Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.
Anonym (fetfulkille) skrev 2018-04-25 07:29:37 följande:
Fast det roliga är att tjejer får fortfarande ligga.
Tro mig, jag har varit smal. Inte supervältränad men absolut inte fet.
Självförtroendet har varit bättre men aldrig superbra. Och när man inser att man är oattraktiv så blir det ju ännu sämre.
Jag är snart 40, så att hålla på och försöka ragga och få uppleva sånt som snyggare människor fick uppleva mellan ~16-30 eller så, det kommer man aldrig göra.
Klart som fan man blir bitter tyvärr.
Visst det finns säkert massor av tjocka tjejer som får ragg på krogen och får ligga, men jag har svårt att tro att de mår så himla bra av det. Alla vet vilken hård köttmarknad det är ute idag och att ligga med någon bara för att den är desperat och inte för ett personen verkligen vill ha dig är nog ingen höjdare. Självskadebeteende som din tjejkompis sa. Hemskt, tror man bara blir trasigare som person av sånt.
Jag som tjej har själv lidit av övervikt stora delar av livet och har alltid haft dåligt självförtroende (dock bra självkänsla), därför har jag också accepterat att få leva rätt ensam. Visst hade jag säkert också kunnat få desperata krogragg men är inte intresserad av sånt, tror bara det hade skadat mig ännu mer och självförtroendet hade definitivt inte vuxit av att desperata killar fått offra sig själva och sin anständighet för att få sex med nån tjockis (som det ofta uttrycks). Även nu sen jag lyckats ta tag i mina problem och gått ner i vikt så löser inte det några problem med någon trollstav, djupt rotade saker ligger bakom den utstrålning och (osäker)het man utstrålar som person. En del personer har förmågan att vara glada, charmiga och självsäkra oavsett utseende och sånt vinner i längden. Man får det man utstrålar/attraherar.