jag väl avstå? Haha asså va? Eller menar du att jag ska gå ut på torget och demonstrera om hur orättvist det är?
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (L) skrev 2024-09-03 19:42:18 följande:

Låter som ett problem vi verkligen måste ta tag i. Skit i alla kvinnor som blir slagna, våldtagna och mördade. Feta killar får inte ligga lika mycket!! 
    Vem menar du ska lösa denna fruktansvärda orättvisa åt dig? Ska kvinnor börja ligga med tjocka män mot deras vilja eller ska ni män sluta ligga med tjocka tjejer?

Och om det är ett problem att ha sex med tjocka personer så är det, det första då ska avstå ifrån. 
  • Anonym (L)
    Anonym (Feltänkt) skrev 2024-09-03 19:54:20 följande:
    Det svar betyder inte så mycket. 
    Sex kan anses många vara något viktigt. Samhället kan hjälpa till så olika personer kan ha ett sexliv. 
    Det går att diskutera om att sex ska vara jämställt och rättvist fast sex är ingen mänsklig rättighet. 
    Och hur menar du att det ska bli mer jämställt? Berätta nu
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (L) skrev 2024-09-03 19:42:18 följande:

Låter som ett problem vi verkligen måste ta tag i. Skit i alla kvinnor som blir slagna, våldtagna och mördade. Feta killar får inte ligga lika mycket!! 
    Vem menar du ska lösa denna fruktansvärda orättvisa åt dig? Ska kvinnor börja ligga med tjocka män mot deras vilja eller ska ni män sluta ligga med tjocka tjejer?

Du skrev precis att du har sex med feta män.
    Det handlar då om kvinnor som väljer ha sex med feta män. 
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (L) skrev 2024-09-03 19:56:04 följande:
    Hur exakt är det en rimlig liknelse? Har jag för ont i fittan för att ha sex och inget hjälper så får jag väl avstå? Haha asså va? Eller menar du att jag ska gå ut på torget och demonstrera om hur orättvist det är?
    Du sa ju precis att sex är ingen mänsklig rättighet, och därför ska man kunna bli utan sex. 
    Då är frågan om du tänker så när du blir drabbad av något som gör att du inte kan ha sex?
Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.