• Anonym (Orättvist!)

Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.

Visst är det orättvist?

• Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Allting är orättvist) skrev 2024-09-03 19:49:54 följande:

Frågan är lika relevant idag. 

Nej det är den inte. Den är lika irrelevent idag som då.
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (L) skrev 2024-09-03 19:56:04 följande:
    Hur exakt är det en rimlig liknelse? Har jag för ont i fittan för att ha sex och inget hjälper så får jag väl avstå? Haha asså va? Eller menar du att jag ska gå ut på torget och demonstrera om hur orättvist det är?
    Det jag menar är att det är missvisande att snacka om att sex är ingen mänsklig rättighet och därför ska olika personer bli utan sex, då med hur du tänker så skulle man kunna påstå att alla personer ska bli utan sex för någon orsak för sex är ingen mänsklig rättighet 
  • Anonym (Feltänkt)
    Hur exakt är det en rimlig liknelse? Har jag för ont i fittan för att ha sex och inget hjälper så får jag väl avstå? Haha asså va? Eller menar du att jag ska gå ut på torget och demonstrera om hur orättvist det är?
    Om det skulle handla om någon lagstiftning och det inte handlar om att du försöker vinkla till din fördel så gäller det för allt. 
    Sex är ingen mänsklig rättighet även om exempelvis en kvinna har ont i slidan och måste avstå från sex. 
  • Anonym (L)

My lord. Alla som läser era svar kan ju se att ni är otroligt lågbegåvade. Ni kan ju inte ens skriva begripligt. Är ju ganska uppenbart varför ni inte får ligga och det har bara att göra med era personligheter. Ta tag i det till att börja med. Sen skadar det ju inte att gå ner i vikt för hälsans skull.

• Anonym (Feltänkt)
    Anonym (L) skrev 2024-09-03 20:02:39 följande:

My lord. Alla som läser era svar kan ju se att ni är otroligt lågbegåvade. Ni kan ju inte ens skriva begripligt. Är ju ganska uppenbart varför ni inte får ligga och det har bara att göra med era personligheter. Ta tag i det till att börja med. Sen skadar det ju inte att gå ner i vikt för hälsans skull.

Och sex är ingen mänsklig rättighet heller när kvinnor anser att olika män är fula 
  • Anonym (Feltänkt)

Och var någonstans försvann "ingen mänsklig rättighet till sex"nu? 
  • Anonym (Allting är orättvist)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-09-03 20:00:00 följande:
    Du har fel. Varför finns då vi korta & tjocka män som inte får sex? Lika relevant idag.
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-09-03 20:00:00 följande:
    I så fall är sex i allmänhet orelevant 
  • Anonym (Feltänkt)

Ta tag för vilken orsak?
    Sex skulle inte vara en mänsklig rättighet sa du?.. 
    ....... 
    ....... 
    ............ 
  • Anonym (Feltänkt)
    Syftet var inte att du ville vara trevlig när du tog upp det. 
    Det skulle vara otrevligt om jag skulle säga det om en kvinna får problem 
Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.