Inlägg från: Anonym (L) |Visa alla inlägg
  • Anonym (L)

Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.

Låter som ett problem vi verkligen måste ta tag i. Skit i alla kvinnor som blir slagna, våldtagna och mördade. Feta killar får inte ligga lika mycket!! 
    Vem menar du ska lösa denna fruktansvärda orättvisa åt dig? Ska kvinnor börja ligga med tjocka män mot deras vilja eller ska ni män sluta ligga med tjocka tjejer?

• Anonym (L)
    Anonym (Allting är orättvist) skrev 2024-09-03 19:26:43 följande:

Vaddå nej?

Alla borde få ligga. Korta, tjocka, män med micropenis, stora hästpenisarna,flintisar, smala, hyperhydrosarna, sjuka,friska, personer med psykiska störningar, små tuttar, stora tuttar, personer med dålig andedräkt, fattiga, rika, fula, snygga, personer med funktionsnedsättning ja alla!

Ok, alla utom personer som är a-sexuella.
    Annars är det orättvist.

Här kommer något du kanske inte visste; SEX ÄR INGEN MÄNSKLIG RÄTTIGHET. 

Jag har då legat med tjocka män men förstår varför tjejer inte vill ligga med dig så som du håller på.
  • Anonym (L)
    Anonym (Feltänkt) skrev 2024-09-03 19:51:37 följande:
    Så du accepterar att du inte får ha sex exempelvis om du har ont i slidan?
    Säger du då till dig själv att alla ska inte få ha sex och sex är ingen mänsklig rättighet? 
    Hur exakt är det en rimlig liknelse? Har jag för ont i fittan för att ha sex och inget hjälper så får jag väl avstå? Haha asså va? Eller menar du att jag ska gå ut på torget och demonstrera om hur orättvist det är?
  • Anonym (L)
    Anonym (Feltänkt) skrev 2024-09-03 19:54:20 följande:
    Det svar betyder inte så mycket. 
    Sex kan anses många vara något viktigt. Samhället kan hjälpa till så olika personer kan ha ett sexliv. 
    Det går att diskutera om att sex ska vara jämställt och rättvist fast sex är ingen mänsklig rättighet. 
    Och hur menar du att det ska bli mer jämställt? Berätta nu
  • Anonym (L)

My lord. Alla som läser era svar kan ju se att ni är otroligt lågbegåvade. Ni kan ju inte ens skriva begripligt. Är ju ganska uppenbart varför ni inte får ligga och det har bara att göra med era personligheter. Ta tag i det till att börja med. Sen skadar det ju inte att gå ner i vikt för hälsans skull.

Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.