• Anonym (Orättvist!)

Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.

Visst är det orättvist?

• Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.
  • Anonym (men host)
    Anonym (eller hur) skrev 2018-04-24 13:17:57 följande:
    Så du menar att en fet tjej aldrig någonsin får erbjudanden om sex?
    När sa jag det? Jag snackar generellt.
  • Anonym (Nba)
    Anonym (Orättvist!) skrev 2018-04-23 20:23:43 följande:

Vill ha ett jämställt samhälle.

Visst tjocka tjejer kanske får ligga mer än tjocka tjejer. Men det är fler tjocka killar som får ett förhållande än tjocka tjejer.
  • OkejOkej
    Anonym (eller hur) skrev 2018-04-24 13:17:57 följande:

Så du menar att en fet tjej aldrig någonsin får erbjudanden om sex?

Och omvänt, så du menar att en fet kille aldrig någonsin får erbjudanden om sex?
  • Anonym (eller hur)
    OkejOkej skrev 2018-04-24 13:26:01 följande:
    Och omvänt, så du menar att en fet kille aldrig någonsin får erbjudanden om sex?
    Killar generellt sett får väldigt sällan eller aldrig inviter om sex eftersom det är killar som förväntas ta initiativ. Så ja, faktiskt, en fet kille får förmodligen aldrig erbjudanden om sex.

Kommer en fet tjej få erbjudanden om sex?
  • Anonym (eller hur)
    Anonym (men host) skrev 2018-04-24 13:22:30 följande:
    När sa jag det? Jag snackar generellt.
    Ja generellt... vem tror du får mest erbjudanden om sex, en fet tjej eller en fet kille?
  • Anonym (Falsk)
    OkejOkej skrev 2018-04-24 13:26:01 följande:
    Jag som är smal har aldrig fått erbjudande om sex, det är alltid jag som fått jobba mig till det och tagit första steget.
  • OkejOkej
    Anonym (eller hur) skrev 2018-04-24 13:32:17 följande:

Killar generellt sett får väldigt sällan eller aldrig inviter om sex eftersom det är killar som förväntas ta initiativ. Så ja, faktiskt, en fet kille får förmodligen aldrig erbjudanden om sex.

Kommer en fet tjej få erbjudanden om sex?

Anonym (Falsk) skrev 2018-04-24 13:35:58 följande:

Jag som är smal har aldrig fått erbjudande om sex, det är alltid jag som fått jobba mig till det och tagit första steget.

Alltså på er låter det som ni tror att tjejer bara kommer fram och frågar om man vill ha sex?

Självklart får man jobba på det och det gäller båda könen. Tex. man är på krogen, börjar tjöta med lite folk,

och dricker tillsammans under kvällen så kan saker hända senare...

Man skapar sina egna förutsättningar, kan inte enbart skylla på att man är tjock, smal, ful, blond, mörkhårig osv.

Tror ni alla tjocka är oskulder? Om inte, tror ni dom alla har köpt sex? Om inte, tror ni dom har våldtagit någon? Om inte så måste det ju funnits sex på frivilligt basis. Man kan självklart lyckas få/ha sex oavsett utseende och kroppshydda.
  • Anonym (eller hur)
    OkejOkej skrev 2018-04-24 13:51:34 följande:
    Anonym (Falsk) skrev 2018-04-24 13:35:58 följande:

Alltså på er låter det som ni tror att tjejer bara kommer fram och frågar om man vill ha sex?

Självklart får man jobba på det och det gäller båda könen. Tex. man är på krogen, börjar tjöta med lite folk,

och dricker tillsammans under kvällen så kan saker hända senare...

Man skapar sina egna förutsättningar, kan inte enbart skylla på att man är tjock, smal, ful, blond, mörkhårig osv.

Tror ni alla tjocka är oskulder? Om inte, tror ni dom alla har köpt sex? Om inte, tror ni dom har våldtagit någon? Om inte så måste det ju funnits sex på frivilligt basis. Man kan självklart lyckas få/ha sex oavsett utseende och kroppshydda.
    varför undviker du frågan? Den är väl inte så komplicerad? Vem tror du kommer få flest erbjudanden om sex, en fet kille eller en fet tjej?
  • OkejOkej
    Anonym (eller hur) skrev 2018-04-24 14:07:03 följande:

varför undviker du frågan? Den är väl inte så komplicerad? Vem tror du kommer få flest erbjudanden om sex, en fet kille eller en fet tjej?

Vad pratar du om? Jag undviker inte frågan, gör om, gör rätt. Frågan ställde du till en annan.
  • Anonym (men host)
    Anonym (eller hur) skrev 2018-04-24 13:33:46 följande:
    Ja generellt... vem tror du får mest erbjudanden om sex, en fet tjej eller en fet kille?
    Män helt klart mer napp. På sina inviter och från tjejer som vill ha mysiga nallebjörnar. 
Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.