Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.

Anonym (Orättvist!) skrev 2018-04-24 18:59:33 följande:
    Asså, om vi ställer två feta människor - en man och en kvinna - i baren på en krog.
    De har samma poäng på en snygghetsskala och båda e välklädda, väldoftande å välfriserade.

Tror ni på allvar att en endaste kvinna kommer närma sig killen?

Inte en chans.

Feta kvinnan kommer bli uppvaktad av minst 10 killar under kvällen.

Å hon får så lätt knulla, medan feta killen få gå hem å sumprunka!!
    Livet är inte rättvist, trevliga människor får lättare vänner än de tråkiga, de med god inkomst kan åka på fler resor osv. dessutom om det är kroppsstorlek som lägger hinder i sexlivet så går det att förändra detta
  • Anonym (anonym)
    Anonym (fetfulkille) skrev 2018-04-25 07:29:37 följande:
    Fast det roliga är att tjejer får fortfarande ligga.

Tro mig, jag har varit smal. Inte supervältränad men absolut inte fet.
    Självförtroendet har varit bättre men aldrig superbra. Och när man inser att man är oattraktiv så blir det ju ännu sämre.
    Jag är snart 40, så att hålla på och försöka ragga och få uppleva sånt som snyggare människor fick uppleva mellan ~16-30 eller så, det kommer man aldrig göra.
    Klart som fan man blir bitter tyvärr.
    Det finns med stor säkerhet ensamma kvinnor i din ålder som du är intressant för de som också anser sig som feta och fula, klart att du som 40-åringen inte har en chans i åldersgruppen snygga människor 16-30 år inte minst för att du är för gammal för dem
  • Anonym (anonym)
    Anonym (eller hur) skrev 2018-04-25 11:39:23 följande:
    Mmm men annars tror jag du förstod ganska väl att fetfulkille inte menade att han raggar på 16-30 åringar utan att han inte är så sugen på att hålla på och ragga för att vid 40 få uppleva det andra upplevde vid 16-30. 

Men visst, vi kan ju alla spela dumma och förvanska varandras inlägg och se hur bra det går, eller hur?
    uppleva det snygga människor upplevde vid 16-30 år skriver han så då bör det ju vara det han menar att han vill uppleva som medelålders och fet
  • Anonym (anonym)
    Anonym (eller hur) skrev 2018-04-25 12:08:45 följande:
    Inte riktig va?, han skriver ju annars ganska tydligt att han INTE vill sätta igång och ragga vid 40 för att uppleva samma saker andra fick uppleva vid 16-30. Jag vet inte hur du tolkar ordet INTE, men jag tolkar iaf det som att personen inte har lust att göra en viss grej. Men du kanske tolkar ordet INTE som att det är precis det man vill?
    Han skriver klart man blir bitter när man inte får uppleva som fet och ful det som snygga människor fått uppleva som 16-30 år
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Trött, bitter och fet kvinna.) skrev 2018-04-25 15:56:58 följande:
    Nu är det så att jag inte är trött och bitter pga min fetma och jag får ligga för att jag är i ett fast förhållande.

Jag tror inte att någon får ligga om den är trött och bitter. Vem pallar med en sån människa? De feta kvinnorna som du hänvisar till får antagligen ligga för att de sminkar sig, gör sig fina och inte bryr sig om sitt hull. Då kan man ju ragga på vemsomhelst.

De feta killarna som inte får ligga är antagligen de som ser ut som att de har spenderat för mkt tid framför datorn, som inte fixat till sig och som bryr sig alldeles för mycket om sitt hull.

Jag slår vad om att en fet Jonah Hill får ligga med allt och alla, tro mig jag står på kö och det är för hans utstrålning. Men skulle han hänga på en bar och utstråla: jag är fet och det är så synd om mig buhuu.. ja då skulle jag knappt titta åt hans håll.
    Bittra lär ju aldrig få ligga om de inte redan innan bitterheten är i en relation där det finns förståelse för bitterheten, fetman och tröttheten.
  • Anonym (anonym)

Slutsatsen av dessa alla det är orättvist att vissa har sex medan andra inte har det verkar vara att det är kvinnors fel att de inte fördelar sitt sexbehov jämnt över nödlidande män för aldrig skyller män sitt tillkortakommande på de män som kvinnorna väjer att ha sex med i stället för de som ratas

Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.