• Anonym (Orättvist!)

Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.

Visst är det orättvist?

• Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.
  • Anonym (eller hur)
    Anonym (anonym) skrev 2018-04-25 11:56:32 följande:
    uppleva det snygga människor upplevde vid 16-30 år skriver han så då bör det ju vara det han menar att han vill uppleva som medelålders och fet
    Inte riktig va?, han skriver ju annars ganska tydligt att han INTE vill sätta igång och ragga vid 40 för att uppleva samma saker andra fick uppleva vid 16-30. Jag vet inte hur du tolkar ordet INTE, men jag tolkar iaf det som att personen inte har lust att göra en viss grej. Men du kanske tolkar ordet INTE som att det är precis det man vill?
  • Anonym (Trött, bitter och fet kvinna.)
    Anonym (eller hur) skrev 2018-04-25 11:43:25 följande:

Om du har svaret på alla frågor (som gå på gym , promenera, ät nyttigare) hur kommer det sig att du är trött, bitter och fet?

Det kan man ju vara även fast man får ligga ;)
  • Anonym (anonym)
    Anonym (eller hur) skrev 2018-04-25 12:08:45 följande:
    Inte riktig va?, han skriver ju annars ganska tydligt att han INTE vill sätta igång och ragga vid 40 för att uppleva samma saker andra fick uppleva vid 16-30. Jag vet inte hur du tolkar ordet INTE, men jag tolkar iaf det som att personen inte har lust att göra en viss grej. Men du kanske tolkar ordet INTE som att det är precis det man vill?
    Han skriver klart man blir bitter när man inte får uppleva som fet och ful det som snygga människor fått uppleva som 16-30 år
  • Anonym (eller hur)
    Anonym (Trött, bitter och fet kvinna.) skrev 2018-04-25 12:13:34 följande:
    Det kan man ju vara även fast man får ligga ;)
    Exakt, och det är ju det som är frågeställningen, hur kommer det sig att trötta,bittra och feta kvinnor får ligga ändå och trötta, bittra och feta män inte får det?

kan det vara så att kvinnor helt enkelt har lättare att få ligga än vad män har oavsett utseende och personlighet? Om det är så, varför förneka det?
  • Anonym (eller hur)
    Anonym (anonym) skrev 2018-04-25 12:14:33 följande:
    Han skriver klart man blir bitter när man inte får uppleva som fet och ful det som snygga människor fått uppleva som 16-30 år
    Nu redigerade du om igen. Han skriver såhär:
    "Jag är snart 40, så att hålla på och försöka ragga och få uppleva sånt som snyggare människor fick uppleva mellan ~16-30 eller så, det kommer man aldrig göra. "

Är det så du alltid debatterar? Tar en text som någon skrivit och gör om den till något du tycker personen skriver och debatterar utifrån din nya version istället för det som personen faktiskt skrev?

Ang bitterhet:så tror att om man inte får ligga (oavsett anledning och kön) så blir man ganska bitter. Ofrivillig sexbrist är nog inte kul för någon. Sen kan ju man diskutera fram och tillbaka anledningar och lösningar, men att bli bitter pga det tror jag är ganska naturligt. Sen håller jag iof med om att man inte kommer lösa något genom att bittra sönder och tycka synd om sig själv men det jag vänder mig emot är varför så många förnekar att det skulle vara lättare för kvinnor att få sex än för män?
  • Anonym (asta)
    Anonym (eller hur) skrev 2018-04-25 11:50:20 följande:
    Med samma logik kan man ju fundera över om det inte behövs en 2 meter lång kuk för att nå in mellan två 30 kilos lår, 50 kg arsel och en fet mage. Men det kanske evolutionen kommer lösa om några miljarder år genom att flytta på musen så den hamnar vid naveln?
    hahahahahahaha så sant MEN enligt TS så får ju feta tjejer ligga hejvilt? Killarna trevar och lyfter bland valkar och hittar rätt.
    Anonym (eller hur) skrev 2018-04-25 13:42:16 följande:

Exakt, och det är ju det som är frågeställningen, hur kommer det sig att trötta,bittra och feta kvinnor får ligga ändå och trötta, bittra och feta män inte får det?

kan det vara så att kvinnor helt enkelt har lättare att få ligga än vad män har oavsett utseende och personlighet? Om det är så, varför förneka det?

Nu är det så att jag inte är trött och bitter pga min fetma och jag får ligga för att jag är i ett fast förhållande.

Jag tror inte att någon får ligga om den är trött och bitter. Vem pallar med en sån människa? De feta kvinnorna som du hänvisar till får antagligen ligga för att de sminkar sig, gör sig fina och inte bryr sig om sitt hull. Då kan man ju ragga på vemsomhelst.

De feta killarna som inte får ligga är antagligen de som ser ut som att de har spenderat för mkt tid framför datorn, som inte fixat till sig och som bryr sig alldeles för mycket om sitt hull.

Jag slår vad om att en fet Jonah Hill får ligga med allt och alla, tro mig jag står på kö och det är för hans utstrålning. Men skulle han hänga på en bar och utstråla: jag är fet och det är så synd om mig buhuu.. ja då skulle jag knappt titta åt hans håll.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Trött, bitter och fet kvinna.) skrev 2018-04-25 15:56:58 följande:
    Nu är det så att jag inte är trött och bitter pga min fetma och jag får ligga för att jag är i ett fast förhållande.

Jag tror inte att någon får ligga om den är trött och bitter. Vem pallar med en sån människa? De feta kvinnorna som du hänvisar till får antagligen ligga för att de sminkar sig, gör sig fina och inte bryr sig om sitt hull. Då kan man ju ragga på vemsomhelst.

De feta killarna som inte får ligga är antagligen de som ser ut som att de har spenderat för mkt tid framför datorn, som inte fixat till sig och som bryr sig alldeles för mycket om sitt hull.

Jag slår vad om att en fet Jonah Hill får ligga med allt och alla, tro mig jag står på kö och det är för hans utstrålning. Men skulle han hänga på en bar och utstråla: jag är fet och det är så synd om mig buhuu.. ja då skulle jag knappt titta åt hans håll.
    Bittra lär ju aldrig få ligga om de inte redan innan bitterheten är i en relation där det finns förståelse för bitterheten, fetman och tröttheten.
    Anonym (anonym) skrev 2018-04-25 18:50:54 följande:

Bittra lär ju aldrig få ligga om de inte redan innan bitterheten är i en relation där det finns förståelse för bitterheten, fetman och tröttheten.

Exakt!
  • Anonym (ju)

Feta killar får också ligga hur mycket de vill även med smala, snygga och unga tjejer. Det är bara att dra till Berlin, Köpenhamn eller annat ställe där det finns bordeller. Det är helt lagligt. Feministerna ville kriminalisera sexköp utomlands men fick inte genom sitt lagförslag i riksdagen som tur är.

Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.