• Anonym (Orättvist!)

Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.

Visst är det orättvist?

• Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.
  • Anonym (Orättvist!)

Asså, om vi ställer två feta människor - en man och en kvinna - i baren på en krog.
    De har samma poäng på en snygghetsskala och båda e välklädda, väldoftande å välfriserade.

Tror ni på allvar att en endaste kvinna kommer närma sig killen?

Inte en chans.

Feta kvinnan kommer bli uppvaktad av minst 10 killar under kvällen.

Å hon får så lätt knulla, medan feta killen få gå hem å sumprunka!!

• Anonym (tjock)
    Anonym (Orättvist!) skrev 2018-04-24 18:59:33 följande:

Asså, om vi ställer två feta människor - en man och en kvinna - i baren på en krog.

De har samma poäng på en snygghetsskala och båda e välklädda, väldoftande å välfriserade.

Inte en chans.

Så det är egentligen att du inte får det serverat som du tycker är orättvist? Det är ju inte samma sak som att du aldrig kommer få sex.
  • Anonym (anonym)

Inte en chans.

Livet är inte rättvist, trevliga människor får lättare vänner än de tråkiga, de med god inkomst kan åka på fler resor osv. dessutom om det är kroppsstorlek som lägger hinder i sexlivet så går det att förändra detta
  • Hannibal

Inte en chans.

Det är väl självklart. Feta män är motbjudande, ja rentav vidriga. Om du inte har en fastslaget medicinsk anledning till din fetma borde du fan skämmas. Män ska inte ha kvinnliga höfter och midja bredare än axlar. Feta kvinnor må vara jävligt ohälsosamma vilket kan vara avtändande i sig, men de är ju fortfarande kvinnliga i sina former med stora bröst, rumpa etc.
  • Anonym (Mc)
    Anonym (tjock) skrev 2018-04-24 19:25:29 följande:
    Så det är egentligen att du inte får det serverat som du tycker är orättvist? Det är ju inte samma sak som att du aldrig kommer få sex.
    För att killar är mer desperata på krogen att få ligga överhuvudtaget. Samma sak gäller om man skulle ta en smal tjej respektive smal kille som är lika snygga. Nog fan får tjejer överlag fler dreglande killar på sig än tvärtom. Varför? För att killar är mer angelägna att få ligga. Framförallt på krogen.
  • Anonym (fel)

Jag är en trådsmal kvinna med en tjock manlig partner. Han får definitivt ligga.

• Kirenaj68
    Anonym (Orättvist!) skrev 2018-04-23 20:20:52 följande:

Visst är det orättvist?

Har nog inte så mycket med midjemått eller kön att göra. Snarare med personligheten.
  • Anonym (asta)

När jag tänker fet kille så tänker jag stor svullen mage och om man ska ligga med honom måste man sitta ovanpå för det behövs en två meter lång snopp för att nå förbi magen..................typ. I takt med att folk blir allt fetare så kanske evolutionen kommer lösa detta om några miljoner år.................

• Anonym (fetfulkille)
    Kirenaj68 skrev 2018-04-25 05:18:52 följande:
    Har nog inte så mycket med midjemått eller kön att göra. Snarare med personligheten.
    Haha. Dröm vidare du.

Att tjejer får ligga lättare än killar vet väl alla om? Dessutom behöver dom inte göra något mer än att STÅ eller öppna ett konto på någon dejtingsajt.
    Killarna gör som vanligt jobbet.

Jag har en tjejkompis som är väldigt fet och oattraktiv. Läkare har varnat henne om att hon kan dö närsomhelst av sin övervikt och hon är bara 27 år.

Hon berättade att hon hatade sig själv så mycket så hon "skadade sig själv" genom att ha mycket sex.
    Jag önskar jag också kunde skada mig på samma sätt!

Det är tur att det finns mediciner som gör att behovet av sex, närhet och kärlek mer eller mindre försvinner och de gör även att jag känner mig gladare eftersom jag är "bedövad" större delen av min vakna tid.

Visste ni att man förresten dör ~10 år tidigare i genomsnitt om man lever i ensamhet och inte har fysisk och social kontakt som man känner man behöver?
  • Anonym (Trött, bitter och fet kvinna.)

Det kanske är attityden hos de feta killarna i tråden som får de att inte ligga istället för själva vikten. Offerkoftan och dålig självförtroende har aldrig varit sexig oavsett hur smal/fet en kille (eller tjej) är.

Är en så pass missnöjd med sin kropp och vad den skickar ut för signaler till motsatta könet så är det väl bara att göra nåt åt saken. Gå på gym, ut och promenera, ät nyttigare. Att sitta och hata framför datorn och beklaga sig över att alla feta kvinnor får ligga kommer ju knappast att ge en flera ligg. Troligtvis sitter ni där med en påse godis bredvid också.

Sluta gnäll. Ändra attityd och levnadsvanor så kommer resten att sköta sig självt.

Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.