Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.
Visst är det orättvist?
Visst är det orättvist?
Asså, om vi ställer två feta människor - en man och en kvinna - i baren på en krog.
De har samma poäng på en snygghetsskala och båda e välklädda, väldoftande å välfriserade.
Tror ni på allvar att en endaste kvinna kommer närma sig killen?
Inte en chans.
Feta kvinnan kommer bli uppvaktad av minst 10 killar under kvällen.
Å hon får så lätt knulla, medan feta killen få gå hem å sumprunka!!
Asså, om vi ställer två feta människor - en man och en kvinna - i baren på en krog.
De har samma poäng på en snygghetsskala och båda e välklädda, väldoftande å välfriserade.
Inte en chans.
Inte en chans.
Jag är en trådsmal kvinna med en tjock manlig partner. Han får definitivt ligga.
Visst är det orättvist?
När jag tänker fet kille så tänker jag stor svullen mage och om man ska ligga med honom måste man sitta ovanpå för det behövs en två meter lång snopp för att nå förbi magen..................typ. I takt med att folk blir allt fetare så kanske evolutionen kommer lösa detta om några miljoner år.................
Det kanske är attityden hos de feta killarna i tråden som får de att inte ligga istället för själva vikten. Offerkoftan och dålig självförtroende har aldrig varit sexig oavsett hur smal/fet en kille (eller tjej) är.
Är en så pass missnöjd med sin kropp och vad den skickar ut för signaler till motsatta könet så är det väl bara att göra nåt åt saken. Gå på gym, ut och promenera, ät nyttigare. Att sitta och hata framför datorn och beklaga sig över att alla feta kvinnor får ligga kommer ju knappast att ge en flera ligg. Troligtvis sitter ni där med en påse godis bredvid också.
Sluta gnäll. Ändra attityd och levnadsvanor så kommer resten att sköta sig självt.