• Anonym (Orättvist!)

Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.

Visst är det orättvist?

• Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.
  • Kirenaj68
    Anonym (Orättvist!) skrev 2018-04-24 18:59:33 följande:

Asså, om vi ställer två feta människor - en man och en kvinna - i baren på en krog.
    De har samma poäng på en snygghetsskala och båda e välklädda, väldoftande å välfriserade.

Tror ni på allvar att en endaste kvinna kommer närma sig killen?

Inte en chans.

Feta kvinnan kommer bli uppvaktad av minst 10 killar under kvällen.

Å hon får så lätt knulla, medan feta killen få gå hem å sumprunka!!

Ja. Men varför har du så ont av det? Inte ens i jämlikhetens hemland Sverige har kvinnorna samma rättigheter som män fullt ut. Ta lönerna som exempel. Då är det väl bara positivt ur jämnviktssynpunkt att feta tjejer har det bättre på sexfronten än dito killar? Eller vill du ha millimeterrättvisa?
  • Anonym (anonym)

Slutsatsen av dessa alla det är orättvist att vissa har sex medan andra inte har det verkar vara att det är kvinnors fel att de inte fördelar sitt sexbehov jämnt över nödlidande män för aldrig skyller män sitt tillkortakommande på de män som kvinnorna väjer att ha sex med i stället för de som ratas

• Anonym (fetfulkille)
    Anonym (Trött, bitter och fet kvinna.) skrev 2018-04-25 07:31:21 följande:
    Ja det är synd dig. Buhuu.
    Vad är det för slags svar? Vad tillför det egentligen? Jag har aldrig sagt att det är synd om mig, däremot så tycker jag försökt antyda att jag tycker hela situationen är jobbig.
    Anonym (tjock) skrev 2018-04-25 09:02:18 följande:
    Vem blir du bitter mot?
    Mig själv. Livet i allmänhet. Depressionen och ångesten jag haft sen puberteten beror till stor del på att veta att man "inte duger" för det motsatta könet.
    Anonym (anonym) skrev 2018-04-25 11:24:58 följande:
    Det finns med stor säkerhet ensamma kvinnor i din ålder som du är intressant för de som också anser sig som feta och fula, klart att du som 40-åringen inte har en chans i åldersgruppen snygga människor 16-30 år inte minst för att du är för gammal för dem

Jag menar såklart att man missat mycket av det roliga i livet. Det som andra gjorde mellan -16-30 fick man själv aldrig uppleva. Självklart ska jag inte ragga på nån som är 16 eller däromkring.
  • Anonym (fetto)

Men alltså baserat på vad ? O nej jag orkar inte plöja igenom hela tråden.. Känns som killar alltid kommer med sånna här påståenden för att förklara hur orättvist dejting är och hur det är omöjligt för dom pga tjejer är på ett visst sätt.
    Det är världens stigma kring fetma, har svårt att föreställa mig hur sådana tjejer går hem på köttmarknaden? 

• GrandDuchess
    Anonym (fetfulkille) skrev 2018-04-25 07:29:37 följande:

Fast det roliga är att tjejer får fortfarande ligga.

Tro mig, jag har varit smal. Inte supervältränad men absolut inte fet.

Självförtroendet har varit bättre men aldrig superbra. Och när man inser att man är oattraktiv så blir det ju ännu sämre.

Jag är snart 40, så att hålla på och försöka ragga och få uppleva sånt som snyggare människor fick uppleva mellan ~16-30 eller så, det kommer man aldrig göra.

Klart som fan man blir bitter tyvärr.

Väldigt mycket sitter i självkänsla och självförtroende, har man det och är glad och charmig så tror jag det mesta löser sig. Ser typ varje dag både män och kvinnor som kanske inte skulle vara några toppmatchare på Tinder men som ändå har partner, ibland även barn osv. De har uppenbarligen hittat sina partners på andra grunder än utseende och vikt. Ser man sig själv som oattraktiv och hopplös så är det nog rätt kört.

Visst det finns säkert massor av tjocka tjejer som får ragg på krogen och får ligga, men jag har svårt att tro att de mår så himla bra av det. Alla vet vilken hård köttmarknad det är ute idag och att ligga med någon bara för att den är desperat och inte för ett personen verkligen vill ha dig är nog ingen höjdare. Självskadebeteende som din tjejkompis sa. Hemskt, tror man bara blir trasigare som person av sånt.

Jag som tjej har själv lidit av övervikt stora delar av livet och har alltid haft dåligt självförtroende (dock bra självkänsla), därför har jag också accepterat att få leva rätt ensam. Visst hade jag säkert också kunnat få desperata krogragg men är inte intresserad av sånt, tror bara det hade skadat mig ännu mer och självförtroendet hade definitivt inte vuxit av att desperata killar fått offra sig själva och sin anständighet för att få sex med nån tjockis (som det ofta uttrycks). Även nu sen jag lyckats ta tag i mina problem och gått ner i vikt så löser inte det några problem med någon trollstav, djupt rotade saker ligger bakom den utstrålning och (osäker)het man utstrålar som person. En del personer har förmågan att vara glada, charmiga och självsäkra oavsett utseende och sånt vinner i längden. Man får det man utstrålar/attraherar.
  • Anonym (Trött, bitter och fet kvinna.)

[quote=78672259][quote-nick]Anonym (fetfulkille) skrev 2018-04-29 02:14:42 följande:[/quote-nick]Vad är det för slags svar? Vad tillför det egentligen? Jag har aldrig sagt att det är synd om mig, däremot så tycker jag försökt antyda att jag tycker hela situationen är jobbig.

Det är ett svar från en tjej som är trött på sådana påståenden. Jag har själv varit fet och inte f*n fick jag ligga utan att anstränga mig. Ja, klart det fanns de som fick ligga trots fettet men vad fick de ligga med? Inga snyggingar iaf.

Ett tips till dig är att ta tag i depressionen och sedan vikten så ska du se att det kommer att lösa sig. Behöver du ligga av dig för att komma igång så kan nog jag eller nån annan hjälpa dig :p

• Anonym (Feltänkt)
    Anonym (123) skrev 2018-04-23 20:30:37 följande:

Bli bög då. 

Jag får inte ligga och jag är bög

Har en mycket liten penis.
  • Anonym (Ligg med mig)
    Anonym (Feltänkt) skrev 2019-02-14 22:03:53 följande:

Jag får inte ligga och jag är bög

Har en mycket liten penis.

Jag är en man som vill ha sex med en man, och en liten penis känns som att det är vad jag vill bli påsatt av ????
  • Anonym (Ace)

Varför skulle det vara orättvist? Om män generellt har lägre krav på partnerns fysik så blir detta ganska naturligt följden. Många män har för övrigt nästan inga krav alls på sin partners utseende....utan har bara en kvalificerade fråga i urvalet... "har personen ett hål"? Om ja så är könet ofta ovidkommande. Kvinnorna måste verkligen känna sig speciella och utvalda när de är medvetna om detta faktum... eller inte...

• Anonym (Feltänkt)
    Anonym (Ligg med mig) skrev 2019-02-14 23:54:41 följande:

Jag är en man som vill ha sex med en man, och en liten penis känns som att det är vad jag vill bli påsatt av ????

Har problem med min penis nu och ska till urolog i mars.

Men har du något användarkonto på qruiser och vad heter du ev där?
Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.