Inlägg från: Anonym (Allting är orättvist) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Allting är orättvist)

Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.

Anonym (_) skrev 2024-09-03 19:06:28 följande:

Nej 

Vaddå nej?

Alla borde få ligga. Korta, tjocka, män med micropenis, stora hästpenisarna,flintisar, smala, hyperhydrosarna, sjuka,friska, personer med psykiska störningar, små tuttar, stora tuttar, personer med dålig andedräkt, fattiga, rika, fula, snygga, personer med funktionsnedsättning ja alla!

Ok, alla utom personer som är a-sexuella.
    Annars är det orättvist.

Anonym (P) skrev 2024-09-03 19:45:40 följande:

Och så kommenterar folk 6 år gamla inlägg. Osexigt värre.

Frågan är lika relevant idag. 

Anonym (Feltänkt) skrev 2024-09-03 19:49:36 följande:
    Dags då att sex ska inte anses vara så viktigt i samhället, det skulle ju inte vara en mänsklig rättighet enligt dig och därför ska inte alla få sex? 
    Haha bra sagt
  • Meddelande borttaget
    Anonym (Kalle) skrev 2024-09-03 20:00:00 följande:
    Nej det är den inte. Den är lika irrelevent idag som då.
    Du har fel. Varför finns då vi korta & tjocka män som inte får sex? Lika relevant idag.
    Anonym (L) skrev 2024-09-03 20:02:39 följande:

My lord. Alla som läser era svar kan ju se att ni är otroligt lågbegåvade. Ni kan ju inte ens skriva begripligt. Är ju ganska uppenbart varför ni inte får ligga och det har bara att göra med era personligheter. Ta tag i det till att börja med. Sen skadar det ju inte att gå ner i vikt för hälsans skull.

Då säger ni att vi är lågbegåvad och såna har inte samma mänsklig rättighet till sex som ni har? Fast ni kan va tjocka o feta kvinnor som får sexa ändå. Fast man måste stoppa påse över era huvudet.
    Anonym (Feltänkt) skrev 2024-09-03 20:25:47 följande:
    Du är samma person som signatur "L" heller hur? 
    Hur skulle det vara möjligt? Hon svara på mitt första inlägg och är anonym som jag. Jag skrev här faktiskt före dig kolla visa endast. 
Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.