• Anonym (Orättvist!)

Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.

Visst är det orättvist?

• Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.
  • Cunnilingus18
    Anonym (Orättvist!) skrev 2018-04-23 20:20:52 följande:

Visst är det orättvist?

Tjejer har alltid lättare att få ligga. Tjock som smal. Så du får nog lära dig att leva med den orättvisan!
  • Anonym (men host)

Du har då aldrig varit en fet tjej märker jag. Fet tjej= äckligt och värre än Hitler. Fet kille = nallebjörn.

• Anonym (Idiot)
    Anonym (Orättvist!) skrev 2018-04-23 20:52:07 följande:
    Nej, men vill att allt ska vara jämt fördelat i samhället. Orättvist när ngn kan knulla varje dag medan aldrig får knulla. / Vänsterpartist.
    Fast åter igen. Du tycker tjejer ska "ställa upp " på sex med män som dom inte vill ha sex med för att det ska vara rättvist? Eller hur hade du tänkt att det skulle gå till? Ska vi ha bordeller där man säljer kvinnor som boskap?
  • Anonym (nej)

Positiva, charmiga och självsäkra personer får ligga. Bittra, gnälliga och osäkra personer får inte ligga. Storlek och form på kroppen har rätt lite med saken att göra, oavsett kön.

• Anonym (tjock)

Vad har du för preferenser TS?

• Anonym (eller hur)
    Anonym (men host) skrev 2018-04-24 08:41:19 följande:

Du har då aldrig varit en fet tjej märker jag. Fet tjej= äckligt och värre än Hitler. Fet kille = nallebjörn.

Fet tjej värre en hitler = får ligga ändå, kanske inte med den hon önskat mest av alla men ligga är inga problem alls

Fet kille = Nallebjörn, jättegosig men ingen någon vill knulla.
  • Anonym (men host)
    Anonym (eller hur) skrev 2018-04-24 12:31:30 följande:
    Fet tjej värre en hitler = får ligga ändå, kanske inte med den hon önskat mest av alla men ligga är inga problem alls

Fet kille = Nallebjörn, jättegosig men ingen någon vill knulla.
    Håller verkligen inte med. 
  • Mella-Bella

[quote=78657836][quote-nick]Anonym (Haha) skrev 2018-04-23 20:41:36 följande:[/quote-nick]Njaa, beror väl på men inget jag använder för sex.

Charmig och glad räcker jääävligt långt har jag märkt.

Många har kommit tillbaka för lite mer ... 

Fattar inte riktigt hur men ... funkar liksom :)

Alltid fått ligga ..[/quote

Låter som Erik Ekstrand, mycket attraktiv...honom hade man inte sagt

nej till

• Anonym (Falsk)

Sanningen är att tjejer tycker mer lika än vad de vill erkänna och är mer falska. Tjejer brukar klaga på olika smalhetsideal, men sanningen är att det är tjejer som efterlever det mest.

Killars intresse för tjejer varierar mycket, vissa gillar smala, andra runda, små bröst, en det stora bröst m.m.

Tjejer har inte alls samma bredd i smak utan är betydligt smalare. Som kille kan du istället kompensera om du inte är atletisk med att ha pengar och makt t.ex..

• Anonym (eller hur)
    Anonym (men host) skrev 2018-04-24 12:40:51 följande:
    Håller verkligen inte med. 
    Så du menar att en fet tjej aldrig någonsin får erbjudanden om sex?
Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.