Inlägg från: Anonym (Majken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Majken)

Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.

Anonym (fetfulkille) skrev 2018-04-25 07:11:35 följande:
    Haha. Dröm vidare du.

Att tjejer får ligga lättare än killar vet väl alla om? Dessutom behöver dom inte göra något mer än att STÅ eller öppna ett konto på någon dejtingsajt.
    Killarna gör som vanligt jobbet.

Jag har en tjejkompis som är väldigt fet och oattraktiv. Läkare har varnat henne om att hon kan dö närsomhelst av sin övervikt och hon är bara 27 år.

Hon berättade att hon hatade sig själv så mycket så hon "skadade sig själv" genom att ha mycket sex.
    Jag önskar jag också kunde skada mig på samma sätt!

Det är tur att det finns mediciner som gör att behovet av sex, närhet och kärlek mer eller mindre försvinner och de gör även att jag känner mig gladare eftersom jag är "bedövad" större delen av min vakna tid.

Visste ni att man förresten dör ~10 år tidigare i genomsnitt om man lever i ensamhet och inte har fysisk och social kontakt som man känner man behöver?
    Varför gör du inget åt det om du nu mår så dåligt, gå ner i vikt? Önskar du kunde skada dig själv på samma sätt, vidrigt skrivet av dig! Stackars din "tjejkompis". Du kanske ska skaffa empati och bli snäll så får du säkert knulla du med! 

Men de flesta killar jag känner har legat mer än mina tjejkompisar, hur funkar det om det bara är tjejer som lätt får ligga? 
Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.