Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.
Visst är det orättvist?
Visst är det orättvist?
Jasså? Läs gärna inlägg #33 och #34 igen.
Ett problem många överviktiga tjejer verkar ha är ju att de bara blir utnyttjade för sex.
Lite som mindre attraktiva killar med några kilos övervikt som snabbt friendzonas. Fast omvänt då!
Om en normalviktig man inte får erbjudanden så lär en överviktig man som inte vill gå ut och träffa folk få det heller. Du har alldeles rätt i att din kompis behöver komma ut för att öht ha chans att träffa någon, men oddsen att han skulle få erbjudanden om sex från kvinnor är minimala. I så fall är det HAN som får ta initiativ och hoppas få napp och det är inte riktigt samma sak som att FÅ erbjudanden.
Sen tycker jag man ska skilja på att FÅ ragg och få erbjudanden om sex. En fet kvinna kommer oftast få erbjudanden om sex oavsett om hon är ute eller online. Att hon sen inte var intresserad av någon av dem som erbjöd sex är inte riktigt samma sak som att inte får erbjudanden alls.
Jag känner inte en enda kvinna som aldrig någonsin fått erbjudanden om sex, tvärtom brukar de flesta som dejtar online beklaga sig över alla ständiga "vill du knulla" meddelanden. De allra flesta män jag känner har aldrig fått erbjudanden om sex. Kvinnor har däremot visat sig intresserade och förväntat sig att de ska ta initiativet.
Btw om någon säger "knulla" online så räknar jag inte det som att bli erbjuden sex.
Det erbjudandet kan man få på diverse hemsidor, men hur många är 100% seriösa, att man verkligen får ett knull? Långt ifrån alla iaf.
Jag räknar enbart mina erfarenheter från IRL.
Män ska vara muskulösa, hårda och rejäla. Smal midja och breda axlar. Kvinnor ska vara mjuka.
Tro fan det att feta killar ibteu får ligga. Vilken kvinna vill ligga med ett östrogenosande päron?